Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrada

02. 11. 2001
9
0
2265
Autor
inblue

Něco tak malého, až mám strach to sem napsat. Ale čím menší je, tím větší můj smysl v ní nacházím...

A co to nebe nad námi?

Rudě poseté kapkami,

stéká nám dolů na těla.

Tohle jsem přece nechtěla...


silence
20. 04. 2006
Dát tip
možná ano, snad radši ne ... TIP za odvahu ..

inblue
20. 11. 2003
Dát tip
Nemůžu víc než děkovat...

synáček
17. 11. 2003
Dát tip
Snad nikdy mě žádná báseň neoslovila víc...! Vracím se k ní již několik týdnů a sbírám odvahu, abych dokázal vyhledat ta nejvhodnější slova k pocitu, jaký z ní mám. Je v ní cosi posvátného…nedotknutelného a to mi možná braní ze všeho nejvíc… Ta báseň má naprosto fascinující nástup…Cítím vždy (znovu a znovu) překvapení a údiv nad tou odvahou, troufalostí (hraničící až s drzostí) s jakou mě vtáhne do děje: „A co to nebe nad námi?“ Taková(!) otázka(!) - in medias res - modrý laserový paprsek „vystřelený“ do oblak...do nekonečného Vesmíru…! A tato smělost je v zápětí vystřídána (doslova) zhroucením v lítosti… Prostě nemám slov…! Lituji, že mohu dát TIP jen jeden …zato však díků přidávám nespočet, jelikož dluh jaký pociťuji při pomyšlení, co všechno mi tato báseň přinesla (a přináší stále) je velmi, velmi velký. (Při prvním čtení jsem zůstal stát v němém úžasu…)

Drago
08. 10. 2003
Dát tip
chtít či nechtít - toť jest to, oč tu běží... :o) básnička pěkná...ale myslím že to ani nejni úvaha... :o) 3/5+T

Čolito
07. 04. 2002
Dát tip
Možná to nechtěl i on:-((((( hezký.....

vero
19. 02. 2002
Dát tip
*

Kytička
15. 02. 2002
Dát tip
***

Pomněnka
09. 02. 2002
Dát tip
Hubertxy-ty to asi nemáš v hlavě v pořádku, a pokud ano, tak doufej, že se snad v davu ztratí tvoje jednoduchost a že si nikdo nevšimne tvé tuposti... A Klári?! SSSSSSSSSSSUPER*

finarfin
08. 12. 2001
Dát tip
... *

Albireo
02. 11. 2001
Dát tip
Řekl bych, že nejvýstižnější slovo pro tuhle básničku je "zajímavá". Mám z ní pocit, který nedokážu definovat - a díla, která zapůsobí tímhle způsobem, si musím vážit. A to, že je to miniatura, mluví spíš v její prospěch!

Amanda
02. 11. 2001
Dát tip
Souhlasim s Albim ma zvlastni kouzlo a nechava nepopsatelny pocit... treba prave tim ze je tak malinka :-)

Misli
02. 11. 2001
Dát tip
Mám týž názor. Ve své kouzelné drobnosti skrývá cosi velkého, cosi nepopsatelného, neboť to není popsané. Má to každý uvnitř sebe, každý to svoje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru