Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmrtvýchvstání

01. 04. 2010
40
116
3786

Velikonoční

Máří Magdaléna pláče u cesty nad Kristovým zmizením z hrobu.

Najednou jí někdo zezadu zakryje oči dlaněmi.

 

„Hádej, kdo jsem?“

 

„Ty jsi Ježíš!“

 

„Jak jsi to poznala?“

 

„Protože pořád vidím!!!“


116 názorů

mon24
23. 09. 2011
Dát tip
a co vidis ty

Píšu si!

Zordon
02. 08. 2011
Dát tip
No to si piš, že příjemně :)

Doufám, že příjemně, Zordone. (-:

Zordon
02. 08. 2011
Dát tip
toto mě odrovnalo :D *

lenkak
03. 04. 2011
Dát tip
Jo, je dobrý podívat se na Ježíše jako na "obyčejnou" lidskou bytost :)

Myslel jsem, že to každého hned napadne. Jsme asi zblblí spiritualismem.

lenkak
03. 04. 2011
Dát tip
chacháá, to mě baví- ale přiznávám, že napřed jsem taky myslela, že vidí, protože to jsou božské ruce- ale díry od hřebů jsou mnohem lepší! :))

8hanka
20. 03. 2011
Dát tip
nemam slov, skveeeleeee, aj komenty az do koncaa...kde jsou doma lžice...do ruky a do dna...:))))

drami
08. 11. 2010
Dát tip
Jo takjetó. Do RUKY a do DNA! Žádnej newi, co je to Taus-mikymaus! A že jsou na kozy-nu, to se dalo čekat!!

Sežerou na co přijdou. Ale nejradši mají kozinu. A všechno jedí rukama, protože už v jejich lidové písni se praví - Žádnej neví kdejou doma lžíce...

drami
08. 11. 2010
Dát tip
! S tím chodský důchodským mi to dochází. Sežerou (Ti) všecko (zaživa). Humři, vši, psi, šecko 1! Do roka a do dna!

((-: Správný tvar je umřivší. (Jenom Chodové říkají humři-vši.)

drami
08. 11. 2010
Dát tip
Aj, pravila (jsem): Tebe chcouc, umřeVŠI, navštívím :-#

Ano, jsem drsňák, ale gentleman!

drami
08. 11. 2010
Dát tip
Květoni, ty dr.Soni!! *t

MarK.
25. 09. 2010
Dát tip
..tak tohleto bylo naozaj jak cez 'kukatko';) ..inak taktiez oblubujem tvojich oblubenych autorov (ZOFO;)

Marcela.K.
02. 06. 2010
Dát tip
:-)) ještě aby! Jen jsi mi dost pomohl...právě nám operují psa a tak jsi mě zavedl myšlenkami jinam...dík.

Ono to možná vypadá, že se při pohledu z okna soustavně modlím, ale tohle je opravdu jenom náhoda. Žádnou novelu Starého ani Nového zákona nechystám.

Marcela.K.
02. 06. 2010
Dát tip
:-) tak už mi ani nevadí, že venku prší.

joylis
25. 05. 2010
Dát tip
to taky

Joy - doufám, že do náboženského vytržení.

joylis
23. 05. 2010
Dát tip
:-D tak to mě dostalo

Na pětasedumdesátníka je to (podle řeči) ještě tvrďák. ((-:

nedávno jsem ho zrovna potkal šel na stopa kupoval si u mě meloun - tells ya that guy still rocks

Dle nejnovějších výzkumů Ježíš patrně ani nevstal z mrtvých, jak uvádějí prameny, ze kterých jsem původně čerpal. Tedy, pokud ano, dával se vidět trestuhodně zřídka. Kupříkladu Elvis Presley byl po své smrti spatřen 250 000 krát.

úsměvné. rádbych jen poznamenal že dle nejnovějších výzkumú byl ježíš zrejmě přibit v zápěstích-jednak je to o mnoho bolestivější (jak římané experti na SM jistě věděli) a za druhé z dlaní by se velice brzy odtrhl

Whitesnake
27. 04. 2010
Dát tip
Zahrát to kurva u nás v hodonině dostal by sssi ŽIDlou do hlavyyy :--)

Já se domnívám, že takovému humoru se pousměje každý. Přinejmenším každý Žid. ((-:

Whitesnake
27. 04. 2010
Dát tip
Mám rád humor nad hranou... i touto formou zahranoou :-)

Že jo? Ale s tím si začli křesťani. Čtyři z pěti jiných náboženství vstávání z hrobu nedoporučují.

Patcheesa
08. 04. 2010
Dát tip
ježíííš, to je morbidní :D

Kiwa- jen taková drobnost, která náhou byla zrovna aktuální. Někomu ale ta hádanka dala celkem zabrat. ((-:

Trochu k zamyšlení, ne úplně blbůstka. T.

Bíša
06. 04. 2010
Dát tip
!!!

Díky Pasažier. ((-:

Akorát je škoda, že vytříbený vkus není vidět na ksichtě.

V tuto chvíli je na mém nočním stolku, mezi množstvím knih v různém stupni rozečtenosti, v nejvyšší vrstvě kniha od Jaroslava Žáka - Dobrý borec Antonín. Nádherná prvorepubliková čeština, s bezchybnými přechodníky a nehledanými slovy, jako je např. názornina nebo ručej.

filemon
03. 04. 2010
Dát tip
Leacock je aj môj obľúbený, ale najväčšmi je u nás v knihovničke obchytaný Leo Rosten /Pan Kaplan má stále třídu rád/. To je symfónia Přidalovho prekladu :)))

klidně bych to vetknul do čela stránky místo těch kýčovitých větviček , jako symbol velikonoc.

No jo, v nějakých neprobádaných končinách mojí knihovny se určitě už dlouho práší na Literární poklesky.

Já ti, člověče, Monty Pythony ani moc neznám. Ale ten druh humoru, jenž se zove Anglickým, mám děsně rád.

Přiznávám, že jsem očekával horší baštonádu. Ale tomu se odolat prostě nedalo.

Rajmund
02. 04. 2010
Dát tip
Tady se někdo zmrskal už před svátkem.

Manuamanua
02. 04. 2010
Dát tip
Jo, dobré. :)

Histreo
02. 04. 2010
Dát tip
ou... ou!

Rabb
02. 04. 2010
Dát tip
vidím to jako filemon.. druhá tebou myšlená možnost se mi zamlouvá méně teda.. a nejsem fanatický věřící.

Pardon - Filemon.

Folemon - to je hezké, žes vynašla takovéto asertivní řešení. Přiznávám, že tohle zase nenapadlo mě. To ejen potvrzuje moji vizi, že dobrý literární kritik je člověk, který najde v díle i takové myšlenky, které tam nejsou. ((-:

katugiro
02. 04. 2010
Dát tip
:)

filemon: to já právě taky myslel, že prostě vidí srdcem...proto mi to nepřipadalo vtipné...

filemon
02. 04. 2010
Dát tip
Ja som to pochopila ináč, mne tá morbídnosť unikla. Chápala som to akože vidí srdcom. A tak to aj chcem chápať

Thalina + Ferry díky. My bezvěrci máme rouhání v popisu práce.

To nic, Aleši. Aspoň jsme tě poznali taky z té lidské stránky.

tak i naše jedenáctiletá dcera to pochopila a smála se...jsem naprosto znemožněn.

Ferry
02. 04. 2010
Dát tip
Za odvahu takhle se rouhat před Velkým pátkem (ještě, že má anekdota ta hepyend)- t*

jejdavilda
01. 04. 2010
Dát tip
mám-li volit mezi norskem a pištou, volím norsko

Ber to z té lepší stránky. Uvědomuješ si, že jsem ti tímto umožnil, historicky zřejmě poprvé, být s Norskem zajedno?

jejdavilda
01. 04. 2010
Dát tip
Nic si z toho nedělej, třeba je to tak dobré, že na to nestačím :-))

Věděl jsem, že se najdou i tací. Ale - co už teď.

jejdavilda
01. 04. 2010
Dát tip
přiznám se bez křižování, že je to první tvoje věc , ze které nejsem nadšen

javavia
01. 04. 2010
Dát tip
:-)

OK. Až se ti bude zdát teplota dostatečná, ozvi se neprodleně. Kdybych se já, nedej bože, chystal do samičky Prahy, tak dám rovněž vědět.

V podstatě jakmile bude dostatečně teplounko na pochlastávání v přírodě. Každopádně, v úctě k tomuto veledílu, zbytek bychom měli patrně dojednat ve zprávách :)

Bazénem ještě nedisponuju, ale pozemek, krumpáče a lopaty mám. Když se náležitě zboříme, třeba nad ránem shledáme, že je i bazén. Tak kdy budeš mít chvilku času?

Nádhera! A na ráno bude dobré trochu ohřát vodu v bazénu.

V tom případku není problém. Wolkerův Prostějov vás kdykoliv dychtivě očekává. O noclehy není nouze, rozžhavím udírnu, zatopím v sauně, a vinotéka i lihotéka ve sklepě volá po degustaci.

Já to myslel opačně. Dcera je do cestování celá divá.

No jo, ale do Práglu je to lán cesty. Což o to, já bych se vydal, ale ty řeči doma...

Horkit
01. 04. 2010
Dát tip
Skvělé! *

Zlatá nezlatá... Poslechnou, Květoň, ono se nám otepluje, jaro na krku - co takhle pivo, uspořádat? Krafeme už o tom jakou dobu.

Geniálí ne. Jen lehce osvícené. Podle té písně: To je zlaté osvícení, to je zlatá neděle...

Když jsme u těch křížů - coby mrněti mi dlouho nebylo jasné úsloví "stéblo křížem nepřeloží". Představoval jsem si to tak, že kus trávy nejde přeložit vejpůl pomocí kříže, což mi přišlo jako blbost, páč když tu trávu přeložím, a připlácnu na ni ten kříž, tak ji přeci musím slisovat tak, že už se neohne zpátky, no ne? No nic...

Geniální! :) Připomenulo mi to tu nesmrtelnou scénu z Rodriguezova "From Dusk Till Dawn"... :)

Metta
01. 04. 2010
Dát tip
:))

avox :o)

Zrovna jsem jedl křížaly, když tu náhle - inspirace!

Jééééžíš, člověk tady chvilku není, a taková krásná diskuse se tu vyvine. Přiznávám, že tato anekdota je krapet kontraverzní, ale - co naplat. My neznabozi můžem. Jinak by na světě nebylo srandy. Vždyť právě proto pánbůh stvořil nás - ateisty.

Vaud
01. 04. 2010
Dát tip
počkej až si Tě taky někdo nakříží :-)

avox
01. 04. 2010
Dát tip
"Ježíš, to jsi ty?" by pointu učinilo překvapivější :-)) to se mi to žvandá, do cizího díla, promiň */

Já to pochopila! :D

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
... a Máří, byla jeho žena, jako já Adamovo, a věděla, poznala, ani ruce nemusely být děravé....

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
když vstal z mrtvých, tak ani ruce neměl děravé :o) všechno zhojeno, tak jak léčil jiné, vše se mu v dobrém vrátilo )))

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
no právě, třeba já, když něco upustím )))

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
nebo moji milí....)))

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
on jí vlastně dal vědění.... tak je to moji milý )))

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
a nepředpokládám, že si s sebou vzala zrcadlo )))

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
jo... stál přece za ní )))

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
omlouvám se vidění )))

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
Tos, na velký pátek usnula má mamka a už se neprobudila, ctím to jako velký svátek, nejsem ale moc křesťansky zaměřená a nezdá se mi to vůbec ani morbidní, ani nic, jen to, co bylo řečeno.... také to nemuselo být děrami, ale tím, že Kristus Máří dal vydění i přes zraněné dlaně :O) nemusí to být až na dřeň ))) Všechny zdravím a přeji krásné velikonoční svátky

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
maceško, celý život je morbidní :O) nejen bible

Norsko 1
01. 04. 2010
Dát tip
hernajs

jj, máme :o)

skoro
01. 04. 2010
Dát tip
Vtipný.Neboj Toscano,my máme smysl pro humor.T

Toscana
01. 04. 2010
Dát tip
chacháááááááá - tomu říkám fór "až na dřeň"! :o))) Ale modli se, ty pohane, aby tě nevykrákal za vlasy nějakej fanatickej věřící, když sem tohle dáš takhle před Velkým pátkem... :o)))

moorgaan
01. 04. 2010
Dát tip
vtipne..!**

No jo. Simply clever.

tak jednoduché? no tedy...

Bible je plná morbidností.

macecha
01. 04. 2010
Dát tip
Květoni, trochu morbidní....

baaba
01. 04. 2010
Dát tip
:O)

Vzdělancům děkuji.

Ale no tak, Aleši, víš jaké díry ti udělají hřeby v dlaních, když se podrobíš ukřižování?

Adamova Eva
01. 04. 2010
Dát tip
... kdyby tak, doopravdy :O)

tak to jsem z toho paf...asi mám mezery ve vzdělání, no.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru