Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FAG TAGS

14. 03. 2010
13
19
2863
Autor
FAE BOMB

Také se ve Vašem okolí nacházejí ti hnusní kuřáci? Informace na krabičkách jsou většinou nevyvážené. Informujte je, prosím, o následujících skutečnostech...

 

VAROVÁNÍ: Kouření škodí bakteriím ve Vašich ústech a chrání tak Vaše zuby!

VAROVÁNÍ: Kouření snižuje potenci a pomáhá tak předcházet nežádoucímu otěhotnění!

VAROVÁNÍ: Kouření vážně škodí Vám, ale těm hajzlům ve Vašem okolí taky!

VAROVÁNÍ: Kouření ničí viry způsobující onemocnění smrtelnou chřipkou!

VAROVÁNÍ: Nekuřte, chcete-li zůstat nervózní!

VAROVÁNÍ: Kouření pomáhá hubnout a snižuje tak riziko chorob způsobených nadváhou!

VAROVÁNÍ: Kouření během včelaření snižuje riziko pobodání včelami!

VAROVÁNÍ: Kouření snižuje riziko pomalé a bolestivé smrti po zásahu zbraněmi hromadného ničení z důvodu nižší pravděpodobnosti dožití příští světové války!

VAROVÁNÍ: Kouření zvyšuje odolnost organismu proti jedům a v případě otravy Vám může zachránit život! 

VAROVÁNÍ: Kouření během přesunu vojenské jednotky vážně snižuje přesnost nepřátelské střelby!

VAROVÁNÍ: Kouření během těhotenství snižuje porodní váhu Vašeho dítěte a usnadňuje tak porod!

VAROVÁNÍ: Chraňte děti, nenuťte je vdechovat Váš kouř! Serte na kremaci a běžte se vycpat!

 

 

                


19 názorů

FAE BOMB
09. 02. 2011
Dát tip
(Poslední varování bylo upraveno. Snad to Tangensovi nebude vadit...)

Ferry
28. 03. 2010
Dát tip
Tomuhle fousatýmu je snad sto let: Kouřil - umřel nekouřil-umřel taky *

FAE BOMB
15. 03. 2010
Dát tip
Děkuji Tangensovi. Je možný, že neni až tak zlej, jak se tváří... :-)) (Ten poslední jsem původně chtěl vynechat, přišlo mi to jako "blbost"...)

A.H.
14. 03. 2010
Dát tip
:D A to jistě není všechno. *t*

Metta
14. 03. 2010
Dát tip
Metta chodí po nocích do nonstopu ke Kurdoj na Milky za 1,30 eur...špatné svědomí má, jen když tam z lenosti pošle svého muže :P

FAE BOMB
14. 03. 2010
Dát tip
Dickers: Nebude, ale můžeš to zkusit... :-)

FAE BOMB
14. 03. 2010
Dát tip
Metta: Krabičku cigaret zlikviduješ tak za dvě hodiny non-stop kouřením . Ty stejné peníze "zneškodníš" za pár minut v automatu. Po automatu deprese a špatné svědomí, po cigaretách zřejmě dobrá nálada a taktéž špatné svědomí... Vítězí jistota ve formě cigaret... Nejsem zastáncem ani jednoho...

Dickers
14. 03. 2010
Dát tip
Bude mi zaslán balíček cigaret zdarma, jestliže pošlu avízo ostatním? Kolik avíz, tolik krabiček- Ano? Slavím rok bez cigaret, tak bych to oslavil vyuzením:-)))*

Metta
14. 03. 2010
Dát tip
Varování: nekoupíte-li si cigára, koupíte si za ty prachy určo eště větší hovadinu :P

FAE BOMB
14. 03. 2010
Dát tip
Děkuji všem, hlavně pak za tipy. Pokud máte návrh na další "VAROVÁNÍ:", tak klidně navrhněte. Třeba takový Vaud kouření celkem propaguje... :-))

hehe.

neroušek
14. 03. 2010
Dát tip
*

jH
14. 03. 2010
Dát tip
děkujeme, že kouříte *

baaba
14. 03. 2010
Dát tip
Je to jasný... FAE je levoboček Philipa Morrise:))))

renegátka
14. 03. 2010
Dát tip
Lobisto jeden*

Čekal bych spíš někde na ftipky.cz nebo podobně, pismak tim pláče...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru