Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JARní vězení

29. 06. 2010
16
36
3036
Autor
FAE BOMB

JAR se používá k mytí nádobí, případně též k pořádání Mistrovství světa ve fotbale. Zákony však platí i pro fotbalové turisty...

 

 

JARní vězení



Strčili mi na mou celu,

černocha a vuvuzelu.

Než se zcvoknu dočista,

bude ze mě rasista...!

 

 

 

 


36 názorů

MarK.
24. 11. 2010
Dát tip
..ja uz se scvoknul a radsi vsechni nadavky polknul!;)*

Alojs
20. 09. 2010
Dát tip
funny... včetně prologu :)*

FAE BOMB
11. 07. 2010
Dát tip
Tak teda děkuji... (A to jsem to původně považoval za hovadinu!!!) :-)

Arlea689
30. 06. 2010
Dát tip
"JAR se používá k mytí nádobí, případně též k pořádání Mistrovství světa ve fotbale" prolog je super :-D

Max Hutar
30. 06. 2010
Dát tip
snot: Teoreticky musím. Co kdyby se objevila nějaká nesmírně krásná věc nebo nějaká nesmírně ošklivá věc? Spíš si říkám, že bych nemusel tolik nahazovat.

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
"Mamííí, a ploč máš takové klásné lučičky...?" "Pže mi nádobí myjou rasově podřadní přistěhovalci z JARu!" skoro děkuji...

skoro
29. 06. 2010
Dát tip
Lepší číst blbůstky ,než přemýšlet nad blbostma,co se tváří vážně.T

avox
29. 06. 2010
Dát tip
ůůůůůůů! není JAR jako Jar :-)))

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
Ty mizero, koukej přestat internetovat a začni makat! To kvůli flákačům, jako jseš ty, dostáváme tak malý podpory! :-)

já nárazově i píšu...:o)

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
an: Čtu tě spíš nárazově, ale dlouho jsem tě už nečet'. Jdu se mrknout... :-) (Asi ta reklama, či co...)

Mimoň: zkus si přečíst pár kousků z mého seznamu, nejlépe od nejčerstvějších...zajímalo by mě, jestli aspoň trochu tvým nárokům vyhovím :o) (konec reklamy)

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
Jak sám název napovídá, tak "blbůstky" jsou určeny hlavně "blbcům" a psané "blbcema". Hodnotná díla bych zde spíše nehledal...

Max Hutar
29. 06. 2010
Dát tip
Já věřím, že jednoho dne někdo začne psát blbůstky, které bude možno brát naprosto vážně s ovacemi - nechci toho člověka propásnout:-).

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
Mimoň: Žádná "blbůstka" asi neni dostatečně kvalitní. Alespoň pro skutečného umělce. Sám také určité kategorie ignoruji...

jH
29. 06. 2010
Dát tip
:)))

Max Hutar
29. 06. 2010
Dát tip
Tyjo, dávejte tyhle věci do dílny, kdo se tím pak má probírat... snote, abych zjistil, jestli ji chci číst, nebo ne, tak ji stejně nejdřív musím přečíst.

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
A-n: Netvrdim, že je to něco super. Asi se brzo přestěhuju do kategorie "indispozice".

a mandela s tebou zatočí:)

no, teď koukám, že to není v dílně, ale v doporučených...tak se nediv, že přijdou i "odborné" názory :o)

FAE: dílo mě nijak nenadchlo, ale svobodu slova je třeba pdpořit. Ovšem pak má stejnou svobodu se vyjádřit i Honzyk :o)

koloušek
29. 06. 2010
Dát tip
Ano, je to pěkná blbůstka.T*

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
už žádná aviza, FB : na "tohle" je muj čas fakt drahej, i když jinak o něj až takovou nouzi nemám.

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
V JARu mejou nádobí v potoce. a-n: Lze-li to chápat jako podporu, pak děkuji. Sršáň: Asi se na tebe zase mrknu. Máš taky dobrý věcičky.

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
to třeba "stačí" tobě - ale když už (já) přečtu, reaguju. Tak by to snad mělo bejt, ne ? "Blbůstka" nemusí být přece, jak tady melu v těch záhoncích kolem dokola, doboha, BLBOST.

používají v JAR Jar? Honzyk: dílo je v Dílně, má kategorii Blbůstky... vzhledem k tomu, že FAE má takových víc, stačí prostě jeho díla ignorovat, když se ti nelíbí...

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
p.s. ani kategorie "blbůstky" přeci neznamená, že sem frkneš hovadinu...

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
...nevím, proč tady mácháš globalizací : podle mě je text prostě blbost. Pokud máš na svý "dílo" jinej názor, já ti ho neberu.

Sršáň
29. 06. 2010
Dát tip
mně se to líbí *t

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
Yy... Už ani ty "blbůstky" nejsou, co bejvaly. Díky globalizaci nás převálcujou jakési umělohmotné rádobyamerické prefabrikáty z Číny. Mizerná kvalita za sníženou cenu... Jsem první, kdo půjde protestovat. Pokud mě ale nikdo nepodpoří, tak se pokusim sklonit hlavu níž, než vostatní. Pak dostanou americkym klackem po makovici voni, nikoliv já...

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
...klasická ukázka ze snad posledních let (?) - písmák dobývají leporelové rýmovačky pro mateřský školy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru