Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Březen 2010 - Vyhlášení

19. 04. 2010
5
18
3101
Autor
StvN

Omlouvám se autorovi Saetri-Ihn. Zapomněl jsem ho zařadit do díla pro hlasování, proto byl některými asi trochu opomenut.

Za měsíc březen byl hlasujícími zvolen Povídkou měsíce text Cirkus autora David S.
udělením 16 bodů.

Výsledné pořadí:

Cirkus autora David S. (16)
Hledat autorky Valerie a týden divů (11)
Hledá se Karel Novák autora Carver (6)
Karamelový smiech autorky filemon (6)
Sveřepá rafika-robostory 2 autora Kandelabr (6)

Pomalu mizí   autora Saetri-Ihn (6)
U Mečouna autorky jufonka (3)
ŽENSKÝ NÁSTROJ ZKÁZY autora Měrka_out (1)

Kristínka autorky -Holly- (0)



Hlasovali: Pomerančová, Valerie a týden divů, Winter, Janina6, Kamil Sikora, reka, Carver, Polibek vepře, LaMouette, Tragicus, Beed, Tangens_Omega36, blondýn, katugiro, StvN


Gratulujeme vítězi.
Děkujeme hlasujícím.

Je možno zasílat nominace za měsíc duben, který v květnu vyhlásí Tragicus. 



18 názorů

Beed
22. 04. 2010
Dát tip
Maximální pokojenost s výsledky a upřímná gratulace... :)

Winter
20. 04. 2010
Dát tip
Jsem nějak prošvihl gratulaci. Tož gratulace.

.duke.
20. 04. 2010
Dát tip
jop!

David S.
20. 04. 2010
Dát tip
vďaka, jsem poctěn

StvN
20. 04. 2010
Dát tip
Ja jsem tuhle cetl takovy pekny strip, jehoz pointou je nebyl neoblibeny, protoze na neoblibeneho se hodi vsechny neuspechy a pritom se ho nakonec nikdo nezastane. Ale to jsme odbocili.

Tragicus
20. 04. 2010
Dát tip
Sorry. :] Jen mi prijde smesna tady ta pubertalni ctnost - oblibeni neoblibeneho, ze uz se neda ani rozeznat, jestli se jim to opravdu jeste libi, nebo se snazi byt ctnostni, coz je take takovy circulus vitiosus.

StvN
20. 04. 2010
Dát tip
Kluci, nehádejte se mi tu:)))) Kamile, smiř se s tím, že každý má nějaký vkus. Tato soutěž je dle mého názoru zatím poměrně hodně volná, snaží se nikomu nic nediktovat a tak dále. Není masová a lidé, kteří se jí účastní, se účastí ze zájmu, takže ačkoliv se může kvalita textů zdát někomu pochybná, pořád si myslím, že je poměrně dobře zhodnocena. Samozřejmě nic není dokonalé. Ostatně smyslem této soutěže není najít toho jednoho vítěze, ale naopak zviditelnit všechny nominované texty, takže vítězství je jen taková třešinka, důležité je, že díky nominacím si tyto povídky přečte více čtenářů. Všechny povídky jsou pro nás důležité.

Tragicus
20. 04. 2010
Dát tip
Kamora: To musel rici nejaky idiot. S takovym pristupem by byly vsichni nejlepsi, protoze by se dal ten blabol pouzivat v kruhu. Ti nejhorsi by se staly nejlepsimi a nejlepsi by byly pomluveni. Pak by se staly nejlepsimi ti byvaly nejlepsi, etc. Jsi hrozny osel.

Saetri-Ihn
20. 04. 2010
Dát tip
K.S. -> Takže zkuste zapátrat v Měrkovi :-D Jinak gratulace vítězi, poklona účastníkům a velké díky čtenářům, hlasujícím a pořadatelům :)

Nevím, možná to řekl Socrates, nebo někdo jiný, už si nepamatuji, ale bylo to: "Ty nejlepší hledej vždy mezi těmi nejpomlouvanějšími." Podle mě je na tom hodně pravdy...

StvN
19. 04. 2010
Dát tip
ceder_john - jestli mas vkus podobny nekomu z hlasujicich, tak se podivej na jeho hlasy a treba narazis na zajimavejsi povidku, nez je ta vitezna.

ceder_john
19. 04. 2010
Dát tip
tak sem si přečet tu vítěznou povídku a stojí za prd.. možná jako školní sloh by to obstálo, pokud tam nejsou teda chyby..

Tragicus
19. 04. 2010
Dát tip
Hm, to moje velke 't'... Je to jako prokleti, minulost, ze ktere se nemuzu vymanit.

StvN
19. 04. 2010
Dát tip
Souboj proběhl ve vší slušnosti. Máme štěstí na poctivé účastníky. A děkuju všem za nominace.

katugiro
19. 04. 2010
Dát tip
o třetí místo byla pěkná rvačka :) gratulace a zas příště!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru