Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Monika

21. 05. 2010
30
81
2971

Prostitutka Monika
svým klientům oniká
když do ní chlap pronikne
v tu chvíli mu onikne



81 názorů

MKbaby
18. 04. 2012
Dát tip
Bez obav, můj šábesdekl zůstane na svém místě :) Ale polichotit musím, zvlášť když konkurence nabízí lepčí zboží než já :)

Jenom nechaj na hlavě, voni lichometníku!

MKbaby
18. 04. 2012
Dát tip
Pěkně to napsali, jen co je pravda! Holt voni to uměj, no :)

F.L.Vděk
28. 05. 2010
Dát tip
Souhlasím, je to trochu svérázný kníže...

Ano, přímo na komoru. Ale věta začínající slovy "nestoje ač maje" je poněkud svérázná.

F.L.Vděk
28. 05. 2010
Dát tip
Guy, úžasné! Mimochodem, dnes mi zprávu z pole poslal kníže: "Nestoje ač maje stát pustoší náš majestát!" Z toho už se nevylíže... P.S. Květoni, trefil jsem prosím ty přechodníky ?

Toscana
27. 05. 2010
Dát tip
guy, to by bylo taky na kapitální tip :o)))))))

Diana
27. 05. 2010
Dát tip
Mně guy taky nadchnul touto noblesní variantou!!! Tip pro guye!

No jo, porád. Pitomina pod jinou pitominou ale nepůsobí zas tak pitomě. A ten přechodník trefil hned napoprvně... Já když můžu, tak chválím.

Guy: Mno, když už jsi pocítil potřebu informovat mě o svém veledíle... jedná se o plural majestaticus. Květoň se taky nadchne u každé pitominy...

Guy - to je mistrovská práce.

Garay
27. 05. 2010
Dát tip
Chudák Monique. :)

F.L.Vděk
27. 05. 2010
Dát tip
Anito09, myslím, že mu onikne poněkud matoucím "Jsou tam". Jistě to ale nevím, na tom čísle nezvedala...

čili trpí mykózou...:o)

guy
27. 05. 2010
Dát tip
Užívá též - což mi níže sám potvrdil jeden kníže s Monikou an maje styk - občas plurál majestic :-)

F.L.Vděk
26. 05. 2010
Dát tip
Samozřejmě, nechci být k dámě netaktní, jde mi o čistě věcnou polemiku. Filemon, v plné úctě.

Toť rajská hudba pro můj sluch. PS Filemon to už určitě ví, a nebylo by taktní jí toto drobné pomýlení připomínat.

F.L.Vděk
26. 05. 2010
Dát tip
->Filemon (k úpravě rytmu): Květoňovo dílo je i rytmicky dokonalé. V Tvém druhém verši je naopak slabika navíc ;-)

F.L.Vděk
26. 05. 2010
Dát tip
* Mistrovský kousek! Krásně zní, proniká pod povrch, odhaluje nepoznané. Tip, zlatý fond, pamětní deska!

Odpověď je prostá. Abych nenutil citlivé, esteticky založené poety k hromadným sebevraždám. Už jen letmý pohled na některé moje dílo může u labilnějších jedinců vyvolat prudkou nevolnost a dávivé zvracení, provázené úporným průjmem. Snad bych měl za svůj nick rovnou vyvěsit varování ministerstva zdravotnictví - Čtení tohoto autora škodí zdraví! Ale neboj, občas něco takového přidám.

Sršáň
26. 05. 2010
Dát tip
ty vole to je dobrý *t , jen se ptám proč toho ten Květoň nepíše víc.

Jasně. 909 460 030

Rajmund
25. 05. 2010
Dát tip
Máš číslo mobilu?

Adamova Eva
25. 05. 2010
Dát tip
oni jsou plachej s větrem v plachtách :O)))))

Jenom nechaj na hlavě. Vědí, že jsem plachej.

Adamova Eva
24. 05. 2010
Dát tip
oni jsou fakt dobrý Květoň :O)))))))))))))) *

Obvykle mu onikne: "Izé, örülök, hogy megismerhetem!"

Anita09
23. 05. 2010
Dát tip
Zajímalo by mě co mu to vlastně onikne? Asi mám slabou představivost ale pro tuto situaci mě žádné oniknutí nenapadá.

Whitesnake
23. 05. 2010
Dát tip
ad a-n: tak to už jsem šel pod stůl :-))))))))))))

Na slovenské TV jsou všechny pořady zábavné.

to není z mé hlavy, včera jsem si omylem pusti nějaký zábavný pořad na slovenské tv...:o)

Orálna práčovňa - Aleši ty seš zvíře! Tohle se přetrumfnout nedá. (((-:

když už je řeč o Monice z Bílého domu: na Slovensku té slavné kanceláři říkají "orálna pracovňa" ...

Vidím že taky naštěstí nejsi Monika.

Whitesnake
22. 05. 2010
Dát tip
hřřřříčky jááá tuzeee ráááád, ssssuper

Garay
22. 05. 2010
Dát tip
Omylem jsem v úleku cvakla dvakrát :D

Taková košilatá blbina mi vždy udělá radost,hezká nahrávka....góóól 2:2

Já jsem to pochopil hned napoprvé. Možná by se sestřenka ukázala jako veselá kopa. Ale pro jistotu jí o tom neříkej.

Garay
22. 05. 2010
Dát tip
Moje sestřenka je Monika... Radost by asi neměla :(

Garay
22. 05. 2010
Dát tip
Moje sestřenka je Monika... Radost by asi neměla :(

Dík Kiwa - ta varianta Bílý dům mě vůbec nenapadla. ((-:

Garay
22. 05. 2010
Dát tip
Moje sestřenka je Monika... Radost by asi neměla :(

Bíša
22. 05. 2010
Dát tip
Hmm!

Monika v Bílém domě to není vůbec nic pro mě. Z pod stolu zadnici špulí oníků má plnou papuli. Nádherná blbina...a některé usedlé dámy se pobavily!! Tip

papouch
22. 05. 2010
Dát tip
:-)

Reputace nereputace, Monika měla včera svátek a kdo z vás si na ni vzpomněl, poétisti, he? Jenom já. A to ani žádnou neznám.

A jéje! Veškerá tvá reputace je totálně v hajzlu.

Ferry: ********************************** :))))))

moorgaan
22. 05. 2010
Dát tip
z teto diskuse celkem jasne vyplyva, ze Květoň se konečně našel.-))

Impresse
22. 05. 2010
Dát tip
:-)*

Toscana
22. 05. 2010
Dát tip
Ferry:

Ferry
22. 05. 2010
Dát tip
jéééééééé

Toscana
22. 05. 2010
Dát tip
Ferry:

Ferry
22. 05. 2010
Dát tip
:)

Toscana
22. 05. 2010
Dát tip
Ferry - a tys mě dorazila!!! :o))))))

Toscana
22. 05. 2010
Dát tip
Ještě že jsem zase neměla plnou pusu kafe, to by bylo o zdraví či život, protože jsem dnes večer doma sama a neměl by mě kdo bacit do zad... Vybuchla jsem smíchy. Květoni, oni jsou mistr zkratky!!! :o))) *t

Ferry
21. 05. 2010
Dát tip
a klikař zrána k zemi klikne:)

král si někdy dokonce mykne :o)

Ferry
21. 05. 2010
Dát tip
Jestliže píšeš hambatosti jen skrze slůvko "onikne" Neřeknu nikdy:"To je k zlosti" Nekárám (ani koník ne) :)

Vaud
21. 05. 2010
Dát tip
:-))) skvělý :-)

Přátelé, je od vás milé, že jste se stavili. Možná to vypadá, že jsem se už konečně definitivně zbláznil, a smutně se přitom usmíváte, jako na pohřbu zámožného příbuzného. Ne. Opravdu dílem nic nesleduji, ani není nějakým obzvláště rafinovaným šifrovaným sdělením. Pouze se mi třeskutě zalíbilo slovo "onikne", tak jsem neměl stání, dokud jsem je někam nevrazil.

:)

Levi
21. 05. 2010
Dát tip
ty vole, to je výborný

FAE BOMB
21. 05. 2010
Dát tip
Fajn, tak na přímluvu avox*. Hlavně jí pak nezapomeň tu půlku poslat. :-) A s: "No vidíš. A vůbec by to nenapsala, kdybych si nezačal. Tak to tady prostě funfuje. Někdo se musí obětovat, a dneska jsem to byl náhodou já." plně souhlasim. Celkem často předělávám i takový velikány, jako třeba Erbena a další... Pokud někomu stojíš za předělávku, tak i to je známkou kvality. Celkem se stydim, že mě ještě nikdy nikdo nepředělal... Že by třeba z žertu tu krev v básničce nahradil malinovou šťávou... :-))

žasnu :o)

avox
21. 05. 2010
Dát tip
Fae... se neomlouvej a hoď sem tip, Květoň se o něj rád rozdělí :-)) Květoňku, máš pravdu jako vždycky a já ti děkuji za obětavost :-) Vida, stále se mám co učit, té nonšalanci, s níž Ferry nazývá věci pravými jmény :-)

filemon
21. 05. 2010
Dát tip
Možno by som v druhom verši upravila text kvôli rytmu: Prostitutka Monika všem svým klientům oniká když do ní chlap pronikne v tu chvíli mu onikne

Ferry
21. 05. 2010
Dát tip
Naprosto rozkošné ! t* Na Žižkově máme taky jednu takovou (o tom jak koho kdy oslovuje nemám ovšem ani páru): Monika je kurva jde z hostince U lva rozšoupla se s floutky už ji přešly choutky

Michal Té
21. 05. 2010
Dát tip
hnus

No vidíš. A vůbec by to nenapsala, kdybych si nezačal. Tak to tady prostě funfuje. Někdo se musí obětovat, a dneska jsem to byl náhodou já.

FAE BOMB
21. 05. 2010
Dát tip
Velmi se omlouvám za svůj názor, ale to vod avox se mi líbí skoro víc...

avox
21. 05. 2010
Dát tip
Přiznám se, že první podoba mého přípodotku byla jadrnější, ale protože jsou slova, která dáma neříka, znění jsem upravila :-))

No, přiznám se, že jsem s tím váhal. Aby neutrpěla má reputace. Pak jsem si ale vzpomněl, že vlastně ani nevím, co to ta reputace je, tak ať si klidně trpí. Beztoho mi přišlo, že je tady dneska nějak smutno.

moorgaan
21. 05. 2010
Dát tip
Monika jak onikne a to neni obvykle zacne v mziku vykat kdyz klient zkousi hykat.-))

baaba
21. 05. 2010
Dát tip
:o)))

Diana
21. 05. 2010
Dát tip
No, vrána k vráně...vy dva! :-)

avox
21. 05. 2010
Dát tip
Uspávačka Monika svým klientům uniká okrade je a uteče, hledej ji pak člověče :-))

dadadik
21. 05. 2010
Dát tip
mně by se líbilo - v ten moment mu onikne

dadadik
21. 05. 2010
Dát tip
:)

Sebastiana
21. 05. 2010
Dát tip
musim neasat kámošce Monice...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru