Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.U.L.E. / Postava, místo, věc

30. 03. 2010
1
26
3924
Autor
naira

Cituji: VYSVĚTLENÍ K TÉMATU: Pojďte si hrát :-) Cvičení pro rozvoj kreativity, převzaté z knihy o tvůrčím psaní. Sepište si pro sebe několik postav, které vám připadají zajímavé (např. horolezkyně, zubař, ministr, stará panna), do vedlejšího sloupce několik míst (např. ZOO, poušť, autobusová zastávka, jezero), do posledního sloupce několik věcí (např. padák, hodinky, cisterna, zápisník). Nyní libovolně vyberte po 1 zástupci z každého sloupce – a tvořte! Vymyslete zápletku. ..... ..... Komu se nechce vymýšlet vlastní slova, může si samozřejmě vybrat i z mých příkladů.

 

 

Nekonečná poušť

Horolezkyně

marně hledá hodinky…

 

Opuštěná autobusová zastávka

Stará panna

listuje zápisníkem…

 

ZOO v pravé poledne

Bývalý ministr

se opírá o cisternu…

 

Na břehu jezera v podvečer

Zubař u padáku

klečí teď bezzubý…

 

 


26 názorů

naira
09. 04. 2010
Dát tip
V. ...hmm...tak málo čteš...asi...;)))

nechápu

naira
02. 04. 2010
Dát tip
..v poho...však neberu...jen mám ,,skvělou náladu" ...promiň... dobrou...

naira
02. 04. 2010
Dát tip
..nevyšiluju...konstatuju...klídek...jsou horší věci...mnohem...

naira
02. 04. 2010
Dát tip
..opravila jsem to...i dík radě moorgaanově...na miniatury... ...ještě to taky můžu smazat... :)

naira
02. 04. 2010
Dát tip
fajn...to zní srozumitelněji...;)

naira
01. 04. 2010
Dát tip
Víťo..či Tome...tak jsem původně myslela, že to píšeš někdy hodně pozdě...či jinak společensky unaven...ale koukám na čas...a jsm,e zmatená,... tak asi nic...:DDDD... ..............dík za čas

naira
01. 04. 2010
Dát tip
Janina6...díky za zastavení a slůvka...;))

naira
01. 04. 2010
Dát tip
zdravím Petře...početla jsem si...a máš recht..no haiku to není..možná ta posl.. ..znáš mě...honem honem..a...díky moc...za ocenění mých snah...nezapomenu...;)))

naira
01. 04. 2010
Dát tip
čau Syde...:..tak som mala ty prve tri vymazať...:DDD...no bola to rychlovka...priznávam dobrovolně...díky za zastavení a koment...;)

Janina6
31. 03. 2010
Dát tip
První tři mi připadají jako začátky něčeho, co by se teprve mohlo napsat... Čtvrté na mě trochu mrklo :-)

moorgaan
31. 03. 2010
Dát tip
ahoj horolezkyne - jako byvaly ministr ti musim rict,ze do ZOO nechodim v poledne..ale je fakt, ze jsem po odchodu z ministrstve dostal zlaty padak a nejak bezzubne se ted snazim vyprostit ze sparu jedne stare panny ...jedinou zachranou asi bude cisterna piva , kterou si postavim k jezeru a zacnu vypisovat do sveho zapisniku vsechny autobusove zastavky, kde jsem mel v podvecer nahodny sex.-))... ..dam ti tip za napad- ale formu HAIKU to ovsem nesplnuje..dal bych to do miniatur!

...jednou začnu být přísnější :)

naira
31. 03. 2010
Dát tip
..no přemýšlela jsem do čeho to dát, blbůstky, miniatury, volné verše - to je jistota v uv.. ..ale díky...to mi stačí.. ...cením si...fakt dík..;)

...já ani nevím,jestli je to haiku,ale většina se mi líbí,tak tip bez tipu :)

naira
31. 03. 2010
Dát tip
....;D

...v KOULI,kde jsem i já,buď tipuju všechny,nebo nikoho :) fčil nikoho

naira
30. 03. 2010
Dát tip
...no nemám času...co nenapíšu dnes..či nepošlu...tak zítra ani náhodou...když chodím dom kolem osmé..i pozdějc.. (proto posílám do těchto zbrkle...) ..;) ........a je to úplně špatně...?

prosím :o)

naira
30. 03. 2010
Dát tip
avi ;) ....a díky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru