Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

touha čarodějky

16. 03. 2010
7
15
2055
Autor
naira

 

touha čarodějky

 

lítala jsem po kousku světa

oddychuji na chvíli

cítím vítr     ne ve větvích

horký    když zřím se v očích tvých

těkám po okolním světě

odbývám     ne tebe v jedné větě

tak     už to udělej!!!

 


15 názorů

naira
30. 12. 2011
Dát tip
;)

*

naira
21. 03. 2010
Dát tip
...to se od vás ani nečeká...by jsme neměly o čem rozebírat za vašimi zády... i když já nemám kámošky...tak to trošku nesedí....to jen ze setrvačnosti....asi...;) ...ale na druhou stranu...stačí víc chtít...a řeknou i to co nechtějí.... ..........

jejdavilda
21. 03. 2010
Dát tip
ani ne, člověk se ve vás nevyzná :-)

naira
21. 03. 2010
Dát tip
....až tak... ..no to víš, no..(nevím jak se dělá smajlík ze zavřenýma očima..) ...díky moc...;)) ..a jinak to asi rozebírat nechceš...hihi...:)

jejdavilda
21. 03. 2010
Dát tip
och vy ženy*

...pěkně jsi se rozjela,škoda,že se nemůže střílet škodná,ale kdo by to dělal,zase jen škodná,to by se zvrtlo...tak vzhůru do dalšího dne,měj ho krásný :)

naira
17. 03. 2010
Dát tip
...každý má skrytá přání co nikdy nahlas nevysloví možná splnění se bojí (toužit je někdy lepší...) roky nechtěla bych zpět nemohla bych lítat s rozumem a zkušenostmi tak jak dnes o své se starat víc musíme ať se to týká čehokoli co si uděláme to máme a nepomůžou žádné čáry se zdravím můžeme nakládat ale co s jedním životem přece nebudeme strádat a živořit a se omezovat prachy nejsou všechno o když hýbou světem od života bychom měli chtít víc ale ty lidi ti mi taky leží v hlavě některé z nich čarodějka zvládne hravě ostatní jsou složitější zdá se někdy že tu na naší planetě ani nejsou zdejší co naplat postřílet je nemůžem tak zbývá nám jen jeden sen že to aspoň některým občas dojde že pochopí ... ........jé...jsem se ňák rozkecala...hihi...

...jen aby mi přičarovala něco a neptej se co. Roky nechci, nechcu, lásky mám, Fabču(Fabii) mám rád...ta by mohla být rychlejší... zdraví, na to... prachy, zdědím...snad ...jen třeba...aby lidi byli lepší...díky

naira
17. 03. 2010
Dát tip
...a jak by jsi chtěl pomoci od čarodějky...která má ledacos v moci...? ...možná ...někdy... :)))

...no to jsi mi moc nepomohla,čarodějko :)

naira
17. 03. 2010
Dát tip
b.n....no furt néééé ....to zas..si já...ehmmm... M.l.F ...až tak...tak asi víš...ale zas tak... m.no skoro...občas to chce něco jinýho, nebo jen vzít do svých.... ;))).......kujííí všem

moorgaan
16. 03. 2010
Dát tip
a hned!!!

...a on furt nic? No toto

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru