Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Matematika

26. 05. 2010
4
4
1495
Autor
LeeOn

jedna, dvě, tři, čtyři, ... to nám to pěkně za sebou ladí a že vím co přijde další...

"Na co jen ty prsty mám?", otočím se párkrát na postýlce a usnu...

O pár let později....

"Jedna, dvě, tři, čtyři...", "musím se to do zítra naučit. Paní učitelka to bude zkoušet"

O pár let později...

"Nejdřív na prstech, potom na nohou a zbytek pěkně do sta v hlavě.... Víc jsme zatím nebrali."

O pár let později....

"Zítra zkouší, ach jo.... je devět, tak to ještě stihnu nadrtit", "ale ještě předtím si zahraju..."

O pár let později...

"K čemu mi ta pitomá matematika jenom bude?", "odmaturuju a pak to zapomenu..."

O pár let později...

"Fuf, na vejšku mě vzali...", "zase matematika - já se jí nezbavím..."

O pár let později...

"Třicet na krku a ještě jsem ani nikde pořádně nebyl...pětadvacet let na hypotéku?? V hlavě počítám splátky..."

O pár let později...

"Vezmu holky k moři, ale bude mě to stát peněz, to se nedopočítám...jednou si to dovolit můžeme..."

O pár let později...

"Zase mě ten stát šidí, proč mám pořád dřít jako mezek a nic z toho nezískat?"

.....

"Uděláme to přesně, jak jsme se dohodli... je půl desátý večer a sedím s číslem na košili v cele..."

O pár let později...

"Ještě sedm let a pak si splním všechny sny, které jsem kdy měl... svoboda, lidi si jí neváží"

O pár let později...

"Venku to voní a je krásně, ... tak kde jsme to skončili? Jde se slavit, padesát je jen jendou za život"

O pár let později...

"Sedím na terase a kouřím dýmku... Tak, co jsem to v životě vlastně chtěl udělat... už vím....ta matematika"

O pár let později...

"Dneska je mi sedmdesát tři... učím na střední škole matematiku... na prstech jedné ruky si třemi prsty uchovávám číslo, abych jej nezapoměl přípočíst k výsledku..."

"Vezmeme to pohromadě... země se mezitím téměř 27 000 krát otočila kolem své osy, nachodil jsem něco kolem 50 000 km, mám dvě krásné dcery, splatil jsem téměř 5 000 000 korun, měl 10 aut, zaplatil 2 000 000 Kč státu na všech daních, měl asi 140 týdnů dovolené, odseděl si 5 let a 2 roky v podmínce za vloupání a krádež 20 000 Kč, .... volil snad všechny strany..."

"Jsem číslo 4 853 451 121, tedy jeden z LIDÍ - tak proč dělám to co ostatní?? Stejné chyby i činy? Podobné životy byť s jinými konci?"

"Už vím, ... matematika tu byla dávno před námi a já místo smyslu funkce života měl za x dostadit život svůj a nechat se překvapit..."

 

 


4 názory

Max Hutar
27. 05. 2010
Dát tip
No racionální možná, ale poetické to moc není:-(.

ty jsi teda číslo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru