Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odhalení

07. 07. 2010
1
19
2570
Autor
Anriena

...

Sbohem,

Sbohem otevřeným ranám,

Sbohem potlačené myšlneky,

Sbohem vzpomínko s červenými rty.

 

Jsem nemocná, ale volná,

Osvobodila jsem ďábla ve své hlavě,

Vyhladila bych ten mor, co napadl lidstvo,

Ale z mého mozku odtéka všechno to svinstvo...

 

Dešťová pásma a granáty,

Otestujem svaté a vyzkoušíme jejich nevinnost,

Útrpné právo a kouzlo bouřky,

Vykoupíme Vatikán pro naši lidskou zvrhlost!


19 názorů

domin.go
13. 07. 2010
Dát tip
Bravo, rým lidstvo-svinstvo vidím snad úplně poprvé :)))

Nicollette
07. 07. 2010
Dát tip
ne všechno choré musí být nutně dobré.. někdy je to... pouze choré..

Anriena
07. 07. 2010
Dát tip
pokud je to na mě, tak prášky brát nemusím, i bez těch je mi dost zle :) můžeš být tedy spokojen

Norsko 1
07. 07. 2010
Dát tip
Kdo ?

Zbora
07. 07. 2010
Dát tip
Jé, a můžu být tak zvědavý a zeptat se kdo to je?

Norsko 1
07. 07. 2010
Dát tip
Vem si nějaké uklidňující prostředky, to ti udělá dobře

Zbora: tedy jsi konstatoval, chtě nechtě. :) - bžundu si nedělám nikdy. - někdy bývají mé komentáře dvojsečné, ale to není případ Písmáka, protože sem chodím číst hlavně své oblíbené autory. -

Anriena
07. 07. 2010
Dát tip
a nebo mu to třeba dojde i bez toho... přijde mi to vlezlé :)

Zbora
07. 07. 2010
Dát tip
Jo, když někomu píšeš, je potřeba kliknout dole v avízech na jeho jméno, jinak se to nedozví. Zkus si to :o)

Anriena
07. 07. 2010
Dát tip
já už v pekle jsem :)

Zbora
07. 07. 2010
Dát tip
Spousta lidí má dobré úmysly, o tom žádná, jen se mi, nevím proč, vybavilo to o cestě do pekla...

Zbora
07. 07. 2010
Dát tip
W: pročítám Tvé reakce už dlouho, a přiznám se, že i rád, a musím bohužel chtě nechtě konstatovat, že stále nemám nejmenší páru, jestli to myslíš vážně, nebo umíš tak dokonale přesvědčivě maskovat, že si děláš ale óbrovskou bžundu.

Anriena
07. 07. 2010
Dát tip
Zbora: mám pocit, že to opravdu nemusíš, nejsem zlá... doufám. Whispermoonlite: děkuji za kritiku či rozbor. :)

spiritualita míchaná se smyslovou symbolikou, to je cesta k silnému nápoji. -zvlášť Ale z mého mozku odtéka všechno to svinstvo... mi v tomto kontextu vystoupilo. A potom verš s Vatikánem. - ovšem i celkově, držíš se svého jazyka, který je jednoduchý, ale přesný. a výběr motivů, i když se může zdát nenápadný, vnáší do básně tajemné napětí - viz např. 3. strofa déšť/kouzlo bouřky/granáty/světci-nevinnost/Vatikán - každé z těch slov má svou váhu a není jen na ozdobu. - a tak z toho, co se jeví na povrchu na první pohled samozřejmé a známé, splétá se pod povrchem osobitý výraz. ani "vzpomínka s červenými rty" není slabá - tento prostý sentimentální odkaz má v celku své místo. - symbolický jazyk, to je Tvá sféra.

Zbora
07. 07. 2010
Dát tip
Abych se přiznal, tak se Tě trochu bojim.

Honzyk
07. 07. 2010
Dát tip
nevinNost....a aspoň čárky kdyby si autorka "spravila"... jinak dobrá sekta:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru