Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přiznání

20. 05. 2010
9
10
2569

 

vzdorné prsty u spánku 

nechtějí vystřelit mozek

ztracený v cizích slovech


protnuti  v ose myšlenek

na náhodné cestě světem

mezi tím co bylo a být mělo


zničeni pocity vnějších bytí

ztrácíme rovnováhu vrženi

osudem do vlastních řad


a vlastní myšlení je zrádce

když zhrouceni do světa

cupujeme takzvané štěstí


10 názorů

Artaxerxo - někdy se jen motat stačí ;-) Oniside - mně neustále vyčítají, že sekám slova až moc. Takže "osekaných" slov si u mě užiješ dle chutě ;-) Tahle konkrétní báseň se formálně vymyká - obsahově asi nikoliv. Jinak děkuju za pochvalu :-)

Onisid
22. 06. 2010
Dát tip
Kdybych používal tříveršové strofy, nejspíš bych se pokoušel co nejvíc osekat slova, nikomu necpu metafory ala Holanova jeskyně slov, ale někdy trocha zvažování o výrazech (byť i u slov konkrétních) není na škodu, básník se tak alespoň vyhne případnému nařčení z ukecanosti :-) Dvojverší " ztrácíme rovnováhu vrženi/osudem do vlastních řad" považuji za zdařilé, svědčí u tom, že básník umí hodně a do hloubky přemýšlet.

děkuju za názory :-) osobně si myslím, že píšu docela "nepoeticky" a u téhle mi to přišlo markantnější...tak ať si to rozhodně čtenář podle sebe :-)

A.H.
21. 05. 2010
Dát tip
to bych chtěl vidět to poetično

Bíša
20. 05. 2010
Dát tip
Já i dosti poznání...

trochu poetična v tom shledávám..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru