Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***Obraz přízraku***

02. 06. 2010
8
13
2361

... tak tohle se narodí v hlavě studenta, když se snaží zachytit svoje klíče od bytu (a jiných) ve výtahové šachtě 12-tipatrového domu v HK v ulici Na kotli. Přitom onen svazek klíčů propadne skulinou mezi podlahou a stěnou výtahu až na dno šachty výtahové mezi použité prezervativy, dámské využité vložky (= vložky mezi nožky, neplést s kulturními), shnilé zbytky svačin, ovoce, zeleniny, mezi zbytky starých a také použitých Rudých Práv a mezi ostatky jiného smetí.....

Ze žalosti z únavy

spadly do výtahu klíče,

a co se dopadu týče,

vzbudily pocit marnosti

 

  ČARODĚJ!

 

Jantarový brouk

odporný hmyz

v široširé poušti

z dálky slyší hrobové:

„Zmiz, jak odporný je tvůj sliz!“

 

„Zmiz brouku paličatý!“

„Ztrať se!“

 

„Nechoď dál za svou

lunou!“

„Stříbrnou zář měsíce akumuluj,

schovej a proměň

v materiální poklady!“

 

„Zmiz, jak odporný je tvůj sliz!“

 

„Chcípni balzamovaný piškote

rozmočený v mléce

a rozetřený bledou

rukou po zácloně!“

„Ustup z naší přítomnosti,

budoucnost není Tvá!“

 

„Nepřekážej zde!“

„Vypadni!!!“

„Neklaď zde na nás

                                své pasti!“

 

„Zalez do zpráchnivělých

                                         prahů!“

„Zalez do sršňů plných

                                         svahů!“

„Ať bodají a bodají - …..!“

 

„….bolestí se nikdo s chutí nenají …!“

„Opusť svět náš

a prosadit jinde se snaž!“

 

     **************

 

asi 1984 – 1985 (Hradec Králové - GYBON)


13 názorů

Marlav
12. 06. 2010
Dát tip
"poklad nalezený ve smetí"

Manuamanua: Děkuji za přízeň. Zdar a sílu! Jirka Š.

Manuamanua
10. 06. 2010
Dát tip
Dobré. Dávám tip.

Děkujiu Marlav, za přízeň i tip. I za to, že na písmáka.cz nezanevřela. Zdar a sílu! J.Š.

Kiwagamo: Ááááá, tady se rýsuje námět na novou poetickou básničku asi, že Jiří? Bíša: Děkuji moc za komentář i ostatní. Zdar a sílu! J.Š.

Někde jsi nechal, někde jsi nechal ty svoje brejličky...asi na nose.Sundej si je,soused odnaproti čistí hlaveň.Víš jak blbě se v noci seká tráva??Kór když u tebe se neví,kdy se zjevíš ve svém ferari, a navíc se nedá spolehnout,že zůstaneš na silnici.To aby se pak rudý kulak bál o život.

Bíša
03. 06. 2010
Dát tip
V našem dvanáctipatrovém věžáku si klíče držím tak, jak člověka zakouslé klíště...

Kiwagamo, je mi báječně...! Mám totiž výborné kamarády. Muzikanty, sportovce. Výborné spolužáky,spolužačky, děti ( snad i moje). Prostě svět je nýní bez toho parchanta Paroubka takový volnější! Nebo se mi jen zdá? Mám či nemám růžové brýle? Tak člověče, ne babo, raď!! Zdar a sílu! Jˇ.Š.

Myslím, že kdybys tehdy šel po schodech, moc by sis nepomohl.V tom prvním baráku jsem párkrát byl.Moji panickou hrůzu ze zdviží rázem vyléčil strach ze všeho toho hnusu, co na nikdy neuklizeném schodišti nastřádal čas.Bylo toho určitě víc než ve výtahové šachtě. Jinak čtivé...jen mám pocit, jestli se student při pokusu zachytit klíče nešvihnul do hlavy a nezůstalo mu to.Zdar a sílu a tip....už je ti líp??

Ta báseň.... ... ta báseň je mi... ...je mi povědomá... ;) Trefa * Máš můj tip PS: chudáci klíče

Dík, Seveřane. Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
02. 06. 2010
Dát tip
Zdar a sílu ! R.N.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru