Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Královny v Krnově

30. 07. 2010
1
38
1797

Vážené a milé královny slz a ostružin - 25. 9. 2010 pořádám také v Krnově (severní Morava) komponovaný pořad,

kde chci mimo jiné prezentovat rovněž existenci našeho půvabného almanachu.

Jste zvány k účasti, hlaste se mi prosím do zprávy kvůli scénáři :)))

(za milé účasti Sylvy Lauerové a Evy Pinkrové)


38 názorů


to pro mě nejsou pádné argumenty - jsem ráda, že už to nebudu muset opakovat :)

Tos udělal naposledy - jsem svéprávná, tak to respektuj!

Blů můn.

StvN
31. 07. 2010
Dát tip
Dneska by to šlo.

Syde, když tě řádně zmydlíme, tak budeš modrý celý měsíc. To je skvělý nápad.

moorgaan
31. 07. 2010
Dát tip
kdepak..dneska uz nejsou ADMINI co bejvali..to Papouch , kdyz neco slibil-tak to prdelo! ...ten kdyby rekl, ze to da pryc, pokud to do vecera nezmizi, tak uz by to bylo pryc / mozna jeste pred vecerem/ ...ted uz to prezije-Jarmilko prichazi doba, kdy budes moci vyplnit prihlasku do vsehc SEKCI na Pismaku :-))

A Ty budeš ten medvěd? ;)

Dobrá - pro velké frajery tedy jen jedna, ať se naučím šetřit :) V almanachu bude místo pro každého, kdo vyhoví podmínkám nakladatelství - zadám je během víkendu :)

Jarmilo, když něco sesmolím, budu v almanachu také?

Hele nedefekuj mě!

Syde!!! Říkáme exkrement! Omluv se.

Dvě. Frajeři zálohy nepotřebujou :)

Dáte mi k dispozici tři? Výzvu a oznámení o hotové knize. Třetí do zálohy, kdyby něco :)

Budiž. Když to nerozdělíš do padesáti upoutávek...

Tak už s tím, pánové, přestaňte (byť je to vtipné) - navrhuji, že příští almanach (tentokrát v mojí režii) bude zaměřený výhradně na mužskou poezii autorů www.pismak.cz. Co vy na to? :)

:DDDD

P.S. Sylva je ta mikrofonem, nebo ta s brejlema?

K užití Ctrl+C a Ctrl+V a smazání jednoho příspěvku se dostaneš nejdřív zítra odpoledne? Hmm. Ty musíš mít teda fofr. A kde jsi našla čas na ten poslední komentář?

StvN
30. 07. 2010
Dát tip
Ach jo. Napiš dasslerovi. Bude rád, že musí řešit takové závažné problémy.

Miroslawek
30. 07. 2010
Dát tip
Má poslední vzpomínka na Krnov, akutní hospitalizace na neurologickém oddělení místní nemocnice... asi si ji nebudu kazit.

tak takto: k této činnosti se dostanu nejdříve zítra dopoledne, jen nahlížím... to znamená, že změny provedu zítra - do té doby si přeji velkorysé strpení mimochodem mám právo na hl. stranu umístit 4 záznamy měsíčně, což jsem dosud nevyčerpala - na detaily se budu informovat u správce, abych adminům z neinformovanosti nepřitěžovala v jejich zodpovědném plnění povinností díky za pochopení

saurinka166
30. 07. 2010
Dát tip
jů já jsem z Krnova...ale hrdě se hlásím jako slezanka :D:D:D konec konců jsme moravsko-slezský kraj:D:D:D

Maně si vzpomínám na papouchův návrh, přidati na hlavní stranu kategorii Jarmila Moosová =)

BigBivoj
30. 07. 2010
Dát tip
zas ta Sylva, chjo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru