Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koloušek

08. 03. 2010
4
28
2688
Autor
FAE BOMB

(Věnováno kolouškovi. Řikal jsem přece, že vás všechny jednou dostanu!)

 

První jarní den. Květiny rozkvetly a příjemně voněly. Ptáčkové zpívali k radosti všech pozitivně naladěných lidí. Honza přišel do práce o dvě hodiny později. Nikdo si toho ani nevšiml. Dva až tři pozdní příchody do týdne totiž Policie České republiky toleruje. Nekouřil, ač to bylo jeho dobrým zvykem. Také odmítal panáky z tekutých úplatků. To začalo být náčelníkovi podezřelé.

"Stalo se něco?" zeptal se.

"Ty vole, ani se neptej!" pravil zdrceně. "Přejel jsem kolouška!"

"Rozflákal ti auto?"

"Ne, jenom světlo, ale to je dobrý..."

"Co tě teda tak žere?"

"Když von tam tak ležel, zadní nohy rozdrcený... Marně se pokoušel vstát. Asi ho to muselo hrozně bolet. Trvalo něco přes hodinu, než přijel někdo vod myslivců a dorazil ho..."

"No a...?"

"Bylo mi ho líto, jak se tam tak trápí. "

"A co's teda dělal?"

"Pistoli jsem u sebe neměl, abych ho zastřelil. Tak jsem mu aspoň nastříkal slzák do ksichtu a zmlátil ho pendrekem!!!"

 


28 názorů

avox
12. 06. 2010
Dát tip
hodně drsný humor... a ještě v návaznosti na prolog... ouvej :-(

koloušek
10. 03. 2010
Dát tip
Tak to by byla zbytečná námaha, poněvadž ty jsi schopen zničit vše. A nikdo mě nezachrání. Jen nič i ostatní.

FAE BOMB
10. 03. 2010
Dát tip
kol: Hlavně ať je ten novej nick "nezničitelnej". Třeba nějakej znak nebo skupina čísel, protože jinak by to mohlo skončit stejně. :-)

v tomto případě jde o dilema: pomáhat nebo chránit?

koloušek
09. 03. 2010
Dát tip
Tak nevím, jestli můžu ještě psát nebo se přejmenovat.

baaba
09. 03. 2010
Dát tip
jojo jaro budí v človšku netušené už se těším:)))

FAE BOMB
09. 03. 2010
Dát tip
b: To eště počkej, až fakt přijde jaro!

baaba
09. 03. 2010
Dát tip
thriller:O)))

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
Metta: Tvůj nick obecně hodnotim jako veršovatelnej, takže to asi taky schytáš. Nějaké návrhy na někoho dalšího? Pošli poštou ty dva nicky a třeba s něma taky něco udělám...

Metta
08. 03. 2010
Dát tip
tipovat nepotřebuju, bo mám dvě gorily-altery a zásluhy mám už udržováním naděje za doby vypnutí písmáka a vůbec.PPP

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
mk: Asi máme stejnej koníček... :-) Metta: Hlásíš se do pořadníku? To mě ale musíš víc tipovat. No, uvidíme... :-)

Metta
08. 03. 2010
Dát tip
fakt chceš dostat všechny?

já to pochopila - ale ráda trápím lidičky :o) sou to doporučená díla přece ;o)

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
mk: Do veřejnýho výpisu děl, či jak se to jmenuje. kol: Snažim, až se smažim!

koloušek
08. 03. 2010
Dát tip
Tak se snaž, na to máš!

jůůů, ty si umíš házet dílka rovnou do výběru?! obdivuju tě čím dál víc :o)

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
kol: Uvidíme, co se dá dělat. Pokud to ale bude mít nějakou hodnotu, tak bych to hodil do výběru. Už mám, tušim, jen dva. Musíte mi prostě na něčem přetipovat tu patnáctku... :-) mk: Neboj, zveršuju to pozitivně... :-)

ty seš ale kruťas.. se úplně děsím jak bys nechal zahynout mořskýho koníka (už vím o několika písmácích co maj ňákýho usušenýho doma.. :o(

koloušek
08. 03. 2010
Dát tip
Znič je! Místo vodníků, krtečků, broučků, koloušků apod.

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
Ach, ti kuřáci... Brzo je dostanu taky. Jsou zatim v menšině a menšiny rád urážim... :-)

koloušek
08. 03. 2010
Dát tip
Pozdravovat ho nebudu, nevím, kde je. A kouřil.

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
Vlastně to asi změnim, aby to více odpovídalo skutečnosti. Pozdravuj kuřáka Frantu.

koloušek
08. 03. 2010
Dát tip
Dobře děláš. Ale jak víš, že se můj bývalý jmenoval Franta? Ten by mě ale určitě dorazil.

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
Vaud: Dokonce i policajt může pocítit soucit, jen to neumí správně vyjádřit...

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
Já ubližuju jen lidem, který jsou na mě hodný... :-))

Vaud
08. 03. 2010
Dát tip
:-))) drsný!

koloušek
08. 03. 2010
Dát tip
Ach ty sadisto! Ještě, že mě už zastřelil myslivec. Za to, že jsi mě tak hezky zvěčnil...T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru