Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcem povedat, ze.

08. 11. 2001
4
0
2526
Autor
Vole

Precitajte si to.

11.  DOBRE RANO
Zacina sa novy den. Aspon pre mna. Pozeram okolo seba, a potom otvaram oci. Znovu sa pozeram okolo seba a je to vsetko uplne ine ako pred tym. Jej, flaska s vodou, to je parada, nemusim trpiet smadom kym sa zdvihnem z postele. Paci sa mi to, asi by som vydrzal len tak lezat a filozofovat cely den, mozno dva.Vlastne asi nie. To ba ma prestalo bavit. Na sekundu vyslo sun. Uz je zase prec, to bol asi len taky pozdrav. Tolko veci by sa dnes mohlo stat. Taky obycajny den ma v sebe tak velke moznosti. Kto vie koho vsetkeho (to co je za slovo...) dnes stretnem. Niekoho urcite stretnem. Mozno novu lasku, alebo nepriatela na zivot a na smrt. Cely den je pred nami a ja som tak nejako rad. Pocasie je na rit ale aj tak. Na tom az tak nezalezi aj ked osvietene by to vsetko bolo este krajsie. Dobre rano, si zelam. Dobre rano, stara mama... Hm, znamy vyrok, odpis ktory davaju iba NAJvacsi frajeri, na zakladnej skole. Neznasam to. Aj hlasky ako "jaj to je stare" a "ty to este nepoznas???" (pri tom na xichte mat akoze udiveny vyraz, priblizne ako hateria bodkovana ktora prave dokoncila suloz). To je vzdy tak, akoze "Nie je to vobec tak zname, ale ja sa musim tvarit tak preqapene lebo ja som ten skvely co to uz vsetko daaavno poznal". Nuz ale, vsetci sme nejaki. Aj tak- gud mornink.

12.  CHCEM POVEDAT, ZE.
Odchadzam. Obchadzam to cele ale nie a nie na to prist. Nic nenachadzam. Ked tu zrazu prichadza koniec: tak uz zacni. Preco kasles? Kasli na to!!! Tak ja teda tiez. Z okna na proti sa diva pes. Strasne pjekny a zlaty. A strasne zvlastne. Len tak, pes, taka mala hlava v okne a pozera sa na okolo. Vo vedlajsom okne je daka postarsia pani, co je uplny brutus, ze sa na tom neda nezasmiat. Ta podoba, to musia mat asi nacvicene, ako obidvaja otacaju hlavou. :-) To treba zazit, vidiet. Ale uz ho to prestalo bavit (psa), pani este nie. Asi to ma v pracovnej naplni. Na zaver by som snad len podotkol, ze.
ilake
09. 05. 2002
Dát tip
Vole, Ty píšeš fakt squele! O úplných volovinách, a tak pjekne:) *!!!

Kastel
13. 11. 2001
Dát tip
Milý Vole :o), co píšeš je velmi hutné a čtivé - T

Print
08. 11. 2001
Dát tip
Přečetl jsem!!! A nelituju!!! *!

Bix
08. 11. 2001
Dát tip
Skvelý štýl :o)) Parádička :o) Tvoja prezývka tu na písmákovi sa mi začína zdať opodstatnená :o)) Potešilo, pobavilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru