Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zranit slovem

31. 08. 2010
15
39
3240

..nemohla jsem si pomoct..

Zranit slovem

 

 

Nemůžu na to přijít, proč? Proč mají někteří tak nepřekonatelnou potřebu někomu ublížit. Je to tak jednoduché, stačí slova. Mají  obrovskou moc a my postižení jak ráda říkám, co máme nutkavou potřebu psát a vlastně se tím odhalíme o tom víme své.

Pak je jednoduché vypsat svou zášť vůči někomu a ulevit si. Ulevit?

Nevím, snad ano.

Anebo je to potřeba ublížit? Vrazit nůž do místa které je nejcitlivější?

Včera o mně někdo napsal hnusnou báseň. Zranilo mě to, strašně moc.

Kamarádi mi radí, hoď to za hlavu, přenes se přes to. Aspoň tvá tvorba stojí někomu za napsání protestní básně.

No, radila bych navlas totéž, jenže tentokrát jsem v tom já a zatím to nedokážu.

Přenesu se, nejsem nějaké béčko, zatím mi to nějak nejde a v duchu se  dokolečka ptám, proč?


39 názorů

rádo se stalo : )

..máš pravdu..děkuji ti..:)

Pěkná úvaha....ono jak jde o nás nebo o naše blízké tak se vždycky radí hůř a i to více bolí... Díky...

:))))))))))))))))))))))))..Kiwagamo...děkuji..jsem se už přenesla..se ví že nejsem béčko..:)))

Skoro každý tady dostal nějakou pod pás.Já jsem sem přišel po pořadu Víkend, kde byla o tomto serveru reportáž...jak hned po umístění díla přiletí velké množství kritik. Těšil jsems se na hodnocení, jak mě někdo vyčiní...ale osobní urážky, sprostotu....skutečný cíl ublížit přes dílo (bývají to i niterné zpovědi), to jsem nečekal. Nekonečné boje Mylenky, nebo smazaná Vikivika či Muessa jsou důkazem, že je tu pár pěkných magorů.Nenech si ničím a nikým kazit radost ze skutečných kritik, pochval...či záporných názorů.Jinak proč...škodolibost, radost z toho, že mohu ublížit.Takoví přihlouplí teroristi.Tak nebuď béčko, buď labuť a přenes se. :o)

..dík..

Bíša
02. 09. 2010
Dát tip
T!

..nstalgiku..děkuji..je to krásné a moudré..:)) ..utíkám dát ti tip..:)))

nostalgik
02. 09. 2010
Dát tip
Odpusť, zdi! Lesk medailí jen kovu nese chlad netoužím po uznání a slávě, k smíchu tváře, vavřínové věnce stará fotka za sklem u kredence, i díla mistrů v zapomnění trávě Netřeba mi rameno poklepat Podoben zlovolné kadeřnici čechrávám kulhající Múze vlas, jen sobě sám k úsměvu či pláči na ušpiněné zdi při pavlači (že bez rytmu, omluvte, prosím vás) rád čmárám svá slova neladící Že občas někdo přečte, co jsem psal odezva hanlivé mívá tóny Mám lhostejnost i ke slovům znalce, jej nerozeznám od samozvance když mistrům již neznívají zvony Ty odpusť, zdi, já čmárat nepřestal (publikováno na písmáku)

..nj..to není dobrý nápad..kapso..e e..:))))..děkuji ti..:))

Kapsa
01. 09. 2010
Dát tip
Slova jsou mocná zbraň, viz. Bible, Korán, Rudá knížka, Mein kampf... Možná by to mělo být stejné jako se zbrojním pasem. Do 18 všichni negramotní, až po absolvování psychotestů by se začali učit číst a psát. Akorát nevím jak by se negramotní porpali s těmi testy :)

..no..nemám chuť..víš já ani nebyla naštvaná..příliž mě to zranilo ale už to odeznívá..:)

..aha..ehm..berbo..já zapomněla jak se dělá link..dost možná si myslí totéž..jedině že bych se pokusila to tu okopčit..

Makoves
31. 08. 2010
Dát tip
Nějakej blbeček. Ale chápu tě.Taky mě to štve.

..no tady smazal profil..je na pište povídky..tam mi to napsal..víš..:)

Makoves
31. 08. 2010
Dát tip
Kdo byl ten bídák!!!!!!!!! Zasluhuje nakopat prdel!!!!!!!!!

..drndo..to bude v pořádku..děkuji ti..:)

..děkuji ti..:))

Alegna
31. 08. 2010
Dát tip
Jsem při tobě

..no..klíči..ulevilo se mi..:)

..moorgane..vida..s tím sexíkem mě to nenapadlo..:))) ..no..ono je to můj pvodní sesver..tady jsem nakoukla ze zvědavosti a uvízla..je ni tu dobře..:))) ..overkille..ono mi to pomohlo..:)))

moorgaan
31. 08. 2010
Dát tip
nemas chodit na jine servery!..to mas za to:-))) - jinak samozrejme psat nekomu urazky a zamerne ublizovat je vzdycky styl chudinek a chudaku, kteri jsou outsaidri v realnem zivote , tady v anonymite si dokazuji neco, nevim co, ale dela jim to dobre- mozna je to jejich jediny orgasmus ktery v zivote prozivaji... ...obrana je ignorace a blokace a pokud te to rani, chce to sexik ranni.-))

Overkill
31. 08. 2010
Dát tip
:-)))))))))))) Hlavní je, že se zase směješ...

..overkillku..:)))))))))))))))))))))))) ..no já mu to posílát nebudu..ale je to parádní..to bych dohromady nedala..:)))

Overkill
31. 08. 2010
Dát tip
spíš buráci, že ale to není ve slovníku, takže klidně použij tu variantu, která napadla tebe :-)))))

..aleši bylo to na jiném serveru..tady byl taky ale koukala jsem včera že smazal profil..děkuji za solidaritu..:)

..Overkile..burá?..ještě žes mi to řekl...já měla na mysli jiné slovo..:))

a kdo to byl, ať si ho můžu na protest zablokovat?

Overkill
31. 08. 2010
Dát tip
Děkuji :-)))) Ještě upřesnění pro natvrdlé: doplnit se musí slovo "burák" Jinak by se to nerýmovalo. A krom toho: neznám nic odpornějšího než nasolený arašíd...

:))))))))))))))))))))))))))))))))..overkilu..to je úúúúúúúžasné..máš u mně tip!

Overkill
31. 08. 2010
Dát tip
Ano, ublížit můžeme i slovem, takže proč nezkusit protiúder. V hip hopu by se tomu říkalo diss, takže jestli někdo dodá beaty, můžeme zhudebnit :)) Zas jedna zhovadilost nad kterou se vztekám. Napadáš něčí sny a myslíš, že tě nechám? Zdá se, že v dětství jsi na hlavu upad. Škoda, že nemáš páteř, na kterou by šlo dupat. Romantika, snění - že z toho jsi už vyrost? Duševní mrzáčku - máš mou upřímnou lítost. Jsi bytost - jenže ne z pohádky. Spíš z něčeho, čím se hnojí zahrádky. Kdybys nechápal: Říkám ti, že jsi z hoven. Ale nebudu tě rozmazávat všude tady kolem. V tuhle chvíli mám lepší věci na práci než řešit co blijou arogantní (doplň si sám)

..no..to je fakt..je to jednoduché..velmi..

nesnesitelná lehkost psaní. Kdyby ti někdo měl říct nepříjemnost do očí, bude váhat. Napsat je snazší...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru