Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas od času

03. 05. 2010
4
10
1008
Autor
beda

Ze slzných pohárků

čas od času

zapíjíme

omyly

.


10 názorů

bedo,mrkni na mou odezvu :o)))))

beda
28. 06. 2010
Dát tip
bílá holubice :-))) Ano, raději si to nepředstavuj a je dobře, že to ani neumíš. O žádný hromadný pláč také nestojím. :-))) Měj se hezky a děkuji ti. :-)

to máš pravdu, bedo... jen si neumím představit, že začnou ta Sluníčka zářit až po tom ( v tomto případě zřejmě ) hromadném pláči :o)))

beda
28. 06. 2010
Dát tip
bilá holubice ano i ne. Myslím si, že pláč terapeutický účinek má, jen ho nesmí být příliš. A duše čistá je, to ano, ale myslíš si, že na ni "bláto" nelze naplácat ? To "bláto" je třeba smýt, aby mohla svobodně zářit. Na Zemi je 6.5 miliardy duší v lidských tělech. Proč je zde tedy tolik utrpení, proč zde neni 6.5 miliardy malých Sluníček ?

duše je čistá, ta nepotřebuje omýt a pláč nikomu nepomůže...

beda
27. 06. 2010
Dát tip
bílá holubice víš, v něčem to nepomůže a v něčem pomůže. Slzy jsou jako déšť, mohou trochu umýt duši ...

nepomůže to... vím to :-(

zvedavec
18. 06. 2010
Dát tip
tak.

beda
13. 06. 2010
Dát tip
Oldjerry může být. Spíše mám někdy obavu, aby jsem nějaký dávno přečtený citát po letech a patřičném zapomenutí, nevydával za svůj výtvor. Pokud se tak nestalo, jsem spokojen. :-)))

Oldjerry
11. 06. 2010
Dát tip
To je spíš citát, ale jo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru