Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 59. koule

18. 03. 2010
1
21
1452

.

tak koulaři se nám tentokráte pochlapili a koulařky pobabily... sešlo se 19 dílek (někerý bloudily od včerejška nezachyceny...)

ale vítěz může být jen jeden - a tím se stává

autorka Janina6 s povídkou K.O.U.L.E - Klavír , která získala do uzávěrky tipování 28 tipů

vítězce mohutně blahopřejeme   a za 14 dní se budeme těšit na to, co pro nás vymyslí

.


21 názorů

vesuvanka
21. 03. 2010
Dát tip
Janino, gratuluji k vítězství :-)))

Janina6
19. 03. 2010
Dát tip
:-) svatá pravda, když je někdo debil a ještě stará čarodějnice, tak soutěžit s ním nemá smysl :-)

Marcela.K.
19. 03. 2010
Dát tip
S Debilem a Starou čarodejnicí prostě nejde soutěžit ;-)) Jani... však víš.

...upřímná gratulace***

věděla jsem to..:o) ještě jednou gratulace,Janinko

Háber
19. 03. 2010
Dát tip
Janinka - to som obzvlášť rád *** GRATULA GRATULA**

Janina6
19. 03. 2010
Dát tip
Ještě jednou dík, taky jsem se ráda přidala, bylo to pěkné téma. Tak příště, pokusím se vymyslet nějaké témátko když ne skvělé, snad aspoň použitelné :-)

Garay
19. 03. 2010
Dát tip
:) Byla radost se přidat.

papouch
19. 03. 2010
Dát tip
..víťazom morálnym aj tak zostáva Teta Josef, pífmeno fem, pífmeno tam a i kdyby se Marvin na hlavu stavěl, tak je to tak. Tak. :)

avox
18. 03. 2010
Dát tip
Upřímné virtuální rukypotřesení a gratulace Janině, bylo to jasné hnedle po zveřejnění :-))

Ferry
18. 03. 2010
Dát tip
Janince povedlo, ještě jednou chválím a raduji se, že to tak vidí i ostatní. :) :) Účast veliká a tvorba jedno potěšeníčko, za to vděčíme Stanovi a jeho bezva námětu. !!! :)

jejdavilda
18. 03. 2010
Dát tip
aleší-ještě .že tu není nikdo vztahovačný :-)))

Janina6
18. 03. 2010
Dát tip
Mohutně děkuji mořské kouli :-) Morálním vítězem je určitě Teta Jozef, ne?

ano Debil a Stará čarodějnice zaslouží potlesk :o) a Janina6 gratulaci...

papouch
18. 03. 2010
Dát tip
chybí mi tu zmínka o morálním vítězi... .-)

avízko gratulační :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru