Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimní radovánky

19. 05. 2010
9
24
2581
Autor
FAE BOMB

Tohle by měl někdo dát přečíst silničářům. Nejen, že by příští zimu zase "nezaspali", ale už vod konce září by samou nedočkavostí nemohli dospat, aby ten první sníh neprošvihli...

 

Zimní radovánky

 

Mezi prosincem a dubnem,

pálit chlast si prubnem.

Na půl kila cukru,

dáme kilo sněhu,

zalejem to vodou,

chce to zvláštní něhu.

Kvasíme to v demižónu,

nebo velké sklenici,

Koncem dubna vypálíme,

vlastní sněhovici!

 

 


24 názorů

Perla Sch.
19. 09. 2010
Dát tip
..s časovou posloupností jsi fakt dobrej. Nejsem odborník, ale jistě by Tě někdo nachytal "na švestkách". Znáš to, nedokonalost ve zdánlivé dokonalosti. Díky za vysvětlení ale:-). P

FAE BOMB
18. 09. 2010
Dát tip
Nasbíráš první sníh a pak ho dáš na pár měsíců vykvasit. Musíš to dělat ve sklepě, protože z vostatních bytovejch prostor tě s tim tvoje lepší polovička vyhodí. Pokud teda náhodou nemá stejnej koníček. No a v normálním sklepě je přes zimu docela chladno, takže to kvasí pomalu. Koncem dubna to vypálíš. Pak máš další dva-tři tejdny "moc práce", a nějakej Písmák je ti ukradenej. Za další tejden tě konečně přestane bolet hlava a vrátí se ti chuť psát básničky... Časově to fakt sedí... :-)))

Perla Sch.
18. 09. 2010
Dát tip
Je to celkem prima:-).. a zaujalo mě, že jsi to psal v květnu..Hmm??

FAE BOMB
06. 06. 2010
Dát tip
Pokud jeho profil nekecá a v 31 letech je stále ještě student (a takový lidi taky znám), tak už se ničemu nedivim...

papouch
05. 06. 2010
Dát tip
sněhovice :-))) a z tangense si nic nedělej, to je vylízanej magor, znám ho bohužel osobně, je to fakt ujetej trotl, zjev, jaký jen tak nenajdeš.. jednou ti o něm povykládám :-))

FAE BOMB
27. 05. 2010
Dát tip
To já tu zase jenom blbnu, takže si nejsem zcela jist, jestli mě tvoje kritiky zajímaj'. A s tim "Pec nám spadla" je to skvělej nápad, to jsem ještě nepřetvořil...

FAE BOMB
27. 05. 2010
Dát tip
Tangensi, jdi se vycpat! Pošleš mi čtyři kritiky a všude napíšeš, že to je hnusný. Tak mě nečti!

Pěkná práce s hovorovou mluvou, klidně bych ji ještě víc exponoval:)

czechlandia

FAE BOMB
19. 05. 2010
Dát tip
To je jen tzv. "sněžná slepota" a ta po pár dnech přejde... :-))

avox
19. 05. 2010
Dát tip
v dubnu pálí sněhovici pak nemůže na silnici Věř to nejsou klepy kdo vyrábí samohonku bývá brzo slepý :-)

koloušek
19. 05. 2010
Dát tip
Ty spálíš opravdu všechno.T*

A k tomu hrají Samohonky-tonky blues.

FAE BOMB
19. 05. 2010
Dát tip
Za mizení sněhu a ledu ze severního pólu nemůže ani tak globální oteplování, jako spíš vožralí Eskymáci se svojí sněžnou samohonkou!

Sněžka
19. 05. 2010
Dát tip
To je pití pro Sněžku :o)

podává se s ledem :o)

V tom zimním odobí kdo chlastá - nezlobí!

varankaka
19. 05. 2010
Dát tip
:))) das stimmt O tom zaspávání bych polemizoval...

ano. páliť s něhou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru