Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nové PC, základní verze

17. 03. 2010
6
22
2116
Autor
snake_01

Firma DELL uvedla včera před půlnocí na trh zcela nový model přenosného počítače, navrženého speciálně pro potřeby kubánských marxistických intelektuálů:

 

 

 

 

φDELL

 

Krásný historický tuning notebooku (9 fotek) - obrázek 1


22 názorů

Přijde mi to trochu poφd=rní...

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
To mi připomíná ten starý vtip: Pobožná panička se potuluje večer kol hřbitovní zdi a z křoví zaslechne štamot, na to reaguje otázkou (vystrašeně): "kdo jsi, duchu?" a křoví jí odpovídá: "Já sem du chcát!"

Ducha nemusí nikdo hrát. Prdíme na něj...

avox
17. 03. 2010
Dát tip
amen...

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
Pak bychom se ovšem nemuseli půlit, neboť bychom byli vlastně oba jeden. Asi. Nebo tak nějak... :o)

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
Ale není to dokonalé: mně je 24, mohl bych být klidně Syn, Aleš je ve věku Otce, ale kdo probohaživého bude hrát Ducha svatého? :o)

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
Tak dobře, já už stejně dávno zakopal sekeru (na půlení bodu).

avox
17. 03. 2010
Dát tip
hmmm... jeden jako druhý, moudrost sama :-)))

tak si ho zatím nech celý, a kdyby náhodou chtěl ještě někdo dát jen půl, tak si pak vezmu zase celý já. Místo rvačky do krve navrhuji pokrevní bratrství . Stejně by bez tvého nastartování ta moje půlka nevznikla, tak co...

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
navíc rvát se do krve na bůhvíkolik kilometrů, atejně by z toho mohla být tak akorát počítačová bitva, a co z toho, nuž teda, zkusím napsat adminovi, zda se nedá tip rozpůlit, zřejmě bychom byli jediní dva, kdo by měl zlomek v počtu tipů, to stojí za to, ne? Co třrba Papouch? Ten si nebude vědět rady? :o)

o tip bych se do krve nepral...není důležité vyhrát, ale vyhrát si...

avox
17. 03. 2010
Dát tip
čekala jsem něco jako že "tak ať se rozdělí bratrsky on se mnou"... nezklamali jste, tak dobře, napůl :-)))

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
Jeden spolužák mi vyprávěl, že u nich bratrské dělení probíhá tak, že jeden půlí a druhý si vybere jeko první - takže radši napůl, abychom předešli krveprolití :o)

bratrsky nebo napůl?

avox
17. 03. 2010
Dát tip
:-)) o tip se rozděl s alešem, bratrsky :-)) */

baaba
17. 03. 2010
Dát tip
:)

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
však na něm určitě pěkně proφtují

takový počítač je úplně proφ...

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
jinak: ne, ve verzi pro nemarxistické kubánce byl HARDWARE vyměněn za HARDMARE (těžká noční můra)

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
Dobré, dobré... smekám.

Indiana037
17. 03. 2010
Dát tip
:-)

a verze pro nemarxistické kubánské intelektuály má vycastrovaný hardware...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru