Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimková

30. 10. 2001
4
0
3085
Autor
suva

Listí je shozeno
trnky už zrají
a s touhou zrozenou
city si hrají

Očima pluju na
barevných polštářích
zlatavý sluníčko
hladí mě po tvářích

Voní tu země
zvoní tu les
dojdeš-li ke mně
s šaty i bez

Miroslawek
24. 10. 2002
Dát tip
já mám jednu zralou trnku doma.... ;o))) ...i tu báseň od Halase... ale ta je o něčem trochu jiném... tak i tak...

Severkanova
25. 08. 2002
Dát tip
Podzim kdyz prichazi, nalada ma odchazi. Basnicka tvoje je krasa srdicko me nad ni jasa. Vidim ze laska rodi se i v zime, tak uz ten chladny cas nebude pro mne brime. Trnkami otevru si v ledu otvory, odezenu vsechny chmury, ty potvory. Jelikoz je nam obema lip, Tobe ja s radosti dam svuj tip. :-)

horák
22. 04. 2002
Dát tip
Musím se přiznat, že více mě zaujala až "diskuse", ale jinak nic ve zlým.

suva
22. 04. 2002
Dát tip
:c) šak jÓOO, qůli tomu jsou některý vjecy i psaní :c)))

Sadaf
27. 11. 2001
Dát tip
Díky , Suvo :-)) Taková hezky úsměvná,a to mě baví....jak bych to jen řekl,prostě tak nějak mě to potěšilo,no....

J
04. 11. 2001
Dát tip
podzimní nebo jarní, moc hezká, všeříkající první sloka o lidech a pro lidi, abychom nezapomínali,o čem že ten život hlavně je, s kusem lákavé bezstarostnosti :-)

alina
01. 11. 2001
Dát tip
:o)))...ten podzim ale dělá divy....

Merle
31. 10. 2001
Dát tip
:)

hermit
30. 10. 2001
Dát tip
:-) milý rozmilý!

Vio
30. 10. 2001
Dát tip
;-) rozverná... no jako bych Tě neznal ;-)))

Šminka
30. 10. 2001
Dát tip
Jo jo, zrají......:-)))))))

Miroslawek
30. 10. 2001
Dát tip
Čisté je zrozeno až trnky hrají a s touhou shozenou city v nich zrají

djPes
30. 10. 2001
Dát tip
trnky jsou v bečce s bubláním kvasí pak kapku po kapce smutky nám hasí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru