Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sudičky

13. 11. 2001
7
0
2966
Autor
Bix

 

plodné týždne

poďme do strižne

 

klapka dieťa

klapka pôrod

 

zazvonili sudičky

 

cililink

 

bim bim

bim bim

bim bim


Sadaf
26. 11. 2001
Dát tip
Já bych řekl,že toto je taková rocková poezie(alespoň mě to tak připadá) a jak Bixííí píšeš,blbůstka to není v žádném případě.... Máš pravdu,Albi,není tam ta Bixinčina poetika,taková ta pravá poetika.Je tam totiž trochu jiná poetika. Poetika jejího věku , její generace a způsobu života těch, kteří jsou dnes unášeni vymoženostmi civilizace a tak se trochu stydí za svoje slzy,jakéko-li slzy,protože ty se dnes přece nenosí.... Bixinko,promiň,možná jsem báseň až tak správně nepochopil,ale tot je prostě můj pocit z ní a po pravdě - i já si myslím,že se dnes ze zázraku,jakým porod bezesporu je,dělá trapně mediální divadlo i když samosebou neodsuzuji ty,kteří si na technické vymoženosti chtějí zaznamenat něco,co by asi ve svém srdci dále neunesli nebo nedej bože zapomněli..... Uuuuuf,snad jsem byl alespoň málo pochopen.....

Bix
15. 11. 2001
Dát tip
sedí vec, Wopi :o) nič vic k básničke netreba

Bix
14. 11. 2001
Dát tip
Toto v žiadnom prípade nie je blbustka, ale zamer sa mi zrejme nepodarilo splniť...

Wopi
14. 11. 2001
Dát tip
no, záleží na tom, co je to to bimbání... doufám, že ne něco zlověstného ....

Bix
14. 11. 2001
Dát tip
Wopi, v podstate áno :o)) Aké poznáš druhy zvonenia ?

Wopi
14. 11. 2001
Dát tip
třeba umíráček

Lyryk
13. 11. 2001
Dát tip
:-)))!!!

Print
13. 11. 2001
Dát tip
*!

hermit
13. 11. 2001
Dát tip
tipné!!!!!

NoHead
13. 11. 2001
Dát tip
uprimne sa priznam, ze asi este celkom neviem co si mysliet ... ale mozno si to este rozmyslim

Wopi
13. 11. 2001
Dát tip
:o))

Naso
13. 11. 2001
Dát tip
Naso to zrejme chápe. Ak posledné citoslovcové vety - odvolávajc sa na gesto sudičiek - dávajú básni určitý detský či rozosmievajúci výraz - prvé dve vety filmovým žargónom (strižňa, klapka) hovoria o nádhere vzniku života (plodné týždne). Zaujímavá je kombinácia sudičiek s filmovými režisérmi/scenáristami (obe profesné kategórie predsa rozhodujú o ďalších osudoch postáv). Zdá sa mi to inovačné a celkom vtipné. Jo, a ešte niečo!!! Všimnite si vážení grafický aspekt básne!!! Netreba veľa predstavivosti, aby ste v tom uvidelu pstavu človeka. (Zámer Bixi?) Ak áno, báseň dotáva trojdimenzionálny charakter. Proste tip!

Semipalakva
13. 11. 2001
Dát tip
Print...nechápu :-) blbůstka...

Pepo
10. 11. 2001
Dát tip
No asi tak - možno som ešte nedorástol na takéto.

Bacil
10. 11. 2001
Dát tip
???

Ribi
09. 11. 2001
Dát tip
a nie lepšie ... blbústka ... tip za úsmev

Bix
09. 11. 2001
Dát tip
Ribi: to je mi rýchlosť ! to nie je smiešna báséň

Ribi
09. 11. 2001
Dát tip
to neviem... mne to vyľúdilo úsmev ...

Pepo
09. 11. 2001
Dát tip
Pochopil som správne? Počkaj, počkaj, ešte sa sem...

Albireo
09. 11. 2001
Dát tip
Azda som to nepochopil. Som u teba zvyknutý na viacej poetické texty.

Bix
09. 11. 2001
Dát tip
čo takto ísť do toho, nie nato ? :o)

Mythus
09. 11. 2001
Dát tip
:) a či skôr :(....? (viem, že :(, ale onvo smejko akože hápem...)... nechcem robiť zle, ale Hmla- oveľa ZAHMLENEjšie, ale o to výrečnejšie a poetickejšie...čo s tým narobím... :( nechnefaj sa prosím... ::: osobne by som tam vynechal tú zvonivú časť...ale, toť len názor veľmo subjektívny a laický...

Mythus
09. 11. 2001
Dát tip
ešte to oľutujem....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru