Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve vilkové čtvrti

13. 05. 2010
7
15
1744
Autor
Kiwagamo´ag

Lituji naše spoluobčany. U nás, u paneláků je toho v popelnicích vždycky až až....ale když si vzpomenu co jsme sypali do popelnice když jsem bydlel s rodiči, to bych teda nechtěch být bezdomovec.

Říká houmles houmlesovi

to bych nedal ani psovi.

Vole je to s námi zlé

žrádlo je tu olezlé.

 

Ztvrdlý housky, nebo chleba s plísní

nic moc nevyhodí škudlilové místní.

Vrátíme se raděj zase k panelákům

v kontejnerech jídla je jak máku.

 

Ve vilkové čtvrti

lidi se moct chrtí.

Separují kompostují málo co jim zbude

líp než tady budem se mít doopravdy všude.


15 názorů

Bíša
16. 05. 2010
Dát tip
:+)

Skořápky, tvrdý chléb...vajíčka,králíček. Takhle to funguje od nepaměti.Nakonec i ta vyžnutá tráva, co plesniví dnes za každou chalupou, jde prohnat skrz králíka či jinou dobrou potvoru.Vše z kuchyně odpadem na rumišti vyzraje v substrát výživný...a bezdomovci utřou.

Toscana
14. 05. 2010
Dát tip
Aleši, já mám takhle vratný i tvrdý chleba (k těm skořápkám)... a taky za to dostávám fungl čerstvá vajíčka... :o))

Štírka
14. 05. 2010
Dát tip
má to šmrnc...

Marcela.K.
14. 05. 2010
Dát tip
Myslím, že jsi velice dobře vystihl, kde je "zakopaný pes" ;-)

:)k pousmání i k zamyšlení

Děkuji, že jste mi to nenandali za opakující se tématiku.Díky za návštěvu.

avox
14. 05. 2010
Dát tip
ano? a kde si dobíjejí mobily? myslím "elektřtinou" :-)

renegátka
14. 05. 2010
Dát tip
Já si myslím, že je čas se ptát: Kde domov můj, kde domov můj....?

myslím že existence bezdomovců byla příčinou vynálezu mobilního telefonu :o)

avox
14. 05. 2010
Dát tip
Obyvatelé paneláků by neměli používat výraz "popelnice" - byl v těch kontejnerech někdy jaký popel?... a "vratné skořápky" taky používám :-) ale když čtu slovo "bezdomovec" a venku je chladno a deštivo, není mi do smíchu... */

u nás na venkově máme vratné i skořápky: když se jich nasbírá dostatek, donesu je sousedce a ta mi za ně ná celá vajíčka :o)

renegátka
14. 05. 2010
Dát tip
Bezdomovci celého světa, sejdeme se na sídlišti. Existence vilková byla by jen chvilková.*

Toscana
14. 05. 2010
Dát tip
No ale tak to bývá, hluboká pravda - a taky si nedovedu představit mít u každého paneláku kompostér... :o)) *t (no a na venkově bývá u domku i pár slepic a králíků, takže pro tvrdý chleba a zbytky z kuchyně, které se na kompost ani nehodí, se spotřeba najde snadno)

houby_nasla
13. 05. 2010
Dát tip
po precteni prologu (bez ohlednuti k nazvu) jsem si spise predstavila nejakou chudou vesnice V takove, spise vilkove, jsem dneska videla veverku s celym krajicem v hube (p.s., cetla jsem chvilkove.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru