Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lži

25. 08. 2010
15
31
3867

..věnováno alešovi jako příspěvek k diskusi pod dílem "Rodina nadovšetko" ..co naplat..s tou monogamii je to zapeklité..:) ..báseň je stará asi deset let..:)

Janina Borowska

 

Lži

 

Zadudali dudáci

zavířily bubny

vzduch

cukrová vata

lepí a lepí

v poslední agonii

zachvěje se

duše

zraněná

rozbitá

hloupá

a důvěřivá

tvé lži

mě bolí

víc

než dokážu snést

láska

je jen slovo

 

                          


31 názorů

..smrt je snad okamžik..láska ne.:)

MarK.
02. 02. 2011
Dát tip
..laska a smrt su len okamziky;)

..nj..že bych já zrovna byla skromná..:))))..jsem marnivá až běda..ovšem sem tam zbytek soudnosti..:)) ..a pak vykrádat nápady..co si budeme povídat...)) ..jenže ono se to tak nabízí..určitě bych na to přišla i sama..:)))..teď machruju..:)))

..no..nejsem si dave jistá..:))))

..vlastně víííííííííííím..:))

..nevím kdo je Dodo..:)

Bíša
27. 08. 2010
Dát tip
Souhlas s Dodem...

..pravdu díš..Františku..:)

...každé slovo je jen a jen slovo pokud mu nedáme obsah pak záleží jaký a jak vážně byl myšlen (u lásky je to nejmarkantnější:)

..máme cit..a láska není jen slovo..:))

...je jen slovo, pokud nemáme cit a >láska< vykřikujeme jen tak, pro vlastní potěchu a zisk

:.děkiji ti..elleanor..:)

Elleanor
27. 08. 2010
Dát tip
*

..synáčku..ale já mám přece stejný názor..:)

synáček
25. 08. 2010
Dát tip
Láska je jen slovo? Láska je největší dar pro člověka vůbec! Neexistuje nic, co by mělo větší cenu tady na zemi. Možná jen sám život… jenomže žít bez lásky, znamená živořit. Ale doba se mění a dnes možná (pro některé lidi) už láska skutečně neznamená moc. Je tolik nelásky ve světě, že se mi až nechce věřit tomu, že by lidé byli něčeho takového schopni. Je tolik bolesti, utrpení, ponižování a ničení, že jenom absence lásky může něco takového působit… Díky za avi.

..nn..láska přece není jen slovo..:) ..děkuji ti..:)

Makoves
25. 08. 2010
Dát tip
Láska je jen slovo, kterým se zbytečně plýtvá. (T)

..já cukrovou vatu miluji..:)))

Robinia
25. 08. 2010
Dát tip
Dovolím si odporovat, jak Tobě, tak Simmelovi, v některých případech láska není pouhé slovo...

nostalgik
25. 08. 2010
Dát tip
... samá pravda, jen cukrovou vatu nemusím... ***

..ano..však jsem mu to ukradla...))) ..děkuji ..Jaro..:)

,,děkuji ti Overkile..:))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
aaááÁÁ..... tip :-) - tyhle pocity znám, jen doufám, že jsem je nikdy nezpůsobil....

..jasně..není nad diskusi o díle...)) ..to znamená že zaujalo..no ne?..:))

asi jo :o)

gabi
25. 08. 2010
Dát tip
vidím, vidím a teším sa nemala by som sa? :-)

vidíš gabi, co jsi způsobila...:o)

gabi
25. 08. 2010
Dát tip
...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru