Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrá / koule

23. 06. 2010
7
15
2400
Autor
coura

Modrá tvojí láskou den po rudé pokolikáté? Poprvé říkals už nikdy ne, dívej se na mě - už ne. A já uvěřila žilám, rámujícím sevření, světlým chloupkům kloubků, celým těm sloupům, které tě zvedávaly nad a do mě. Nebrečím, protože nemůže být jinak, mraky prostě puknou drak namísto rytíře pak, určitě!, ochrání mě. Vezmu si něco nového, starého, půjčeného ...modrého s sebou.


15 názorů

Pam!PUCH!
23. 07. 2010
Dát tip
no a uz jsi asi oblibeny ..

coura
25. 06. 2010
Dát tip
aha, prostě mýlka, projedu poštu, zdar

martinez
25. 06. 2010
Dát tip
no jako coura si se mnou neřešila myslím nic - někde si měla nějakou narážku na můj druhej nick (mořský koník) někdy po svém vstupu ale že by mě to sebralo natolik že bych ti nemohla dát tip dyž se mi něco líbí, to ne :o)

coura
25. 06. 2010
Dát tip
aha já myslela, že to s tebou jsem řešila její Případ, já mám v těch nickách prostě hokej, za tip dík, jH říká, že mě nikdo nečte/netipuje, že jsem nevymáchaná držka s blbým nástupem...

martinez
25. 06. 2010
Dát tip
sice nevím kerá Estera ale líbí se mi to taky - možná proto sem ti tu nechala při první návštěvě tip - bylas moje favoritka v KOULI :o)

coura
25. 06. 2010
Dát tip
jo to mám teď často, ale nesebekriticky i tak se mi ta moje líbí, Estera by mohla vyprávět podobných dost, já jí jen dělám tlumočnici

martinez
25. 06. 2010
Dát tip
a to sem zas neřekla.. pod vlivem je holt pod vlivem :o)

coura
25. 06. 2010
Dát tip
aha, já jsem blbá

martinez
24. 06. 2010
Dát tip
no pod čím to bylo je fuk - dyž se na dílo podíváš, měla bys vědět o čem mluvím - slovo Prolog je tam kde by člověk čekal název a název se objevuje až na konci díla - prostě si nacpala dílo do prologu a do díla nedala nic.. ale kromě toho že to vypadá divně to ničemu nevadí :o)

coura
24. 06. 2010
Dát tip
nevím o čem mluvíš, bylo to pod vlivem

martinez
24. 06. 2010
Dát tip
mně se to líbí jen to slovo Prolog místo názvu a Modrá / koule na konci mi tam nesedí :o)

modrá..moje barva, už jen za to tip :-D líbí se mi to, hezky to plyne. a drak namísto rytíře se mi líbí.

coura
23. 06. 2010
Dát tip
MMMZPK - napiš si svoji básničku, nebo buď konkrétní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru