Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.U.L.E./ Klavír

16. 03. 2010
12
19
2586
Autor
avox
černé a bílé…
bílých víc
tak jak to má být
tak mu to sluší
 
pod nimi tónů
na tisíc
prsty pohladit
rozezní duši
 
melodie živé
jindy zase tklivé
a nejraději
ty o naději…

19 názorů

Kočkodan
28. 03. 2012
Dát tip
Snad se muj omyl omluvit nechá, jasne ze myslel jsem “jako blecha“. I kdyz ti chybí muzikální streva, más zase básnické, takze to neva. :-) Avíza: Nechci odsud dostávat avíza Vážná kritika Soukromě autorovi (do zpráv a bez avíz) Přidat tip Odeslat Veškerá autorská práva na jednotlivá díla náleží výhradně jejich autorům. Právní odpovědnost za obsah uveřejněného díla nese jeho autor v plné míře. pismak.cz 1997 – 2012, na Facebooku a na Twitteru Provozuje: Jaroslav Polakovič (http://dero.name/) Avíza: Nechci odsud dostávat avíza Vážná kritika Soukromě autorovi (do zpráv a bez avíz) Přidat tip Odeslat Veškerá autorská práva na jednotlivá díla náleží výhradně jejich autorům. Právní odpovědnost za obsah uveřejněného díla nese jeho autor v plné míře. pismak.cz 1997 – 2012, na Facebooku a na Twitteru Provozuje: Jaroslav Polakovič (http://dero.name/)

avox
28. 03. 2012
Dát tip
měla bych radost jako malá kdybych ti radost udělala jen kvůli tobě zítra ráno začnu se učit na piáno :-))) máš smůlu, nejsem totiž ani trochu muzikální :-)

Kočkodan
28. 03. 2012
Dát tip
Já jeste úplne neztrácím víru, tebe ze spatrím u klavíru. Byl bych tak stastny jako veska, kdybys mi zahrála napríklad Jezka.

Stařec_007
05. 05. 2011
Dát tip
Výborný závěr!! *

Garay
23. 03. 2010
Dát tip
Jé... Stojím u klavíru a žasnu...:)

Muamarek
19. 03. 2010
Dát tip
Ty o naději mám nejradši :-)) Marek

avox
18. 03. 2010
Dát tip
no... mimo klavíry to tady brzy stejně bude naopak :-))

guy
18. 03. 2010
Dát tip
doufám, že se tu nenajde čtenář, který třetí verš pojme xenofobně :-)

avox
17. 03. 2010
Dát tip
díky :-)

koloušek
17. 03. 2010
Dát tip
Hezky ti to hraje.T*

avox
17. 03. 2010
Dát tip
díky :-)

...jednoduše milé*

některé klavíry mají ty barvy i obráceně :o)

Můra73
17. 03. 2010
Dát tip
hezká

to je pro mne hračka - mám na to fígl :o)

avox
17. 03. 2010
Dát tip
tentokrát by to chtělo asi stěhováky místo koníka... klavíry se docela pronesou :-))

tak šup tam s tvým klavírem :o)

avox
16. 03. 2010
Dát tip
vemte mne do houfu, prosím :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru