Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voňavá

30. 05. 2010
8
20
2253

Pověz, kdo ti naposledy dal,

sáček plný skořice,

dvanáct tuctů kopretin

nebo jitrocele tisíce?

 

Pampelišku do vlasů

a z heřmánku čaj.

Levanduli pod polštář,

ať hezký sny se zdaj.

 

Rozmarýnku pro zdraví

a čtyřlístek pro štěstí

a sypanej čaj,

co budoucnost Ti vyvěstí.

 

Chceš-li, dám Ti všechno,

pak do vázy natrhám,

pro Tvou lásku k milování,

z hor divokej tymián.

 

K probuzení zrnka kávy,

na Tvou kůži hedvábnou

a hned vedle na polštář

malou růži pozlacenou...

položím na rozloučenou.


20 názorů

Ani už nevím, zda-li jsem ji tam chtěl taky dát, chápu Tvé "rozhořčení"...Taky jí mam rád:D A děkuji:)

Já vím, jen jsem se chtěl ujistit:)

8hanka
20. 04. 2011
Dát tip
nie, su to hviezdicky, ocenenie, velmi sa mi to paci:) Inak by tam nebol tip:)

Předpokládám, že to nemá stejný význam jako tečky, neboli "škoda slov"..:) Díky:)

8hanka
16. 04. 2011
Dát tip
*****

Hele, já Vám děkuju všem za kritiku, za zastání(?), a taky, že když jsem se sem po delší době zase kouknul, tak mi udělalo radost, že mám zničehonic 13 nových kritik...tolik jsem jich neměl ani za celou dobu působení na tomto serveru...ale proč se hádat?...A dík maceše a kolouškovi...snad si to přečtete:)

macecha
02. 06. 2010
Dát tip
Je to hezké vyznání ... T***

Miroslawek
31. 05. 2010
Dát tip
renegátka: výňatek z pravidel chování na serveru Písmák - "Uživateli je zakázáno verbálně napadat a pomlouvat ostatní uživatele serveru." Že tě nahlásím ;o)

renegátka
31. 05. 2010
Dát tip
Jistě urážet se nebudem, takže jdi do prdele.

Miroslawek
31. 05. 2010
Dát tip
renegátka: Nikdy by mne nepadlo zpochybňovat, že se ti tenhle text může líbit. Stejně jako ty nemůžeš zpochybnit případný názor můj, že bys nepoznala poezii i kdyby ti zaklepala na rameno a představila se. O tom se přít vskutku nelze a vedlo by to pouze k zbytečným urážkám. Co ale zpochybnit mohu, je tvá role samozvané tiskové mluvčí mrtvých lidí. I když možná s tebou Shaymalan natočí další díl Šestého smyslu, kde budeš se vší věrohododností tvrdit: I hear dead people. Ve filmu je ovšem možné všechno.

renegátka
31. 05. 2010
Dát tip
Miroslawku je to celkem prosté.Báseň buď je a nebo není.Když báseň je, tak se buď líbí , nebo ne.Na téhle se mi něco moc líbí. Co uděláš? Strčíš mě za šprušli? Vyděsíš mě mušlí? Nebudeš brán za moudřejšího, jenom proto, že ze mě děláš blbce.

Miroslawek
31. 05. 2010
Dát tip
Ovšem, nasloucháme-li šumu mušle, zdá se nám, že v sobě chová moře, ale ona jen předstírá jeho varhanově věčný zpěv a hučí proto, že je dutá. (J. Wassermann)

renegátka
31. 05. 2010
Dát tip
Jednoho milostpána znám, jmenuje se Trautenberk.Pro něj taky bylo kyselo moc kyselý a brambory moc bramborovatý.

Miroslawek
31. 05. 2010
Dát tip
renegátka: toho jsem se bál ;)))

renegátka
31. 05. 2010
Dát tip
Mám na mysli básníka Václava Hraběte, který psal Blues pro bláznivou holku, chlapče.

Miroslawek
31. 05. 2010
Dát tip
renegátka: zřejmě máš na mysli Schwarzenberka, ale to je kníže, děvče

koloušek
30. 05. 2010
Dát tip
T*

renegátka
30. 05. 2010
Dát tip
Hrabě by měl radost já ji také mám.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru