Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak ty dvě kurvy pejsek a kočička sprasily dort

05. 05. 2010
4
5
2993

Vjenováno mojemu mylému edikovi!

Tož děti kurva. Pejsek s tou kočičkou žyli v baráčku pjekně u sklátky, kde mněli hrozně moc dobrích vjecí a nemoseli vobec chodit nakupovať. Dycky sa enem vivalili ven a zožrali šecko, co tam lidi dovezly na vihozeni, na tom neni nic špatnýho, vite co třeba pražáci šicko vihodijó? Jednó su bola v práglu probirat kontiky a normoš pulka chleba, houska s pašťykou, bramorové šlupki, šecko dobrí! Jednou su takhle v kontiku našla čupr gut gumáki! Ale to sem teť nepatří. Tož ten kocůrek s tou fenkou si svinsky krásně žili  při tem mrdníku nečistém, bolo jim dobře, mněli sa rádi, mylovali sa poctivo každý den, ale podsvinčátka z teho neboli nigdá, to vite, japka a hruški, to nende do sebe, krůtu s králykem takik neskřížite. Ale co, kurva. Alespoň pejsek nemosel fort schánět ty gumi na chuj a moch to s kočičkou dělat na ostro. No jo. Znate to ale. Fort dobře bít nemože. Jednoho dne sa k temu jejich bydlisku nachomítnul takí starý čurák bernardyn, svině vyžraná jak piča, lulána měl vymrdáneho, visel mu mezi kytárami jak spuchřelá zahradnická hadica, smrděl jak onuca z tchyně a každých deset metrůf hodil na zem sranec jak cyp. Dyž ho pejsek s kočičkou opatřily, tož si řikly Kurva, to nám eště scházelo, takí přiživník kurva, dyť nám šecki dobrí vjeci ze sklátky zožere a mi budeme guvno! Kočička chvilu přemyšlala a pak prohlásyla Kurva pejsku, výš ty co? Mi sa teho hajzla zbavýme! A jak, kurva? řikl pejsek? A kočyčka sa potutelně zasmála jak stará skušená kurva, co chistá nějaků lotrovinu a řikla Otrávíme ho! Upečeme dort, po kterém ten mrdák scypne! Pejskovy sa ten nápat svinsky zamůval, tož sa hnetkaj daly do díla. Přivalily starý prádelni hrnec a nejdřiv sa do něho oba dva heski visrali a vichcali. Pak tam kočyčka dala scíplů miš, hrst slimáků, ušní maz, pět hrsí chlupů z piči, ostříhané lidské nechty, beďáry z prdele si do teho vimačkala, strčila si prst do krku a viblela se do teho. Pejsek si do teho vihonil lulána, obrůsil si stvrdlé paty a tu odumřelů kužičku do teho přydal, jebl tam pytlík žížal, sklenicu pabouků, strůhané koňské kopito a ze zanícené tlapy natlačil trochu hnisu pro lepčí chuť. Když tam dali to nejlepčí co doma mněli, tak tam začali dávat eště různé špeciálni chuťovky. Láhvu octa, ptilik soly, sušenů medvědí žluč, paruku po kočiččině tetě, zaživací sodu, krtka v rozkladu, pak tam oba dva společně naflusali, nasmrkaly a dali holubi z nosu a pak už nevěděli co tam prcnůť, tož šli za zvířátkama do dědiny a každé jim dalo svůj příspěvek. Dojnica poslala kravinec jak sviňa, kmotr kláryk hrst bobků, sůsed valášek koňsků kobližku čerstvů, kapři z rybničku poskytly mlíčí a jikry co už neboli gžrádlu, teta slepica vjenovala plato pukavců a pošlé kuřisko a na uplný konec sa k hrnci přivalyl starý shnilý kozel, co bol den před porážkou, kočička mu packó postavila zčernalého smradlavého mrdáka a on do teho svinsta nakropil několik lytrů skvašeného chlapského mlička, které tak svinsky smrdělo, že se z toho naděleni šicki přítomní poblily jag zákon páně káže! Zvyřátka tam lůpli prostě uplně šecko co mněli hnusného, enem chlebiček tam nedaly, bo ten zvyřátka tuze moc rádi nemají, vyte? Tož bolo hotovo, pejsek to zamíchal pádlem, jak to bolo v tem hrncu, tož to čopli a daly zapéct do trůby a dyž to bolo upečené, tož to položily na stul a kůkají a Pejsek řiká Kurva kočičko, viš ty že to svinsky krásně voni? A kočička sůhlasila a Pejsku, dyž kůsek ochutnáme, tož sa nám snat nic nestane, co, kurva? A pejsek kyvnul a jag dva dobytkové sa do teho dortu pustily a za chvilu v nich bol. Piče blbé vimaštěné jako! Hnetkaj po tej svačince sa nafůkli jak dva krályci dyž sa jim dá zapařená trava a pak dlůhé hodiny bolestivo umýrali. A výte co je nejhorši? Žádný plesnivý bernardyn nebol, výte? To ty piče boli enem svinsky zjedované lepydlem a mněly haluze! Tož to vydíte! Kdo jinému dort ze sraček peče, z teho mordy nakonec kref teče!


5 názorů

houby_nasla
06. 05. 2010
Dát tip
prekvapive didakticke vyusteni :)

baaba
06. 05. 2010
Dát tip
:o)))

filemon
05. 05. 2010
Dát tip
Je to haluz, ale bavila som sa

G_B_Show
05. 05. 2010
Dát tip
No zato já jsem tvuj velkej fanda.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru