Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výsledky koulařského TROJBOJE

29. 04. 2010
1
88
2668

Přátelé…

 

omluvte drobné zpoždění, způsobené náhodou a točeným třináctistupňovým ležákem za neuvěřitelných šesnáct korun českých…

 

Vítězem TROJBOJE se stává aleš-novák s celkovým součtem 41 tipů. Ale pozor! – Uznání organizátorů patří i zelené příšeře, viz níže.

 

Zadání najdete ZDE. Tabulka výsledků je kompletně klikací (snad bez chyb).

 

autor

šachmat

cesta

girl

pasáž

součet

aleš-novák

-

12

19

10

41

Muamarek

8

5

4

-

17

Teta Jozef

-

-

-

7

7

Jachula

0

1

2

-

3

Něžný_debil

-

-

-

3

3

Mrakoplaš

3

-

-

-

3

zelená příšera

0

-

-

0

0

 

 

Nakonec jsme se rozhodli, že není třeba vyřadit žádný text pro nesplnění zadání, přestože to někde bylo s odřenýma ušima. Případné výhrady naleznete u jednotlivých příspěvků pod nickem „soutěž KOULE“.

 

V klubu jsme navíc domluvili, že musíme udělit pochvalu zelené příšeře, která nezískala jediný tip, přestože nebyla její báseň horší či blbější, než ostatní, ba naopak, a její scénář byl ze všech nejscénařovitější. Přesto získala do uzávěrky dvakrát nula bodů. A já se ptám, kde je problém?

 

Víte, nejenže si to slíznu za zpoždění výsledků, ale i za následující řeči. Přijde mi škoda, že čtenáři KOULE nevnímají zadání a hladí své koně, přestože slintají (na zadání či kvalitu zpracování), zatímco ti, kteří skočí všechny překážky (zelená příšera není první) nedostanou jedinou kostku cukru (tip). KOULE je hra – zábava, ve které o nic nejde, ale právě ve chvíli, kdy pro čtenáře přestane být důležité sledovat celkové dění a dávat hlas těm nejlepším s ohledem na zadání, podle mého názoru přestává mít smysl. Tím nechci zpochybňovat výsledky, to určitě ne, jen vyjádit určité rozčarování na místě, které mi nenáleží. Možná se pletu, nerozumím tomu… No, a to asi stačí. Marvin je vůl.

 

 

VT Marvin


88 názorů

LadyLoba
04. 05. 2010
Dát tip
já si netroufla na ty některé lit. útvary a pak nějak taky nedorazila inspirace

Jachula
03. 05. 2010
Dát tip
Abych tu taky něco napsal. Nehodlám číst celou tuhle diskuzi, ale mám dojem, že se tu hovořilo o provázanosti kvality soutěžních děl a zadání, nebo něco podobného. Soutěžní témata mi přinášejí především inspiraci a jejich záludnost se stává metou ku zdolání. S tím se Koule účastním a netoužím po čtenosti. Každý tip je ale takovou jahůdkou na zákusku, odměnou za snahu. Opak potom značí, že je třeba se nad sebou zamyslet.(Nebo nad objektivností komentujících:-)

moorgaan
01. 05. 2010
Dát tip
Pan otazník, mořský koník, VT Marvin - O.K. - beru zpet, ze zadavatelem je VT - tim se mu omlouvam , vychazel jsem z jeho organizace v pocatku diskuse v zadani, ze je strujce !... nemel jsem, nemam a nikdy nebudu mit potrebu si na nekoho zasedat - a uz vubec ne na Marvina!.. dobre stojite si za nim, to je v poradku , ale ja si stojim zase za svym!- proste vyhlaseni bylo provedeno nestastne a zpochybnuje viteze!...vzdycky byla k.o.u.l.e spravedliva v tom, ze bylo jednou vetou receno - vyhral ten a ten s takovym poctem bodu / pri rovnosti to rozhodl zadavatel / a bez jakych koliv komentaru mu bylo gratulovano!... ...moje chyba, ze jsem si uplne pozorne neprecetl zadani v tom, ze o vitezi bude rozhodovat porota!- tim se jeste jednou omlouvam!.. budu si priste davat pozor!- rozhodovani poroty je subjektivni a ma pravo i na komentare k vyhlaseni!... ...nic mene i presto si myslim, ze vyhlaseni nebylo košer! a nelibi se mne - tot cele!

Muamarek
30. 04. 2010
Dát tip
Přopojuju se se svou gratulací Alešovi - a doufám, že to bude bavit víc lidí než těch pár v týhle rundě, Marek

takže řádek je buchtička?...jak překvapivé

raja
30. 04. 2010
Dát tip
jak vidíš. Nějakým zázrakem:)

Garay
30. 04. 2010
Dát tip
Bylo to těžké. Congratultion :D

a hele, rajka - tys už funkční? :o)

raja
30. 04. 2010
Dát tip
Snad jo:D

raja
30. 04. 2010
Dát tip
ne, já si vezmu na starost sčítaní. Tak mi dejte potom vědět, ju?:)

raja
30. 04. 2010
Dát tip
prý se tady budou probírat koule?

hnedle se mi bude líp usínat :o)

moorgaane, seš na Víťu "zasedlej" nespravedlivě - za KOULÍ jako takovou sme čtyři a na všem se domlouváme - nic není z jedný hlavy a věcí jednoho člověka jen jeden člověk v danou chvíli može mít "na sobě" nick soutěž KOULE aby něco vyhlásil, zařadil a nebo zorganizoval po technický stránce ale není jeden kerej něco zpacká já to dělala nějakej čas vlastně sama a je toho na jednoho člověka moc, proto mám "pomocníky" a su za ně moc vděčná páč maj nápady a sou inteligentní a hlavně ochotní a schopní - nevím o nikom lepším a ani nehledám a su ráda že s tím eště nepraštili dycky někdo někomu vadí a něco někomu nesedne - tak to prostě je, s tím nic nenaděláme

moorgaan
29. 04. 2010
Dát tip
VT- je na case to teda rici na rovinu!..precti si jeste jenou svuj komentar a vyhlaseni vysledku a koukej se urychlene chytnout za nos!...napsal jsem , ze nejsi vul..ale jetsli vyhlasis na zaklade sve pravomoci viteze v jedny vete a hned v te same vete davas POZOR!.. tak jasne davas najevo jine stanovisko.. a kazdy kdo ma rozum z toho pochopi, ze neco neni v poradku...seres se do vseho, snazis se hrat roli arbitra ve vsem aniz ti to prislusi-tady ti to prisluselo a neumis clapsky priznat, ze se s vitezem neztotoznujes!...jen blbe zvanis, a z k.o.u.l.e se snazis udelat svoje image!..ses vedle...a ja na rovinu rikam, ze tento tvuj pokus byl od zacatku zbabrany a hloupy! a je mne jedno jak to budes donekonecna omlouvat...proste k.o.u.l.i jsem od zacatku, kdy tys vubec jeste nereagoval bral jako prima vec pro zpestreni Pismacke fadnosti..stala se z ni tradice, ale v jednoduchosti a jasnych pravidlech a zadanich..a je uplne mimo slusneho chovani a inteligence abys tady zrovna TY moralizoval, zvanil a upozornoval na nejake nicky/ viz.naira/ a zduvodnoval svoji hloupost a nesikovnost pri zadani trojboje!...verejne a navtrdo ti rikam- tve zadani bylo spatne, hloupe, slozite a nepripravene!.. jsi lajdak, namyslenec a snazis se nam vnutit svoji pravdu...prober si nazpatek vsechny k.o.u.l.e a zjistis ze tvoje zadani a vyhodnoceni bylo to nejslabsi a nenestastnejsi...a nesvadej to na nekoho jineho!.. ty jsi zodpovedny za vysledek a vyhodnoceni a pokud nejsi soudny to sam vyhodnotit podle reakci, tak proste - se zdrz vypadu smerem k naire a podobne!...nesahas ji ani na paty!... a co se tyka novych tvari!...kazda nova tvar, ktera se zde chce profilovat, musi mit trpelivost a nesmi podlehat nejakym tendencim z ruznych kridel Pismaku...bud se prosadi a nebo odejde... takhle se musel na Pismaku profilovat kazdy!...tipovani je prece jasna volba!..pokud nekdo zvoli jina pravidla, tak at je zvoli!..ale nic lepsiho nevymyslite!...a je uplne jedno, kdo vyhraje-podstatny je ze si zahraji vsichni, kdo jsou hravi...a ne ti kterym vadi, ze nekdo dostal tipy jen z kamaradstvi!...to jsou chudaci a ja citim, ze jsi mezi nima!

Hade, úplně dole je kouzelný klikátko "Nechci odsud dostávat avíza" - někeří písmáci totiž neumí avízovat jednotlivě ale jen hromadně :o) mořský koník

Whitesnake
29. 04. 2010
Dát tip
já už odtud pro dnešek NECHCI avíza... šlo by to ??? Děkuji

náhodou...ty dvojice by mohly být po ukončení vkládání ex offo přiřazeny a rozbor jako povinný soutěžný úkol.P V super podle čísel nebo v obyč třeba losem nebo su naivní idealista? cha, nick zelená příšera používají dvě fyzické osoby a zkoušeli jsme psát dílo dohromady, pak se to nějak zvrhlo

eozbor = eddíkův rozbor :o)

a já si na eozbor svýho díla zamlouvám Eddíka :o)

už vidím ty davy dobrovolníku, hlavně rozborářů! :oD

souhlas s Belgiem - už v Superstar byly problémy se sehnáním jednoho porodce týdně.. není tu nikdo univerzální, jehož názor by brali všeci - a aj dyby byl, nešel by do toho

příšero, to už vážně není v mých / našich silách to zajistit - ten feedback - to je na čtenářích, případně u obyčKOULE na zadavateli - my sme jen jednotka údržbářů KOULE (snad mě za to kolegové nezmlátí :o)

uvítala bych při vyhlašování něco více než vyhlášení vítěze a počet tipů - něco jako zhodnocení jednotlivých děl nebo třeba i všech obecně a vůbec to nemusí být vážná literární kritika. prostě jenom feed-back. Někteří zadavatelé tématu soutěžní díla poctivě komentují, ale je to spíš výjimka. Právě zkušení koulaři by se mohli toho náboru nováčků ujmout - co takhle nějaký textík na toto téma, aleši? Nebo by to mohlo být přímo tématem koule... Btw. právě vysoká čtenost a sledovanost třeba aleše a přítomnost děl v seznamech cti:) zvyšuje povědomí o kouli. řekla bych

devian
29. 04. 2010
Dát tip
jó, jó... já si právě pamatuju něco takovýho jakože to dvakrát, třikrát za sebou vyhráli nějací divní šulíni a následně zvolili pitoreskní témata, čímž ty nairy a tyhlety začaly hudrovat.. a na základě jejich hudringu vnikla superkoule... ale nevylučuju mejlku, historii koule sem (zatim) podrobně neštudoval

devian
29. 04. 2010
Dát tip
se vůbec divim, že smíš soutěžit.. né, dobrý.. :P

devian
29. 04. 2010
Dát tip
já nevim, ale neni snad problém poznat -vzhledem k tý slabý fluktuaci soutěžících- co napsal ála, co marek, co chobotnatec

devian
29. 04. 2010
Dát tip
hele a neni to trochu vaše vlastní chujařina? musel jsem si to najít, ale když taky celkem nedávno vyhrál nějakej neznámec tak se vyhrnula vlna odporu starob (naira neblahé paměti), následně došlo k ještě hlubšímu zakonzervování v podobě superkoule a od tý doby to vyhrává tak akorát aleš s muamarkem

a k čemu extra kolo pro nováčky, dyž by je zas nikdo nečet?

já sama za sebe bych nestíhala organizovat další extra kola pro nováčky nebo kohokoli - možná se to nezdá ale KOLE a SUPERKOULE nějakej čas přece jen zaberou (to není stížnost ale fakt) a nejapný mi to tu nepřišlo, vážně ne - vyhlášení vítězů čtou většinou všichni, narozdíl třeba od různých pravidel a pokynů kde by skoro nikdo nečetl skoro nic :o) a napsat co se kromě oceněného aleše líbilo nám (dvěma) snad není prohřešek a asi chodíš k vyhlášením jen po těch prvních gratulacích - není to poprvé co sou různý námitky (většinou pravda bývaj mířený proti KOULI a organizaci, ale málokdy se "jen gratuluje" - no a dnes sme si dovolili mít námitky my - a nemyslím že mimo mísu vzhledem k celé soutěži (bez ohledu na jednotlivý přispěvatele či vítěze)

avox
29. 04. 2010
Dát tip
umím číst, umím... proto jsem prve jen pogratulovala a šla dál. Ale jsem baba zvědavá, tak jsem zase nakoukla... asi jsem neměla... pod vyhlášením výsledků se dosud obvykle gratulovalo... tady se od začátku nasadil takový vyčítavý tón, že by se vítěz skoro měl stydět... no, podala jsem návrh, na to mi odpověz

hele, najednou rozeznáváš různost formy :oD

jenže do slavíka se vstupuje prostřednictvím hlasování, v kouli je účast dobrovolná :o)

aleši, ani Mistr Kája G. neodstupuje ze slavíka :o)

avox, ani ty už nečteš pořádně :o( nejde o to že je moc staráčků (čím víc, tím líp) - my je nevyhazujem a nevyháníme.. nejde ani o aleše a jeho styl jde o to že nováčky nikdo nečte - a není to jejich neviditelností - proto je tu klub KOULE kde se daj lehko všecky díla najít a přečíst ale většina čtenářů přiznává že čte jen svoje favority na avíza z oblíbených, nebo maximálně v seznamu doporučených na co náhodou narazí a druhý problém co ventilujem je dodržení formy zadání...

ale já netrucuju :o) jen se mi diplomy už nevejdou na zeď...

aleši, netrucuj nám :o) já myslela že tys pochopil o co nám tu šlo..

avox
29. 04. 2010
Dát tip
Tak tohle mne opravdu rozzlobilo! Proč se neúčastní nováčci? Protože je hodně "staráčků"? Všichni jsme kdysi začínali (někomu počáteční malá sledovanost vadila natolik, že když se stal mnohonásobně oblíbeným, dokonce svá starší díla smazal a začal je vkládat znova, ale to nesouvisí se soutěží, teda)... Což takhle raději záměrně vyhlásit dvě kola jako náborová pro nováčky, (jednu superkouli, jednu kouli klasicky vyhlašovanou) místo nejapnými řečmi odrazovat své věrné přispěvatele? Kdo si u Aleše čte pravidelně, ten ví, že má prostě svůj styl a tomu zůstal věrný i při zpracování soutěžních děl. Asi už tady zase dlouho nebylo žádné dusno... :-((

devian
29. 04. 2010
Dát tip
gratulace zelené příšeře - zasloužené vítězství

Marvine, jak dostat do soutěže nové autory, aniž by vyhrávali ti staří? Jedině metodou superkoule, když budou díla anonymní. A i tak může vyhrát nějaký "klasik". Aktuálního kola Koule (tolerance) se neúčastním, ani žádného dalšího.

ale jo, vždyť víte, že rád provokuju... ještě jednou díky

moorgaane - já si myslím to samý co Víťa není to proti alešovi, aleše mám v oblíbených a čtu ho ráda ale celkově mi přijde nefér PRÁVĚ PROTO ŽE JDE O HRU, aby se nehrálo podle (byť nepsaných) pravidel - jak može mít kdokoli radost ze hry dyž počet přečtení jeho hravých pokusů je blízko nuly a o jeho hraní a hravosti se ti, kdo čtou jen svý oblíbence, nikdy nedozví? já nechcu nikomu přikazovat co má na písmáku číst - ale soutěže sou tak trochu extra, něco navíc - a pokud de někomu o hru a o čtení a psaní obecně, pak by měl v tý hře sledovat všechno - jak poznám že je aleš (promiň aleši, snad se tu neuškytáš :o) nejlepší, dyž si nepřečtu jeho soupeře?

aleš: příšera ti gratuluje, i dyš podle teho scénáře mi to příležitostně zahraješ.))a pak ohodnotím šak já nebo alteří tě zas trhnem levou zadní v superkouli, že jo?:PPP

moorgaan
29. 04. 2010
Dát tip
Alesi gratuluji!

moorgaan
29. 04. 2010
Dát tip
Marvine urcite nejsi vůl...v tom to není, snazis se nam namluvit, ze vysledky nezpochybnujes a pritom je zpochybnujes...vse vidis svyma ocima a myslis si, ze ony jsou ty dalekozrake i blizkozrake...k.o.u.l.e je hra, nic jineho, krasna a aktivni hra, ktera by mela byt pro poteseni a mozna i vyzvou pro ty, co stagnuji... je to i prostor pro hledani talentu...nelibi se mne, ze se tady opiras do toho, zda si nekdo najde cas na tipovani vseho a nebo jen oblibencu...to je vec kazdeho co si na Pismaku vybira a jedine kazdy sam posoudi co je na Pismaku nejlepsi...sleduji tva vyjadreni a cim dal vice se jimi dostavas do stadia, ze hodnotis dle sebe a druhym bys chtel naznacovat co maji delat a kde hledat ta nejlepsi dila...slez na zem, nejsme blbci, abychom neumeli rozpoznat co se nam libi a nebo nelibi!.. ... jsem v k.o.u.l.i uz od zacatku a vzdy jsem se snazil ji podporit nejen prispenim prispevku, ale i tipovanim, komentari, kritikou - a kdyz uz jsme u te krtiky, hned na zacatku jsem jemne naznacil, ze se nezucatnim, jelikoz atd - nechtel jsme naplno hned na zacatku rict, ze zadani je hloupe a slozite!- tak ted to rikam a mozna i proto to dopadlo tak, jak to dopadlo... ...ty jsi autor zadani a i arbitr a podle toho by ses mel chovat- zpochybnujes viteze a to se jeste nikdy v k.o.u.l.i nestalo!!!- bud si toho vedom!

Metta
29. 04. 2010
Dát tip
páčs tam byl podepsanej nahoře ...tak jim vyřid, že děkuju:) fakt...konečně si mě někdo pořádně všimnul

Metta
29. 04. 2010
Dát tip
zelená příšera tam vlezla pod obskurním alterem schválně:) a na sladký nejni. Psala i epesní I´m just a girl, ale pak si z teho začala dělat s glommou srandu a stalo se to nepublikovatelným. Čtena byla a dokonce posloužila Něžnýmu debilovi za inspiraci:)) Za marvinovo milé uznání a smysl pro spravedlnost to příležitostně dopíšem a věnujem:))) dík

tak jo ...

řádek
29. 04. 2010
Dát tip
aleši, okecáváš :)

avox
29. 04. 2010
Dát tip
dnes se tady vede odborná debata, to je nad mé vnímání, tak jen pogratuluji vítězi a mizím... s malým přípodotkem, že mám ve zvyku soutěžní díla číst všechna a ten zvyk dodržuji, ačkoli někdy čtu bez přihlášení.

ale já neokecávám...zeptejte se Jardy Duška, jak vypadá formální stránka jeho "scénářů", když ani na začátku neví, jak představení dopadne...

řádek
29. 04. 2010
Dát tip
aleš: slovo "scénář" opravdu dostatečně vyhrazuje mantinely... tohle neokecáš :)

jenže já skočil, až pak přišla pomůcka...:o) a navíc jsem sám žádal o diskvalifikaci, pokud scénář nevyhovuje podmínkám :o) ale je to jedno, jde o tu legraci kolem...tedy aspoň doufám.

no vidíš - a sme u toho co se říká dětem: a dyž Pepík skočí ze střechy, skočíš taky? :o) proč si nemoh mít - byť jako jedinej - scénář jak se patří? a nehledali sme dobrýho rejžu, co by si uměl poradit se špatným scénářem přece... ;o)

koníku, pomůcku jsem neodmítl. Jen jsem odmítl předělat podle ní svůj "scenář". Protože ani další díla z té kategorie se pomůckou neřídila. Myslím, že dobrej rejža se poradí i s špatně zformátovaným scénářem... No, díky i porotě, že si dala práci a vytvořila dostatečně kontroverzní zadání...aspoň se bude (do příštího, ještě kontroverznějšího zadání) o čem hádat :o)

souhlasím samozřejmě s Víťou - scénář je prostě scénář, to striktnějc vypodmínkovat nejde - kromě upřesnění že má být pro úvodní epizodu televizního seriálu - a navíc sem dala pomůcku, kerou tys odmítl, aleši :o) fejeton je zas fejeton a do formy volné a do poezie obecné nekonkrétní formy nikdo nešťourá :o) ale my se vynasnažíme polepšit - tož doufám nejen my :o)

díky všem, kdo měli odvahu se účastnit, i těm, kdo si přečetli (případně nedejbože i otipovali) dílka. K poznámce, která je pod vyhlášením: pokud bude zadání jednoslovné, otevírá se prostor pro různá pojetí. Kdyby (v aktuálním případě např. u scénáře) byly podmínky stanoveny striktněji (a zejména hned na začátku soutěže...), jistě by přišlo do soutěže více "kvalitnějších" kousků.

gratulace pro aleše ale taky pro všechny co se zúčastnili :o) no já ti Víťo, nadávat nebudu, naopak - mne taky štve, že ať je zadání jakýkoli, skončí "volně" ve většině případů a neotrlí autoři se začnou o- nebo vymlouvat že si nepřečetli pořádně zadání (což je podle mne na hranici duševního zdraví a nemoci, abych to pojala kulantně - páč kde jinde by se bezhlavě vrhali vpřed po startovním výstřelu aniž by tušili co vlastně maj dělat? ve sportu? já se omlouvám že sem nedodržel stanovenou trasu... já nevěděl že na hokej potřebuju brusle? nebo v práci - tady máte ten projekt na bazén - jé, omlouvám se, vy ste chtěli půdní vestavbu!... dyž vám prodavačka dá jiný zboží než chcete, je hnedle nejmíň nána pitomá.. a to nemluvím třeba o lékárnících a lékařích... no a ti otrlí rovnou řeknou že je to fuk, že naformu kašlou.. no a druhá věc je to o čem píše Víťa - nečtou se všechna soutěžní díla, jen vybraní jedinci (nemyslím teď běžné a náhodné čtenáře, ale "pravidelné koulaře" a jejich fanoušky) - málokdo si dá tu práci, jednou týdně, aby vlezl do klubu a pročetl si všechno.. vážně je to škoda a ta hra tak trochu ztrácí smysl bych řekla - jasně že je fajn vyhrávat, ale snad to není jediným cílem našeho snažení tu? a mám skoro lepší proslov než Víťa! :o)

Whitesnake
29. 04. 2010
Dát tip
A teď všichni: "Marvin není vůůůůl!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru