Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trest smrti

02. 08. 2010
13
27
1877
Autor
Kiwagamo´ag

Krev na stěnách krev na stěnách a všude vládne strach. Kdo jsou ti jezdci na koních proč k nebi stoupá dým? Dým z krematorií kde jednou uhořím. VII. 1985 Prolog je refrénem písně.

Nezájem očí brzy to skončí

už nikdo nikdy nebude se ptát.

Po lidským právu za tvoji hlavu

odpovídá nyní jenom kat.

 

Pokládáš hlavu tvůj Pán Bůh z davu

vykřikne prosím nech ho žít.

V poslední bouři oči když mhouří

krvavě zaleskne se břit.

 

Dvě hořký slzy ty uschnou brzy

tvá dívka bude věnce plíst.

Špinavý děvce ať chce či nechce

přinese pošťák černý list.


27 názorů

Tak jsem si to, Koloušku opravil.A když se mrkneš na moji Zpřeházenou (jedna z prvních), tak si i domyslíš, proč to ne každý vidí...přehozená písmenka.

javavia
09. 09. 2010
Dát tip
T* Povedené

Moc se mi to líbí...ale trochu se červenám. Dík.

Děkuju za pochvalu.Myslím si, že audio verze jsou dobré...určitě vše, co mi tu bylo vytčeno (u jiných veršovánek) kolem škobrtání a pod., by se dalo demonstrovat stejnou formou. Já dělám tyhle věci hlavně pro živý přednes.Rád poslouchá, mluvím i zpívám.

Toscana
09. 08. 2010
Dát tip
I jako písnička komplet s hudbou se mi to moc líbilo - prostě když chceš, umíš skvěle! ;-)

Děkuji všem za návštěvu.

koloušek
09. 08. 2010
Dát tip
("vykřikne") T*

Jo, řekl bych že Malá díra v hlavě od Landy je podobně ponurá. Tohle je ale o čtvrt století starší. Už jsem to pár zájemcům odeslal v audio podobě.

taková na sílu...musíš pořádně hrábnout do strun asi*

Marcela.K.
03. 08. 2010
Dát tip
...a táboráku plápolej ;-)

Tenhle kousek je i s kytarou dost ponurej.Díky všem za nakouknutí.

Skoro jsem zapoměl.

Neznal jsem, poznal jsem, tipuji, ty lháři! Že prý jsi jenom samotinký tuláček s kytarou! A co Skorotrio! Zdar a sílu! J.Š.

Toscana
03. 08. 2010
Dát tip
Tohle patří k tvým nejpovedenějším, tuláku - tuhle písničku bych taky ráda slyšela i s melodií, textově je skvělá!!! *t

Bíša
03. 08. 2010
Dát tip
T.

Elleanor
03. 08. 2010
Dát tip
Estli je tvá hudba jen z poloviny tak dobrá jako tvoje texty, tak už teď jsem tvůj největší fanoušek:) Mimochodem, myslím, že ses zmiňoval jednou, že bys mi mohl hudbu třeba i poslat..taak estli to pořád platí, tak bych se ti lehce pokusila vnutit svůj email:) ***

Dˇ. Hudba je fajn, verše jsou fajn ... ty lepší a odvážnější vylezou ze šuplíku. Pak děj se vůle boží.

Jsem tuláček s kytarou. Hraju sám...nic moc...poslal jsem ti nějaká avízka.Já jsem spíš na ty písničky než písmácké kritiky. Ale obojí dělám na podobné úrovni. Ty písničky myslím textově víc vážně. Tam jsem odešel před lety.Vázaný verš mě moc svazje a volný je moc volný.

Já mám takovou blbou pracovní směnu.Od jedenácti do osmi(dnes do deseti). Ráno si přispím a večer tak jen potichu počítač.A tuhle černotu jsem si ráno hrál, místo toho abych nahrál a poslal to slíbené.Jo,jo...to jsem já.

Byl jsem tehdy mladý, a povídal si se soudcem. Když někoho odsoudím....musím být u popravy. Ten prolog/refrén je koncentrák kde byl můj děda. Spojilo se mi to.Je okurková sezóna....šuplíkový čas.

..teda ani nevím co bych řekla..fakt silnlný zážitek..***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru