Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

před dvaceti lety

07. 09. 2010
4
6
1524
Autor
Alloha Hurro

drobné zamyšlení

Je mi 39 mám skvělou rodinu, práci v  přírodě. Zemědělství je jediná možnost jak se uživit. Po tom co došla ropa se čas zastavil, spousta lidí přišla o práci asi 87% všechny továrny i automobilky se zavřely, auta jsou z velké části z plastu, a plast bez ropy nejde vyrobit, ani el. energie už na většině míst nefunguje, protože většina izolátorů je také z plastu. Spousta lidí žije v bídě, a beznaději, jiní nalezli alternativu a žijí jak se dá, jiní jsou rádi že už skončily chemické závody, a jiné průmysly. Lidé se naučili žít s přírodou, využívat jí a chránit, neboť si uvědomili jak jsou na ní závislé jejich životy, a životy jejich dětí. Česká republika je jedna z mála zemí kde není jaderný spad. Jsem rád že to tak je spravedlivost konečně přišla, lidé huntovali svou zemi, a teď si sama země rovná účty, a nás nešetří stejně tak jak jsme ji nešetřili my před dvaceti, třiceti, čtyřiceti lety a od té doby co se začalo ve velkém těžit, stavět továrny a rozvíjet masový průmysl.


6 názorů

ono to vypadá, a všichno se tváří teda jen to kdo to dělají, že zaplácávají větší zlo menším, ale zaplácávají menší zlo větším, aby jim to více hodilo, lepší by totiž bylo kdyby jednali svým jménem, ne jménem národa, a ještě lepší by bylo kdyby nedělali vůbec nic, protože by pak taky nic nezkazili... a moc děkuji za takovou odpověď- kdyby se každý uměl tak vyjádřit tak jako ty....

saurinka166
15. 09. 2010
Dát tip
tak tak proroku :) uvidíme, jestli se tohoto v celku krásného okamžiku dočkáme :) jůů ta představa žít si tak, jak na bronto-táboře či bronto-víkendovce...:) *

Taubla
08. 09. 2010
Dát tip
na tom rozhodně něco je

lampička
08. 09. 2010
Dát tip
tohle si dávám do oblíbených hlavně proto, že poznávám v tom sebe před dvaceti lety :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru