Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bermudský trojúhelník

22. 07. 2010
13
21
1702
Autor
Kiwagamo´ag

Bermudský trojúhelník je nechvalně známý

tam záhadně se neztrácí pouze lodě.

Panenství ztratily tam mořské panny

Poseidon užil si pak pustil je k vodě.


21 názorů

..skryš..jsem neměla tucha..že Posejdón tak rád...:)))*

Zimní kral
23. 07. 2010
Dát tip
Tož to je dobré posílám pozdrav z Hané.Tip

Manuamanua
23. 07. 2010
Dát tip
:)) Tip.

Autor o písmenech netuše s myšlenkou v rouše Evině poetiku životem "mastí" .... Nehledej,kritiku,nehledej zákony, poučky, písmena. Pravidla? Zradou zachrastí.... Zdar a sílu a tip! J.Š.

takže ted´ z nich jsou najády:)*

A tuší autor něco o tom, kterak psát velká či malá písmena, nemluvě o interpunkci?

Bíša
22. 07. 2010
Dát tip
:-)

Já jsem snílek zadumaný nevím jak bych dobyl panny. Já snad prsa,ona znak možná že to dělaj tak.

javavia
22. 07. 2010
Dát tip
:-) pěkné

jH
22. 07. 2010
Dát tip
tip pro oldjerryho

koloušek
22. 07. 2010
Dát tip
Kdoví, jestli to bylo on sám bůh moří - Poseidon, zdá se, že víš o tom dosti, jak je zbavit poctivosti, asi užíval sis taky. mořských panen těch jsou mraky!

Pranic jim nechybí jsou jak živorodé ryby! Pěkně tělo na tělo myslím že se jim chtělo.

koloušek
22. 07. 2010
Dát tip
Je to pro mě záhada jak to v praxi vypadá, když jim rozkrok chybí. Třou se jako ryby? T*

dzizs krajst!...toto je dobre :-)

Oldjery...Docela určitě lépe zpracovaný námět.Už jsem se někde přiznal, že málo čtu, mám malou slovní zásobu.Tedy bez omluv...máš to rychleji, rytmické.Dík za zastavení.

Oldjerry
22. 07. 2010
Dát tip
Námět je fajn, zpracovat šel líp.... aspoň rytmicky, aby to mohla být říkajda Bermudský triangl nechvalně známý záhadně nemizí tam pouze lodě. Panenství ztratily tam mořské panny Poseidon dal si - pak pustil je k vodě. sorry - ber to jako názor.

Jeden z desítek nedodělků.Probírám se v papírcích, které na mě už nemluví.Rodina se vnořila do Macochy a já s pejskem sedím u chaty a hraju si s těmi němými papírky...dobře hoří.

Honzyk
22. 07. 2010
Dát tip
...říkajda...

Toscana
22. 07. 2010
Dát tip
a jak to víš? jsi to Poseidonovi pískal? :o))) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru