Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční procitnutí

15. 03. 2010
7
15
2032
Autor
Garay

         V noci jsem se rozbrečela. Řekl mi, abych mlčela.
Duše mi začala třískat o hrudní koš. Kolikrát jsem slyšela podobné příkazy?  - Mlč. Mlč. Mlč. -      Matka. Ex. Druhý Ex.
         Kolikrát jsem se díky jejich povýšenosti cítila jako na konci potravního řetězce?  
S ním ne... Ale teď to zničil? Je stejný jako ostatní. Prohlédl, že nejsem tak silná. Pochopil, že mnou může smýkat,  jak se mu zamane.
         Strach mi třeští hlavou: už ho nemiluju? Je pryč. Jak vešel do mého srdce, tak z něj teď pomalu vyprchá?
         Zmlkla jsem. Vztekle. Vzpurně. Zarputile.
"Tiše. Tiše. Ať se tě můžu dotýkat. Ať si zapamatuju každý kousek tvé tváře. Pláčeš? Proč?"
Tma v pokoji zesvětlala.
Něco ledového uvnitř mne se rozpustilo.
Vzala jsem ho za ruku. Tak něžnou. Chtěl svou vlastní vzpomínku, nechtěl mi vládnout.
"Tak proč pláčeš?" zeptal se a opřel se o lokty.
"Štěstím," zalhala jsem. Znělo to líp než pravý důvod.


15 názorů

Nemáš děkovat za co. Já jsem to pochopil. I když je to taková povídková báseň :) Nemyslím to zle.

Garay
15. 03. 2010
Dát tip
Ach... materiálně dobrý... tak jsem jen líná.... musím brousit :D. Děkuju.

martinez
15. 03. 2010
Dát tip
mně nevadí materiál, jen mi přijde osamocenej :o)

Garay
15. 03. 2010
Dát tip
Vytáhla jsem kamínek, a ono ouha. Myslíš, že ostatní šperky jsou z jiného materiálu? Ee...:)

martinez
15. 03. 2010
Dát tip
tak ukaž šperkovnici :o)

Garay
15. 03. 2010
Dát tip
:)

slovak
15. 03. 2010
Dát tip
Tak trochu, ale len prvá časť, lebo niekedy sa nemám v láske...

Garay
15. 03. 2010
Dát tip
Jsou, martinez. To je "vystřižený". Doufala jsem, že to pointa vynikne. Slovak ... odkaz k Ježíši? Jerome J. martinez mne nenutí... ona nabádá :D Děkuji všem....:)

martinez
15. 03. 2010
Dát tip
no já dělám eště mnohem horší věci... dokonce píšu aj sama! :oD

martinez
15. 03. 2010
Dát tip
miniaturka.. docela by mě zajímal "před" a "po", aspoň kousek - ppřijde mi to moc "vytrhnutý" - možná proto že tam hledám něco jinýho než tam je - možná to je jen kamínek do prstýnku a nepatří do náhrdelníku... ale aspoň náušničky, k prstýnku - nebyly by? :o)

slovak
15. 03. 2010
Dát tip
- milujem ťa ako seba samého, ver mi - Veď práve, ani sám sebe nebol si vždy verný Sny sú niekedy horšie ako život!*

Vážně ji nutíš psát? Tak takhle se to tu dělá :)

Nevím jak to tu máte, ale mně se to zamlouvá. Je to dost ze života, ne?

martinez
15. 03. 2010
Dát tip
jejdamane, já už teda vážně asi budu muset do ústranní - baabu nutím číst, tebe... psát... :o)

Garay
15. 03. 2010
Dát tip
Tak jsi mi dodala odvahu, martinez. Sama posuď zda to bylo dobře. Garay

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru