Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tabáček

16. 06. 2010
3
20
2577
Autor
teploušek

no jo, my kuřáci...

Nestačím dnes valit své nemocné bulvy na ty překrásné tvary tvé něžně natěšené vulvy kouřím-li s kotlem paklík darován moravským strýkem vyroben v dálné rusi ve jménu slavného Tarase Bulby.

20 názorů

tak dávaj bacha a nemysli na kočky! :)

teploušek
21. 07. 2011
Dát tip
ta jedna sežrala tabák tak asi proto je veget ale sama nekouří kouří mi kamna sakra...

jaký že ti to kočky sežraly myš? : ta jedna o které vím, je totiž už leta vegetarián!

teploušek
23. 06. 2011
Dát tip
děláme něco blbě ale já na to přijdu a dám ti vědět!

teploušek
23. 06. 2011
Dát tip
díky Tangensi za zastávku asi to zkus vložit jako obrázek normálním postupem a do odkazu dej to video! zkusím to:

jH
18. 06. 2010
Dát tip
tabáček od teplouška, no potěš pánbíček

furt se tě ptám jak si to dílo teda dostal na písmáka k sobě dyž je to tak nemožný? tak místo toho k sobě si ho měl dát HNED (podle instrukcí) do zprávy pro KOULI.. a za chvíli mizím do práce, takže další debata se nerozvine :o)

teploušek
17. 06. 2010
Dát tip
jak to ty chytrý koni chceš udělat v kotelně, když máš v ruce jen uhelku a "debyl mobil" a myš tam není, bo kočky přestaly kupovat Whiskas a sežrali mi jí :))

a jak si to dílo teda vložil že se ukázalo na písmáku? tak místo vložení k sobě jako novýho díla si ho měl vložit do zprávy pro soutěž a odeslat, ty chytrej kotelníku :o) koník (furt, už od včerejška)

teploušek
17. 06. 2010
Dát tip
někdy přijd do kotelny za mnou, ukážu ti lopatu a mozoly

BigBivoj
17. 06. 2010
Dát tip
ty jsi se zase zhulil v tý kotelně co ? já to říkám stále "dehet to je svinstvo"

Miroslawek
16. 06. 2010
Dát tip
zřejmě se ti něco pokazilo u lbi

teploušek
16. 06. 2010
Dát tip
možná de to a le dreto... koza to neumí poslat z mobilu, páč má jen jednu obrazovku a jednoho písmáka a v terénu u kotle to nende ty chytrá koule :)

nemusí to být zdroják, stačí místo vyvěšení díla u sebe dát ho normálně do zprávy - to snad de, ne?

teploušek
16. 06. 2010
Dát tip
z mobilu se nedá konikům poslat zdroják kruci hernaj cipísek

nečteš instrukce, to je pak těžký a vede to ke stávkám pschicky labilních koníků :o) koník

teploušek
16. 06. 2010
Dát tip
jak to mám hernajz poslat z kotelny?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru