Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bloudící duše

27. 08. 2010
14
11
1946
Autor
naira

Na místech temných, kde duše tvá bloudí. V zákoutích stínu, kam srdce si ukrýváš. U starých menhirů, z nichž sílu čerpáš. Tam všude najdeš mě. Stačí se ohlédnout...

bloudím

a hledám dotyky

stopy na mechu

cestičky kapradím

údolím vzdechů

plíží se můj stín

srdce mám sevřené

zahalené

do tužeb

dlaň rozevírám

když čerpám temnotu

za svitu hvězd

bych mohla se toulat

s čarovnou mocí

jež dodává mi

jiný pocit

ne přes rameno

ale přímo před sebou

můžu pootevřít oči

dotknout se…

 

 

 

 

 

 

 

 

 


11 názorů

naira
29. 08. 2010
Dát tip
Overkill ....;) šepote...stalo se...díky agnes díky...na popud šepotky...jsem vložila... a MOC DÍKY za pozdrav od SNOTA...-tiše doufám, že tam patřím...;)...těšilo by mě to....

..aaach..vlož tuto báseň..ode mně máš soukromý výběr...)))

Overkill
29. 08. 2010
Dát tip
:)

naira
29. 08. 2010
Dát tip
...díky všem... ...shořet chci pod doteky démona za šepotu v korunách stromů co naklánět se budou a zvát do stínů tačících víl připomínajících mnohé tajemně krásné i to nové mihnou se kolem jen oči lesních kopýtek smutek byl dávno rozšlapán touhou bloudění je vzrušující i dlouhé a cesta se dá objevit když se chce ale proč to neodkládat.... ...............................;)

moorgaan
27. 08. 2010
Dát tip
nevidim v tom pocit smutku...bloudeni je nekdy i cesta!

koloušek
27. 08. 2010
Dát tip
T*

gabi
27. 08. 2010
Dát tip
tajomne krásne *

..aach,,nádhera..TTT

Overkill
27. 08. 2010
Dát tip
...a shořet. *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru