Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž KOSOČTVEREC (na ohradě)

24. 08. 2010
10
53
3137

Inspirováno alešem-novákem. (Ne, že by byl píča, jen ty kosočtverce kdesi zmínil!)

Pajú kuhy žalobej,

 

KOULE v kdesi, KRYCHLE v Michli, MNOHOÚHELNÍK na krku...

 

a tak si říkáme, že je ta pravá chvíle na nejpodivnější soutěž na Písmáku

a pojmenováváme ji naprosto svévolně

 

KOSOČTVEREC (na ohradě)

 

Teď teda nějaký to téma a když tak koukáme na hlavní stránku a vidíme tam ta témata, tak téma bude:

 

TÉMA

 

a všecko, co s tímhle tématem souvisí, případně nesouvisí, ale mohlo by. Jeden nikdy neví, žejo. Kdo močí z řady, po tom se neplive, ten se obdivuje, páč ostatním v řadě nechčije na nohy.

Podstatný je, aby v názvu bylo slovo. Není zrovna nutné, aby to slovo bylo od Boha a to slovo bylo Lomikel, ale kdo dá do názvu číslo, bude dislokován. My nikam nic reponovat nebudeme. Kdo je imobilní, nemá lízt.

 

Pište do 31.8., než půjdem spát, nebo klidně do Vánoc, ale to už bude zima. Dílo s nejvíce tipy bude mít nejvíce tipů. Vyhraje ale dílo, které určí porota. Štípem klekce!

 

**********************

 

Ehm...

Bysme se asi měly zmínit o té porotě, že?

 

Nuže, porotu tvoří lidé, kteří vůbec netuší, že ji tvoří. Jmenovitě:

aleš-novák coby inspirátor. Největší počet bodů od něj obdrží dílo, o kterém se bude domnívat, že ho patrně napsal sám.

Vaud - Vybere na pyjedestal text, jenž podle jeho názoru přesáhne minimálně dva nebo více kontinentů (planet)

Norsko - Nominuje příspěvek nejstudenější, případně nejvíce podobný švihadlu.

Pišta_Hufnágl - Jeho favoritem bude literární počin, který bude schopen nejvíce sepsout a jeho autora zadupat do země.

Zbora - Nejlepší báseň či prózu vybere dle kritéria "to, co bych si dal do skříně".

Pomerančová - Kvalitu bude posuzovat podle hororovosti. Přípustná je i horlivost, s přimhouřeným okem i lokalizace do okolí Horoměřic.

Vesuvanka - Hodnotí hornatost.

Krytyk - Bere v potaz absolutní počet novotvarů v korelaci s mírou nesrozumitelnosti.

mylenka - Označí autora, kterému se nejvíce podařilo urazit Lakrov.

Květoň Zahájský - Všechny došlé soutěžní kousky se pokusí zhudebnit, a bude preferovat ten, který by dle jeho názoru nejraději nazpíval Láďa Křížek

Papouch - Hodnotí udělením čísla.

katugiro - Má na starosti ohebnost, hybnost a vůbec celkovou fyzickou kondici - ať už autora, nebo jeho výpotku. Toť na katugirově libovůli. Kainarovo věci automaticky získávají bod navíc.

Octopus Syd - Jeho kritériem je objemnost.

Dero - Mlčí.

VT Marvin - U něj vyhrává ten, k jehož soutěžní práci se nevyjádří.

Teta Jozef - Zvláštní zmocněnec pro maďarštinu. Nominuje nejbrutálnější sprosťárnu.


A nakonec LaMouette - U té se jedničkou stane písmák, kterému napíše hodnocení v češtině.

 

P.S. Zvláštní cenu poroty získá výtvor, který se nebude líbit Bíšovi.

 

******************************

 

Vyhlášení této velesoutěže se dočkáte v prvním zářijovém týdnu!

 


**************************

Jo, a veledíla pochopitelně avizovat sem, ať se nám nerozutečou.

 

****************************

A zde úroda soutěžního umění (doplňováno bude postupně, pořadí dle přihlášení):

// - 1

// - 2

// - 3

// - 4


53 názorů

Arlea: Díky, zařazujeme :)

Arlea689
27. 08. 2010
Dát tip
Tak jsem sem taky vložila jednu p-čovinku :-)

Whitesnake
26. 08. 2010
Dát tip
T ak É xtrovní M ajstrštyk A nic ????

moorgaan
26. 08. 2010
Dát tip
jen aby ta okurkova sezona netrvala vecne!

LaMouette
25. 08. 2010
Dát tip
Vaud.. hihiiiii si me desne pobavil.. metr kosostverecni...:-)) jako m4...? (neumim tady horni indeks.. mno.. cili womlufka..)

Makoves
25. 08. 2010
Dát tip
je naprosto úžasný číst tady ty příspěvky.Prdel,sranda a nikdo se neposílá do pr.... To čumím.

Vaud
25. 08. 2010
Dát tip
hej, jsem v tymu s nejvetsi hustotou porotcu na metr kosoctverecni! diky!

A jéje.

Garth
25. 08. 2010
Dát tip
:-D Cože jsem to vyhrál?

Zabít.

LaMouette
25. 08. 2010
Dát tip
ehm...sprafne se pise... "klikatsi"...Ty snat neznas vyjmenovany slofa bo co... ;-)

raja
25. 08. 2010
Dát tip
papoušek ale žádný zuby nemá! Tak je nemuže zatínat, to dá rozum!:)))

papouch
24. 08. 2010
Dát tip
Dl. Hadl Trldlo má plavdu.

Márvin, kouknou... jednak nás oslovujou správně, tudíž v množném čísle, a druhak (fuj, to je hnusné slovo) se věnujou číhání na další soutěžní text a ne žvanění.

Lady: Nejdřív ochutnej oko puhýše se dvěma, a pak suď...

Papouch: Šestinedělí v opuce na takové konzervy, jako jsi ty!

Hele, Márvin, nekušněj, a koukaj se vyjadřovat k soutěžním dílům!

(Dva kmíny je zásadně třeba nakopat, až skončí na druhém břehu Pecosu.)

papouch
24. 08. 2010
Dát tip
Dva kmíny jsou vzpoura proti Lomikelovi. A ten zpupné tresce vádlem.

papouch
24. 08. 2010
Dát tip
ty, marvine .. ty ani žádnou vyhlašovat nemusíš

Jeden kmín?!?!???? Zpátečníku!

papouch
24. 08. 2010
Dát tip
..nicméně to stále neřeší spor o to, zdali oko puhýše připravovati s jedním, či dvěma kmíny. Já osobně rezolutně zastávám jeden kmín. Tyhlety modernistické ústřelky mi připadají jako vzdor za každou cenu.. ať se z toho třeba zblijem (což dva kmíny dokáží!), ale hlavně, že jsme originální, ehm, že??

papouch
24. 08. 2010
Dát tip
..zatím vede dílo, jemuž jsem udělil číslo 9657, hned za ním je v závěsu dílo mnou označené jako 9656. Nicméně i dílo s číslem 9654 není bez šancí!!

Petrusha
24. 08. 2010
Dát tip
oh meine nerven, to je geometrie zrazu ...

fae, koukni na moje dílo, to je bomba s nábojem :o)

FAE BOMB
24. 08. 2010
Dát tip
Taky chci do poroty! Označil bych dílo, který je, dle mého názoru, největší bomba, případně aspoň má nějakej náboj!

Kostka: Márvin je jen jeden. Něco jako Chuck Norris.

Líba: Holka zlatá, s tebou je švanda ... :)

LaMou: Poněvadž je "klykatsí". Sama si za to můžeš.

aleš: Tos špatně pochopil, tohle je ARACHNOFOBICKÁ soutěž.

Pravda, tetu přidáme.

raja
24. 08. 2010
Dát tip
to je karma kostko

katugiro
24. 08. 2010
Dát tip
:))

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=363514 vzhledem k tomu, že to je anarchistická soutěž, asi nevadí, když se účastní i porota...:o)

Marcela.K.
24. 08. 2010
Dát tip
Jestli se zúčastní Lakrov, tak označím i vítěze!

LaMouette
24. 08. 2010
Dát tip
jaktoze nejni muj nick klikaciii .. no no no? to je co..?.. to je skandaaaal... :-)

Miroslawek
24. 08. 2010
Dát tip
http://www.gasbag.wz.cz/tema/index3.htm

Opravíme!

správně se to píše PYJEDESTAL...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru