Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Červenec 2010 - Nominace

03. 08. 2010
2
2
2773
Autor
StvN

Do konce dne 8.8.2010 je možno nominovat povídky za uplynulý měsíc (červenec), tj. takové, které byly v červenci publikovány zde, na písmáku.
Svou nominaci pošlete StvNovi,Tragicovi, Beed nebo VT Marvinovi nejlépe avízem přímo od povídky, jíž chcete nominovat.
Již nominovaná díla naleznete v klubu Povídka měsíce v kategorii Nominace - 010_07_Červenec , popř. i pravděpodobně přímo zde s jistým, logickým a pochopitelným, zpožděním.
Nominovat můžete libovolný počet povídek, jste-li autorem jedné, není vám bráněno nominovat i sám sebe.
9.8.2010 bude započato hlasování publikováním Události "Povídka měsíce - Červenec 2010 - Hlasování", kam budete moci vkládat své hlasy.

Seznam zatím nominovaných povídek:

.dugongs.  autora  .duke.

Bubák    autora K3

Černá ovce  autorky  Michelle *_*

Černý král    autora Cínový vojáček

Dny, kdy z nebe pršel smutek    autorky Karmínová

Motýlí žena    autorky Lady de Winter

První letní den    autora FAE BOMB

Síla modlitby   autora  Edvin1

Stvořitel je lechtivý a předvádí se   autora UchoNaKoleji_

Tam autora Saetri-Ihn

Za záclonkou   autorky  Anathema


Zde je možno diskutovat nad povídkami uplynulého měsíce. Další a doplňující informace na hlavní straně klubu Povídka měsíce.


2 názory

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru