Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

iv. pražského povstání

04. 07. 2010
10
9
1761
Autor
pole

poplach v kovářské uličce

můj spolužák se zbláznil.
 
domy u pražského povstání
jeden druhého čenichají –
 
voní to kamením
 
a ještě trochu cítí
úzký, rovný strach.
 
ve sklepech se schovávají choří
 
z průčelí jim hrozí lvi. 

9 názorů

jH
14. 09. 2010
Dát tip
jakoby o mně *

Kuchot
11. 09. 2010
Dát tip
tyjo, nic nevidim

wooxy
29. 06. 2010
Dát tip
*

když jsem dočetla, v hlavě mi letěla tato slova: to je super. nechtělo se mi to napsat jen tak, bez omáčky kolem, tak nahatě, jako bych se bála, že to vyzní, jako bych to chtěla schovat. ale to nechci, takže se k tomu aspoň ještě jednou přiznám: je to super. a skutečně, skutečně... rovné. mám pocit, že žádné slovo to nevyjádří lépe. (celou dobu jsem přemýšlela a přemýšlím, co mi ta báseň připomíná, totiž její závěr, ten poslední verš, nějak mi svým tvarem velice silně připomínal báseň jinou. a možná jsem na to přišla, je to jirousova báseň až na osice budeš viset, ale nejsem si jista, že je to právě ona, nemám ji tu u sebe. v tom verši se dokonce taky objevují lvi. ale nemysli, že to říkám s podezřením na vykrádačku, jak je tu zvykem tak čenichat, jsem sama paranodiní a mám pocit, že je třeba to vysvětlit: ne, jen jsem se chtěla podělit o silnej pocit, kterej se mi líbil)

cup_of_tea
19. 06. 2010
Dát tip
rovná. přesná

nápadité a přesně otesané.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru