Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vražedná neděle (Love and Hate)

19. 04. 2010
14
28
2448
Autor
Garay

Jsi můj Obchodník se smrtí
Brousíš po ostří slov
a pořád:
"Já jsem tě nechtěl naštvat."
Doháníš mě k šílenství.
Pacifista bez vyzvání
zarytě bránící Letopisy Narnie

Kolik nedělí
budeme od sebe utíkat
Kolik střed(ů)
budeme vracet

Nesnesu  tě!


... A miluji


28 názorů

Garay
18. 09. 2011
Dát tip
Občas. A jen na papíře :).

Garay
22. 04. 2010
Dát tip
Ahoj :D

a pořád do kola:(

čučenka: paráda :o)přesně tak to dělám...

Garay
20. 04. 2010
Dát tip
Chápu, a o to je to těžší....

čuče...před léty jsem napsal Pravda je jen jediná a tu mám já ... ty, on,i oni, tamti, ti taky a tamten...(atd.)

LadyLoba
20. 04. 2010
Dát tip
čučenka - jéé to je krásna rada, i já děkuji :-)

čučenka
20. 04. 2010
Dát tip
Radu? Zkus se chvíli dívat na svět jako malé dítě, jen se zvědavostí a bez hodnocení. Jako bys nevěděla, co je dobré a co špatné. Protože my to v podstatě nevíme. Určitě se ti stalo, že se něco, cos považovala za zlé, nakonec ukázalo být pro tebe požehnáním. Všichni jsme plni názorů našich rodičů, pedagogů, přátel nebo různých osobností na to, jak má fungovat svět. A co když je všechno jinak? Já jenom vím, že neexistuje jen jedna pravda. Existují jich miliony, pro každého člověka jiná. A kdo z nás rozhodne, která z nich je ta jediná pravá pravda pravd?

čučenka...pěěěkněěě :)

Garay
20. 04. 2010
Dát tip
Děkuju všem. S tím zrcadlem to chápu... Ale nevím, jak to změnit :) Dostanu radu?

Metta
20. 04. 2010
Dát tip
čučenka - tip za koment* tobě garay taky*

LadyLoba
20. 04. 2010
Dát tip
A co by se změnilo, kdyby sis řekal, hurá dneska je neděle, těším se, jak se Ti zase povede, mě tak perfektně naštvat :) (místo toho, co se ti možná honí hlavou - dnes je neděle, doufám, že mě zase nenaštveš)

koloušek
20. 04. 2010
Dát tip
Já jsem také pořád naštvaná...T*

BigBivoj
20. 04. 2010
Dát tip
tip

javavia
20. 04. 2010
Dát tip
nesmíme se nechat..naštvat..:-)) ono to někdy nejde:-)) T

zaujalo...a komentář čučenky taky...:o)

čučenka
20. 04. 2010
Dát tip
ty špatné vlastnosti na druhém, co náš tolik vytáčejí, to jsou jen ty naše vlastní, které na sobě nevidíme... A partner nám, chudák, statečně nastavuje zrcadlo. Nepřemýšlej o něm, proč to dělá, přemýšlej o sobě - proč ti to vadí :-)


Bíša
20. 04. 2010
Dát tip
t.

Garay
19. 04. 2010
Dát tip
Těžké otázky... Já sama nevím... Určitě to nedělá záměrně ... ono to vyplyne :)

LadyLoba
19. 04. 2010
Dát tip
Hm, přemýšlím ... je dost možné, že kdyby Tě naštvat chtěl, tak by se mu to tak skvěle nedařilo ... Apropo, změnilo by se vůbec něco na tom rituálu od neděle do střed(ů) kdybys věděla, že Tě naštvat chtěl?

Norsko 1
19. 04. 2010
Dát tip
anglicky growing up

Garay
19. 04. 2010
Dát tip
No jo... co je: rodící se? :) Ok. Jerome J. Tuhle větu nesnáším...:D

Cože se to rodí, Norsko 1? Garay... já jsem tě nechtěl naštvat :)

Norsko 1
19. 04. 2010
Dát tip
rodící se. vím já

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru