Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

že jo

10. 09. 2010
11
23
2409
Autor
dadadik
 
 
 
 
 
tvrdohlavě
neústupně
za svým stát si člověk musí
 
  zvláště v pošetilosti
 
 
 
 
 
 
 
 
 

23 názorů

Zuzulinka
12. 09. 2010
Dát tip
:)

dadadik
11. 09. 2010
Dát tip
mně to neva kluci.... třebas se něco dozvím.. viz v pošetilosti :)

moorgaan
11. 09. 2010
Dát tip
tak podivej se ty chytraku - prisel jsi sem ty! me okrikovat, ty jsi sem zaplatlal nejakeho Libu, ty jsi tady autorovi naznacil ze vlastne pise neco, co dokaze kazdy a dokonce nekolikrat denne, ty jsi misto aby jsi teda ,pokud mas nejaky nazor - a ty ho nemas, protoze nazor se nevyjadruje tim, ze nekomu napises ze seka podradnosti - vysvetlil , proc je podradne? a ze to dokaze tudiz kazdy a dokonce nekolikrat denne ! - tak prestan se mnou chatovat, nestojim o to a o tve zvasty, ty si bez kydat do diskusi, kde si intelektualne masturbujes svuj exhibicionismus do bezsemenne ejakuace... nebo si bez zalozit nejaky dalsi alternick at ma spocit viditelne neviditelnosti a nech me byt, husy jsem s tebou nepasl, abys me poucoval a okrikoval - nestojim o tvou jakoukoliv vazbu na me a tak jak ja nechavam tebe a tve alternicky v absolutni ignoraci , tak to udelej i ty - mozna ti zbude vic casu venovat se dilum na Pismaku nez hledani sporu s kde kym... ...aby bylo jasno, neminim se s tebou dal zabyvat, avi ti neposilam, k tvym komentarum se primo nevyjadruji, nectu te, nezajimas me...zajimaji me autori, zajima me obsah jejich del a obsah komentaru pod dily - bez si okrikovat toho, kdo o to stoji, toho kdo ti to trpi a toho kdo s tebou pasl husy !

moorgaan
11. 09. 2010
Dát tip
ano - muj komentar se tyka pouze a jen pouze dila - na rozdil od tebe ! / viz. tvuj komentar na toto dilo - clovece ty bys nikdy takovouhle blbustku nevysekl ani kdyby ses posral - natoz nekolikrat denne - tak se nediv ze muj komentar smeroval prave k tomuto dilu timto smerem / - a prestan se mne plest pod nohy, nestojim o tve hloupe a smesne kecani... ...behej si po serveru , rozdavej sve prechytrale rozumy, pokud ti je nekdo zere /to je jeho vec/ale me vynech- ja sem nechodim kvuli tomu, abych musel komunikovat s nekym, kdo si plete prava a leva a vysvetlovat neco CO SE VYSVETLOVAT NEMUSI - protoze je to jasne!... ...nejaky Liba me nazajima, tak jako me nezajimaji zadni nepruhledni autori natoz priblble alternickove kopie -nevim proc to prinasis pod toto dilo? - pohrdas snad timto autorem tim, ze zde zavadis diskusi o uplne jinem tematu? - to by ti bylo podobne...

moorgaan
11. 09. 2010
Dát tip
VT Marvin --- co me okrikujes ! ---hled si sebe a starej se o svou psychiku, ujizdi ti leva hemisfera chytraku.. - ja si na rozdil od tebe vzdycky hledim dila ! a nevytvarim si alternicky abych se schovaval zbabele za sve nazory!

synáček
10. 09. 2010
Dát tip
:o) *

moorgaan
10. 09. 2010
Dát tip
jen sekej..blbustky ja rad - lepsi sekat nez pobihat po serveru a kecat a kecat.-))

dadadik
10. 09. 2010
Dát tip
určitě.... :)

guy
10. 09. 2010
Dát tip
mně to evokovalo tohle:

mezimraky
10. 09. 2010
Dát tip
hm

Janina6
10. 09. 2010
Dát tip
:-)

pupin
10. 09. 2010
Dát tip
buď pevná,dívenko bláhová...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru