Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ii. pankrác

15. 06. 2010
5
7
1729
Autor
pole

 

noc je jak koláč
voní unaveným městem
s drobénkou ptačího úpění

zdálky chrčí
rudé cikády světel
jako by domy volaly o pomoc
že tvůj malý pokoj
se dusí skrytou záští.

každý další jarní den
pankrác obrůstají stromy
každý další den se zakrývají jizvy

které zase vytlí ven


7 názorů

wooxy
29. 06. 2010
Dát tip
drobénka*

tak nevím, možná jsem taky malinko zmalátněla, se ucpala a oslepla, ale já tady žádný smrtelný kýč nevidím. spíš bych souhlasila s tóru, že ten závěr je "krasny v svojej prostote", pro mě vlastně víc než zbytek básně. ano, to, co vede k tomu krásnému konci je velmi nezajímavé, přestože se to snaží, aby tomu bylo naopak. a pěkně pozdravuju :)

pole
16. 06. 2010
Dát tip
tóru díky. poslední dobu s tím teatrálnem a kýčem mám nějak problém. kdysi, ještě pod jinym nickem, mě jedna holka upozorňovala, jak se děsně bojim patosu. teď se mi možná ta záklopka někde vytratila, páč si toho ani nevšímám, že je to třeba přes míru :)

pole
16. 06. 2010
Dát tip
čau zboro, doufal sem, ze se zastavis :) nejakou dobu sem nepsal a ted se tak trochu stydim a nevidim, co a jak... no, treba se to casem zlepsi. ted tu mam vicemene samy kycovky, obavam se.

Zbora
16. 06. 2010
Dát tip
Šmarjá, ten závěr je trošku moc i na Písmák, natož na Tebe.

Nejni zlá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru