Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvojhaiku

25. 04. 2010
3
7
1439
Autor
FAE BOMB

(Pokud jsem v obraze, tak haiku má vypadat asi tak, že v prvním řádku je předmět děje, v druhym řádku děj a ve třetim tak strašná blbost, že by to nikoho jinýho nenapadlo.) Zhruba před rokem jsem kdesi napsal tento komentář: Někde jsem si přečet', že správný haiku se píše tak, že několik let přemejšlíte třeba nad stéblem trávy a teprve až když je to úplně dokonalý, tak to hodíte na papír. Jsou toho 3 řádky vo několika slovech. Kdyby ty samurajové vstávali ráno v 3:45, aby stíhali něco po čtvrt autobus do okresního města a tam vod šesti makali ve fabrice, tak by na takový krávoviny neměli čas ani náladu... Já jsem to zkusil a celej rok nemyslel na nic jinýho. Tohle je výsledek...

 

Stéblo trávy

pohnulo se-

v trávě

 

FAE BOMB

otrávil ho-

právě

 

 

 


7 názorů

Garay
27. 04. 2010
Dát tip
:) Aha :) Tak zase vím, že vím... nic :D. To je v hájku.

papouch
26. 04. 2010
Dát tip
:-))) kašli na ně, chytrolíny.. fakt miluju přemoudřelce, co nechápou srandu :-p

Oldjerry
25. 04. 2010
Dát tip
Samuraj si haiku jistě nevymýšlel, básník zase nemával mečem jak kretén. To jsi tak zmrzačil, že to ani úsměv nevyvolá...

FAE BOMB
25. 04. 2010
Dát tip
Ještě to neni dokonalý. Možná by to pár let ještě potřebovalo... :-))

filemon
25. 04. 2010
Dát tip
Nie, nie je to haiku. Mrzí ma, že si toľko nad tým steblom premýšľal

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru