Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nomád

04. 05. 2010
0
9
1142
Autor
Mrzout


Zkurvený americký klišé, zkurvenej západ slunce, teď už mi chybí akorát dlouhonohá bloncka za zády.  Jen nebejt starej jak čas sám.
Křičící orel nade mnou... To mne snad natáčej do reklamy na Visa kartu, ne?  
Sjezd... Konečně sjezd. 300 kilaků v kuse po ty podělaný dálnici.  
Servírka ma pěkný kozy, slušel by jí tam...  
"Jo, dam si kafe a když budes v tom, hoď po mně něco k jídlu. Jo, třeba ty vejce"!  
Zkurvenej pisek mezi prstama u nohou.
Proč ja? Proč kurva já? Blbej dotaz... Sejmout vlastní ženskou když se mu kurví s jinym byla prdel... Ale ne pro klub.

 I bez tohohle průseru sme byli po krk ve sračkách.  
Žvejkam divnou směs tuhejch studenejch vajec, černýho kafe, studenýho, jak jinak a okoralýho chleba...  
Maják a siréna vždycky věští průser...  
Sem tady v tom ošuntělym motelu sám, pochybuju ze ta servírka, co má tak krásnou prdelku, ma voplítačky... Spíš šoustá nějakýho místního poldu a dala jim echo...  
Viděla mý barvy...  
Jsou ješte daleko, to stiham, mám čas...  
Záblesk, rána...

Cinknutí nábojnice o zem zní jak klekání.
Kozy sebou pleskly o podlahu... Hm... Nebyly tak velky, když jsou teď jak rosol...  
Jdu ven.
Zase to zkurvený horko, vlezlej písek a trní...  
Fešný oblečky chlapcí...  
Škoda.  
Asi jim deti umřou hlady. Fotrové s davkou olova sou vhodny leda do sběru nebo jako tyče do reaktoru... 

Jsem  sám... Já a  to zasraný slunce... Jako Nomád...  
Jsem sám a sám přijdu o život.  
Život jsou barvy na zádech... 


9 názorů

Mrzout
24. 05. 2010
Dát tip
VTMarvin - nebudu se s tebou hadat o tom, kdo by mel mit Nobelovku nebo ne. Vec nazoru, nelibi se ti moje psani? Tak mne necti :)

Mrzout
22. 05. 2010
Dát tip
VTMarvin : podle mne psal blbe Hemingway a taky ma Nobelovku...

Mrzout
20. 05. 2010
Dát tip
Vi nekdo vubec co jsou to barvy? O co barevným MC's jde?

Mrzout
06. 05. 2010
Dát tip
Jo a k těm sprosťárnám. Moc kurev u sebe? Ano, ale když ti spadne cihla na nohu tak to těch kurev je několikanásobně víc a všechny stejný. :)

Mrzout
06. 05. 2010
Dát tip
Jen parodie na tvrdé motorkáře "MC bikery" co se berou moc vážně :)

Hele, ty jsi tuhle povídku krásně shrnul sám její první větou: "zkurvený americký klišé". Je to jak americký béčkový krvák, včetně hromady sprosťáren. Jsem na vážkách, jestli jsi se pokoušel ten žánr parodovat a nepovedlo se ti to, nebo jestli je to skutečně taková prvoplánová hromada klišé, jak se člověk obává. Jeví se mi to hrozně nezrale, ani nevím, co s tím udělat, aby to fungovalo. Možná přidat na ironii, aby bylo jasné, že je to parodie - pokud je to parodie. Určitě bych přestala tolik nadužívat tři tečky, text pak působí zbytečně pubertálně. Stejně jako expresivní výrazy na nevhodných místech ("chlapcí") a moc identických sprostých slov příliš hustě u sebe ("Zkurvenej pisek mezi prstama u nohou. Proč ja? Proč kurva já? Blbej dotaz... Sejmout vlastní ženskou když se mu kurví s jinym byla prdel..." - těch kurev je tam trochu příliš). A rozhodně tomu škodí ten pokus o jakousi stoickou filosofii gangstera typu "jsem sám a sám přijdu o život". Nezlob se, ale to je šíleně obehrané. A jestli je to ironie, je jí tam naopak příliš málo. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru