Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***Praštěná stařenka - papírová retka?***

22. 06. 2010
4
20
2340

Hysterická stařena oběť svého amoku. Stařena je praštěná?! má monokla na oku!" Autor veršů: Kiwagamo´ag, 05/2010

 

V krabici ležela stařena praštěná ,

na plících studila truhlice dřevěná.

Ve vrásčitých ústech chladivě hřála

stařenka z papíru, co ve rtech si hrála.

 

Úsměvně drnkala na struny  zlacené,

dětské sny v prdeli, myšlenky ztracené.

Retkovská láska?! Měla je bláznivě ráda.

Teď studěj´ ji plíce, strašně tlačej´ záda.

 

 

 

                                    J.Š.13.4.2010, Pardubice, věnováno J.V. - Kiwagamovi


20 názorů

:o)))

roztomilé :) *

Děkuji Dave9562. J.Š.

To víš, Dlouhej tahu, rytmika, vázanost veršů, literární teorie je domémainou jen vševěda-papoucha, moje ne. Já jen píšu. Přesto děkuji. Ano tam, kde ty myslíš se to jistě, asi, snad ,možná ,urodí, nebude-li nějaký jiný Brusel. Myslím, že letos byla ještě asi i bude dobrá úroda! Zdar a sílu! Kiwagamo´ag: Děkuju, jako vždy! J.Š.

Dlouhej tah
24. 06. 2010
Dát tip
No, na tip to dosáhne...ale trochu vázně rytmika.

Díky za věnování...mě se líbí, potlesk se jistě dostaví v zimě-či napodzim.Však víš kde.T.

blbjenka
23. 06. 2010
Dát tip
protikuřácká agitka? ale to asi nezabere - leda wobrázek, ten tak eště možná. bo proti řečím už jsou lidi odolný :)

Ale ne, Principále of the Cirkus, jenom příliš propadala své vášní nehledě na zdraví a regulační poplatky... Zdar a sílu! J.Š.

jj studený plíce ve studenym hrudníku. Taká vampierská sklerotička

Mimoni, souhlas se sýrem! Ale ani slovenský zosilňovač piva na tri (tajenka = RUM) není k zahození. A tuzemáček je přece tuzemáček. J.Š.

He, he dadadaismus... Ne, není zde myšlen nějaký nový literární směr - spící dadaismus. Je to jen překlep ve víru vášní. J.Š.

Max Hutar
23. 06. 2010
Dát tip
Zdar a sílu najdeš v sýru!

Mimoni, děkuji. Asi i tak se do dá zhodnotit. Koneckonců na dadadaismu není nic špatného, spíš naopak. Zdar a sílu! J.Š.

Max Hutar
23. 06. 2010
Dát tip
Dobré dada.

Ne, ne blbůstky! Jako byste mne neznali! Myslím tyhle verše smrtelně, ale smrtelně vážně. Zdar a sílu! J.Š.

Miroslawek
22. 06. 2010
Dát tip
vcelku slabé

Petrusha
22. 06. 2010
Dát tip
chudák ženskááá

Metta
22. 06. 2010
Dát tip
blbůstky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru