Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podvodník

07. 12. 1999
7
0
2289
Autor
Merle

Po tom "strašlivým" a nečekaným úspěchu Jitřenky se mi sem ani nechce nic dávat, abych si to nepokazil. Ale jednou by to stejně muselo přijít, tak proč to prodlužovat...

Ať si kdo chce co chce říká, nejradši mám podvodníka. Kdy chce jí, a kdy chce pije. V blahobytu jen si žije. Jednou tvoří, jindy ničí. V zbylém čase? Podvodničí. Místo spaní pikle kuje, nikdy a nic nelituje. Chudým bere, sobě dává. Nepřátele zakopává. Podvodník je prostě cool! Zato já jsem pěknej vůl.
Popelucha
08. 08. 2002
Dát tip
hurá, konečně dnes něco dobrého... mňam mlask

pssssst
06. 08. 2002
Dát tip
*

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Podvodník: fúúúúúj, ďydoháj ... 1. stupidní téma, 2. stupidní forma, 3. debilní slova jako cool nebo tak ... no radši dál nekomentuju >>>:o/ m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Áááááááááááá, není co dodat. Zbytečně tě chválit. Ááááááááááá. G E N I (T) Á L N Í.

Kovi
01. 01. 2000
Dát tip
Výborný, to je to, co jsem dnes potřebovala. Proč já se jenom dneska ve všem vidím? Ne, je to fakt pěkný. Výstižný a jednoduchý a v jednoduchosti je přece krása nebo se mýlím?

Jean
13. 12. 1999
Dát tip
Dobrý. A co víc o tom napsat. Líbilo se mi to, ale ani tak nějak nevim proč. No třeba to ještě zjistim.

Sarken
12. 12. 1999
Dát tip
Mě se Jitřenka taky líbila víc, ale to jsem celá já, neznamená to vůbec, že by tahle nebyla dobrá. To rozhodně ne!

Daimon Terr
11. 12. 1999
Dát tip
:o)
Podvodník je pěkný prase,
a tobě já dám TIPa zase ...:o)

Tynic
09. 12. 1999
Dát tip
Moc se mi líbi to s těmi nepřáteli :o)))) Ty jsi zkrátka neopakovatelný. Když vidím něco od Tebe hned na to klikám.... :o)

Kája
08. 12. 1999
Dát tip
Mě se to taky líbilo, to jsou mý slova synku...

DeGra
08. 12. 1999
Dát tip
cool *

Špuntík
07. 12. 1999
Dát tip
Teda.....morningstar to není......ale je to zatraceně dobrý.....

kačka
07. 12. 1999
Dát tip
Merlíku, ty jseš prímovej :-), čím dýl tě čtu, tím víc mi cukaj koutky :-))! Je mi s tebou básněně dobře, hlavně ta přímost a pohodovost čiší a přitahuje lidsky. Tipa ti nedám, protože ta předtím byla fakt lepší a hlavně koncovej efekt - ne, neberu (zkazils rým)a krom toho nepravda! ..lhát se nemá :-))))) Podvodničeně do času :-) ono sice pokukovat svádí, ale .. :-) Jsi svůj a "můj nadále oblíbený" :-)) !

Bibša
07. 12. 1999
Dát tip
Hej, u Bibši jsi stále jednička. Tyto mi připomínají tvoje první, tvůj humor je zatraceně nakažlivej, ale jsi taky Cool!!! U mě jitřenka zase tak moc nezastkřila já radši tuto!

Lampář
07. 12. 1999
Dát tip
Všichni jsme volové, ne? :o)

B.Ezejmenij
07. 12. 1999
Dát tip
AMEN !)))) ... Merlíku - neni nad to kazit se sebou, věř mi, to znám,ale obávám se, že ty v tom moc praxi nemáš... třeba to doženeš :) (ale doporučuju to nezkoušet)

IVANOL
07. 12. 1999
Dát tip
To je přeci dost povedená říkanka, ne? Pro mě jasně čitelná a jednoduše pochopitelná. Nejsem z toho vůl a tak jsem spokojenej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru