Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání smrti

31. 07. 2010
2
14
2032

Malomocenství

..nebylo nic
Kulatý záda
a plochý nohy v tom nebyly

Jsem jen povšechná hvězda

Piha

Neevokující zájem

Jsem mezihvězdný prostor

pro amatérského lovce požitků
u tubusu dalekohledu

..že by kapka v moři?
Co vytváří si svůj svět..

a

kdo to zboří?

14 názorů

Trpaslík, obr.. Samý hvězdy.. I Ládínek...

A kde jsem byl, když padla Varšava? Admin.. Co to je? To se maže na chleba? :)

LaMouette
03. 08. 2010
Dát tip
katurgyjo.. Pisto.. mor na vas..:-)

Já vás miluju.. Jen nevím kam patřím.. A vlastně... Mám to zapotřebí? :) Svět sám pro sebe..

Byl jsem jinde . Je to v O.K.?

Byl jsem jinde . Je to v O.K.?

Neuvěřitelné. Možná to bude mohutným účinkem výše vyvedeného veledíla. Kupříkladu termín "povšechná hvězda" je... nezapomenutelný.

Bíša
01. 08. 2010
Dát tip
T.

katugiro
31. 07. 2010
Dát tip
láma se zbláznila a píše jako člověk... nutno poslat avi pištovi :)

LaMouette
31. 07. 2010
Dát tip
promiň přeci není potřeba a pravidla a dodržovat všichni? Tak to bych byla moc ráda, ale bohužel, není mi přáno. Jako porušení pravidel to neberu, chtěla jsem Ti to původně napsat jen do zpráv, ale nešlo mi to odeslat, tak snad příště. A estetikem bych si netroufla sebe nikdy nazvat, takže děkuji.. :-)

tak promiň.. ..všichni chceme dodržovat pravidla. Proto.. ..A není to jedno, Estetičkio?

LaMouette
31. 07. 2010
Dát tip
prosím, změň u díla kategorii, tohle patří na Tvoji autorskou stránku a ne na hlavní. Předem děkuji.

Ta doména kritik je cejch nebo pocta?

katugiro
31. 07. 2010
Dát tip
ano, kdo tu Skříň Zbořil? toť událost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru