Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prostě musela

05. 11. 2001
10
0
2630
Autor
Kami

  Pochmurný večer se plížil za okny. Vítr omlacoval větvě o plechový parapet a první dešťové kapky rozehrávaly svůj plačtivý koncert. Seděla ve zšeřelé místnosti a bledé rty mumlaly zmatenou modlitbu.

  Vstala a zoufale přecházela pokojem. Celá se třásla. Musela to mít, prostě musela! Prohrábla rozcuchnané vlasy neklidnou rukou a začala si okusovat nehty. Nevydržím to ... To nemůžu vydržet ... Nedokážu to ... Jsem odporně slabá. Nenáviděla se. Věděla, že nesmí, ale potřebovala to a chtěla.

  Došla ke stolu a natahovala po tom ruku. Ne, ne ... Vydržím to, já to dokážu. Téměř štítivě ruku stáhla a utekla do kouta. Sedla si na zem, přitáhla kolena k bradě a kolébala se. Takhle přece zešílím ... To, to prostě nejde ... Jedna, dvě ..., počítala do rytmu houpání.

  V hlavě jí šílely miliony rockových fanoušků, kolem mozku objížděl ďábel na zatraceně silné motorce a do toho všeho jí nějaký hulvát omlacoval spánky. Držela se statečně, pokoušela se ignorovat toho parchanta, který jí občas sevřel srdce tak, že vynechalo. Peklo – takhle určitě vypadá peklo. Ale já chci do nebe!

  Odolávala celou noc. Velmi brzy ráno, když kolem stolu prošla asi po tisícé a v koutě měla vysezený ďolík, podlehla.

  Usedla ke stolu, rozsvítila lampičku a třesoucí se rukou po tom sáhla. Rozevřela jí tolik milý sešitek a psala. Tužka se rozběhla po papíře jako tanečnice. Po napsání prvních slov třas ustal a když za sebou měla druhou stránku, tvář jí ozářil blažený, nepřítomný úsměv.


Nicollette
12. 04. 2005
Dát tip
dobře napsaný

hurvinek
31. 10. 2002
Dát tip
ja cekal ze ma na stole svou davku, ale ze bude chorobna spisovatelka....... dost dobry na konci jsem ocima po radcich opravdu letel jak no jak to co podle ostatnich jsem a cekal co tam bude zaslouzeny tip

hurvinek
31. 10. 2002
Dát tip
ja cekal ze ma na stole svou davku, ale ze bude chorobna spisovatelka....... dost dobry na konci jsem ocima po radcich opravdu letel jak no jak to co podle ostatnich jsem a cekal co tam bude zaslouzeny tip

Seregil
31. 10. 2002
Dát tip
hurvinku díky, ty máš čuch.... Suprové, velmi psychotické ... krutá závislost (ale společensky ještě přijatelná - zaplaťpánbu)

Schlange
18. 07. 2002
Dát tip
dobrý stupňování napětí

InExistant
17. 07. 2002
Dát tip
jedna... dvě... jedna... dvě... jedna... dvě... jedna... dvě... jedna... dvě... jedna... dvě... jedna... dvě... jedna... dvě...

Toxman
27. 03. 2002
Dát tip
Uuuuuž to taky nevydržím... musím... prostě musím si šlehnout nějaký tip :-)))

Petula
03. 12. 2001
Dát tip
Já jsem také stále čekala, že to bude krabička "vajglů"...To je dobrej nápad...
A tak si zaslouží TiP!!!

░▒▓~_~▓▒░
«»


hehe, grafomanka:-)))))) to je mi nějak povědomé!:-)))))***

jahudka
14. 11. 2001
Dát tip
To bych taky potřebovala...chichichi...o:)))

Kami
09. 11. 2001
Dát tip

PiR
07. 11. 2001
Dát tip
Je to dobre napsany... snad jen by to chtelo jeste trochu natahnout... neni nic lepsiho nez jeste do pulky vlozit nejakou vzpominku... nebo jiny dejovy obraz... Kazdopadne Jednoducha Dejove nenarocna Kratka Fajn Povidacka.... *

ruby
07. 11. 2001
Dát tip
juuu tak to je peknyyy! ja cekala pernikarku nebo tak neco a ono psani je mocnou drogou:-) hezky pismacky!

Kastel
06. 11. 2001
Dát tip
Taky bych to potřeboval, ale ono ne a ne. T

cvok
06. 11. 2001
Dát tip
to je to, co prezivam aj ja... ked pisem, tak som vo svojej dokonalej krajine a nie tu...

Danny
05. 11. 2001
Dát tip
:)))))))))))))))))))))) *

Nuitík
05. 11. 2001
Dát tip
jůůůůů, taky bych chtěla takhle umět nezastavit psaní :o))) dobrý, vážně je to napínavý, ještěže je to tak krátký, jinak bych to napětí nevydržela...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru