Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nánaná piss

06. 09. 2010
6
28
3463
Autor
Whitesnake

Zůstala mi jedna nostalgická vzpomínka, možná si někdo vzpomene, nic originálního, ale milého. A nebylo to ani na zdi, ale viděl jsem to napsáno na spolužákově penálu:

My jsme ti chuligáni, před kerýma nás varovali rodiče!


28 názorů

Toscana: myslím to jiné kouření :-D

Toscana
11. 09. 2010
Dát tip
to bych o tom musela něco vědět... :o)))

to víš, to dělá to kouření :-D

Toscana
10. 09. 2010
Dát tip
Tak to musíš mít plíce jako kompresor! :o)))

Toscana: já airbagy nepotřebuju.. nosím sebou nafukovací balonek a když vidím, že dojde k nehodě, rychle začnu foukat...

Toscana
09. 09. 2010
Dát tip
Jo aháááá - ty na to jdeš takhle mazaně, i ty jeden lišáku!!! :o)))

Vaud
09. 09. 2010
Dát tip
jak se říká - čím větší auto, tím má chlap něco menšího - čili se skútrem mlžím naprosto dokonale :-)

Toscana
08. 09. 2010
Dát tip
a to si představ, jakej kus bys lapil, kdybys vlastnil kamion, Vaudíku! :o)))))))

Vaud
07. 09. 2010
Dát tip
ja se chlubím, jaký velký kus se dá sehnat na malý skútr :-)

Toscana
07. 09. 2010
Dát tip
Na ramenou by tě to jednak zahřálo a jednak bys to měl jako skútrové airbagy, Vaude, tak co remcáš? :o)))

Vaud
07. 09. 2010
Dát tip
Prave jsem se domlouval, ze na svem malem skutru prevezu svou 190 cm vysokou zamestnankyni s prsama velikosti 8, ktere budu mit nejspis na ramenou, protoze jinak by musela bezet pul metru za skutrem... :-)

Toscana
07. 09. 2010
Dát tip
Cháá, taky dobře drsný! :o))) *t (a ještě mě rozesmála představa Vauda s přilbou od Wehrmachtu a s gatlingem v pařátě...)

Až vám nějaký motorkářský gang hodí do bytu zápalnou láhev, jděte nejdřív za Vaudem :-D úplně Vauda vidím v tom koženém oblečení, s ostnatým obojkem kolem krku, přilbou z druhé světové, drsným úsměvem a rotačním kulometem přes rameno... :-D

:))))))))))))))))))))))))))))))..paráda!

Milly
06. 09. 2010
Dát tip
Jo, tohle znam.. :-) (ale nevim, odkud)

moorgaan
06. 09. 2010
Dát tip
teda takovou chuliganstinu jsme nevidel..na penale jo??

Alegna
06. 09. 2010
Dát tip
T*

Vaud
06. 09. 2010
Dát tip
Jako majitel skutru Piaggio Beverly 125 ccm monitoruju aktivity motorkarskych gangu - hlavne MC 81, Bandidos a Comancheros :-)

Whitesnake
06. 09. 2010
Dát tip
Vaude, já pochopil, jaks to myslel, až jsem odkliknul, tak se omlouvám.

Vaud
06. 09. 2010
Dát tip
Ja jen, ze to nevymyslel nejspis spoluzak...

Vaud: neoriginalitu autor přiznává v prologu :o) už téma "nápis na zdi" trochu předpokládá, že tentokrát o originalitu autorů tolik nejde...

Whitesnake
06. 09. 2010
Dát tip
O neoriginalitě mluvím v prologu.

Vaud
06. 09. 2010
Dát tip
tohle je slogan motorkarskeho gangu Bandidos (cili ne zas az tak originalni) koukni treba na Wikipedii :-)

:-)

líbezné !!! :o)

Whitesnake
06. 09. 2010
Dát tip
avion aleškovi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru