Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Od muže ženám

15. 03. 2010
0
1
1655
Autor
Podměsíc

Pozval jsem nejlepší malíře, aby mi pomohli vás obdarovat. Já sám se totiž cítím být příliš malým a nemohoucím, než aby byla moje poklona dostatečná...

Normálně píši jen poezii a medailony. Normálně jsem jen obyčejný muž. Často měním na svém počítači pozadí plochy. Ne, nejsou to nahotinky, nebojte se. Mám rád i zde své slavné malíře. Mám rád dívčí úsměv, za kterým cosi je, tak jak jej uměl namalovat velký Renoir.

 A zadejte si jeho jméno do Googlu, vyčaruje vám nádherné ženy.

Jsem ctitelem ženské nádhery, jak ji namaloval da Vinci - a najděte si jeho Dámu s hranostajem.

 

Miluji také exotické ženy. Ale určitě více je miloval Gauguin.

 

Miluji všechny stránky žen, miluji Goyovu Nahou i Oblečenou Mayu,

 

miluji neprostou a rafinovanou ženskou krásu, takovou, jaká se skrývá také v duši, miluji Dívku s náušnicí od Jana Vermeera, líbí se mi Rafaelova La Fornaria. 

 

Miluji ženský pláč i smích, miluji komplikovanost i jednoduchost ženského smýšlení, miluji vůni ženského těla...

Miluji svoji ženu.


1 názor

Alela
02. 12. 2011
Dát tip
Krásná !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru