Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podruhé...

25. 08. 2010
5
46
2316
Autor
Overkill

I tohle člověka napadá, když kouká na letní nebe. Nevím, jestli to nějak komentovat...

Kometa řeže oblohu na kusy.

Z oblaků snáší se krvavé vločky

na hlavy slepých proroků.

Beránek choulí se v chlévě

před vilnými pohledy třech starých žebráků.

Krucifikace vyšla z módy.

Těš se!!!


46 názorů

Overkill
27. 08. 2010
Dát tip
Elleanor: podvědomí někdy chodí po zvláštních stezkách :-)

Elleanor
27. 08. 2010
Dát tip
Mě při pohledu na nebe napadají různý věci (obzvlášť poslední dobou se mi zdá, že tam vidím věci, jaké jsem eště neviděla:))..tohle je děsivější..:)

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
byla by to taková hezká tečka za tím naším případem... Jak praví Trachta :-))

..overkilku..no však my taky..že violko..:)))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
šepotka: tomu se, tuším, říká svoboda slova a vyznání :-))) My se s Disi jen tak kočkujeme, že? :-)

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
MyšLenka: Celkem vzato - mohlo to být horší. Představ si, že bych se díval na nedaleký masokombinát :-)

..šmánkote,,disidentko..měla jsi psát básničku a ne tady ptákoviny..:) ..tak hezky piš a nezlob..:)))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
Tak vidíš :-) Pokud se něco z níže uvedeného dotklo tvé víry a přesvědčení,tak tvůj názor respektuju, ale ohánět se nepochopením Krista... :-) K tomu nemusím být věřící, abych pochopil.

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
Já mám obavu, že ty nechápeš nás. Zkus se na naši diskusi podívat trochu s nadhledem. Žertovat se dá i na vážné téma. Pokud ti to nedochází, škoda... P.S.: Díky svojí sestře, mám poměrně hluboké znalosti o křesťanské víře a když už si bereš do úst Ježíše, jak myslíš, že by reagoval? Určitě by nás nesrazil do prachu - spíš by se shovívavě pousmál...

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
Mluvíš o formě nebo o obsahu? :-)

..och..k bibli jsme se nikdy naštěstí nedostaly..:)))) ..být hříšnikem je sympatické a lidské..:)))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
šepotka: neříkám, že není :-) Jen to občas mírně přehání s Biblí :-) disidentka: ty víš, jak to myslím :-)) Agnes: já to musel napsat. Zaprvé je to pravda a zadruhé byla ta podobnost jmen natolik lákavá, že ji nešlo nepoužít :-))

..před chvíli jsem si s ní dopisovala..je v pohodě...)))

..čoveče...tam kde skáknu najdu maximálně klouzky..satani se mi vyhýbaj..:))))))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
Disidentku - kterou tímto zdravím :-)

..kterou rozpolcenou máš na mysli?..:) ..ty verše jsou ovšem fakt dobré..:)

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
šepot: tak pozor na Satana! :-)))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
Agnes: I já přikládám slova díků :-) Bez tvého citlivého přístupu by to tady nebylo ono. Kdybych měl pokračovat v duchu křesťanské symboliky,tak napíšu, že někdy snad skrz Tebe promlouvá Agnus Dei... - když to tak po sobě čtu, asi bych měl omezit kontakt s jistou rozpolcenou osůbkou :-))

..lidi,,raději půjdu na houby než to propukne..:))) ..a co v nebi?..dost nuda..ne?...)))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
Ne tak docela - pokud budeme předpokládat, že moje vize apokalypsy má reálný základ, tak pro nás bezbožníky nastanou těžké časy. Nevím jak tebe, ale mě neláká ani peklo ani očistec :-))

..ty génie..ono to pak stejně bude šumafuck..ne?..:)))))) ..a my bezbožníci..:))))..co nám taky není nic svaté!

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
Člověk tady prorokuje temné zítřky a nakonec si z toho tady děláme srandu :-))) Běda autorovi!!! Opět byl nepochopen jeho tvůrčí génius! :-)))))))))))

..nakopalipsa je úplně perfektní..:)))

..nakopalipsa je skvělá...)))))) ..pěkný novotvar...))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
Nikdy nevíš :-)))) Vatikánem by to pěkně zahýbalo :-) šepotka: nakopalipsa by byla lepší :-)))

..klíči nemaluj tu čerty ani apokalypsy na zdi a raději napiš něco veselýho..:)))

..koukám,,že jsem napsala apokalypsa s měkkým...fuj! ..to ta polština..tam je to všechno naopak...))) ..šmánkote klíči..doufám že nemáš prorocký sny!..:))

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
A nebyla to nakonec Svatá trojice? Když už jsme u těch religiozních témat? :-) šepotka: díky :-)

..i já jsem pokřěným pohanem dalo by se říct..dokonce jsem vychvaná jako evangelička..:) ..působivý obraz apokalipsy..vzkutku..TTT

Overkill
25. 08. 2010
Dát tip
klíč: že by měl dnešek nějaký mystický význam? Normálně mě tyhle věci nenapadají. Jsem pokřtěný pohan...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru